-
Audi TT Bam Black by Lolek
Witam wszystkich w moim wątku
Chciałbym pokazać mój nowy nabytek jakim jest TT 8N 2003 1.8t 225 BAM koloru czarnego (szukałem conajmniej 2002 po akcji z esp i tylko czarny kolor)



Audi zakupiona 3 tygodnie temu jako pierwszy poważny projekt ale i codzienny wóz do pracy z racji problemów z Civiciem .
Plan co do samochodu - ma zostać cywilny ale z charakterem czyli celujemy w 300 koni + bezpieczeństwo wraz z utrzymaniem w jak w najlepszym stanie , samochód ma zostać daily ale ze wskazaniem do zabawy i na tor których mam kilka w okolicy
Samochodzik kupiłem taniej z racji kilku problemów i niedociągnięć takich jak wyciek oleju z pokrywy , opony śmietnik , tarcze z tyłu słabe , delikatnie falują obroty czasami , termostat w pozycji otwartej non stop , dławi się na niskich obrotach , felgi kochające Angielskie krawężniki "customowy" stożej rodem z vauxhalla
I to chyba na tyle może coś przeoczyłem.
Jednak wyposażenie jak na ten rok całkiem miłe : Środek niestety biała (kremowa) skóra którą zastąpie kubłami itak a reszte w czerń . Grzane pupy , ksenon i spryskiwacze , działająca klima co się rzadko tu (UK) zdarza w starszych autkach , audio Bose jakieś przerabiane ze wzmacniaczami (będzie przerabiane) no i najważniejsze quattro i benzynka turbo <3
uszczelka pokrywy zaworów - wyciek był a ni ma
Niestety jedna cewka pochodzi z innego silnika także ciekawy mix ...
Zaskoczyła mnie blokada a nie sprawdziłem przy zakupie czy ma właściciel i na łysych oponach 300 mil zrobić musiałem także esp wariowało a ja miałem radoche
Wulkanizatorzy rozłożyli ręce że nic nie mogą zrobić (przy czym skasowali itak kase za czas) także po 2 godzinach użycia młotka wiartarki i starych nasadek jakoś się udało zdjąć ten
śmietnik. Na ich miejsce Uniroyal Rainsport 3 na piękną Angielską aurę jak znalazł

Wymiana oleju na millersa + płukanka + filtr + świece za mną także czekam na filtr + olej do haldexa oraz płyn redlina do dyfra i skrzyni .
Na dniach cewki + termostat + doczyszczenie wszystkiego i kontrola dogłębna
Czekam też na kilka paczuszek za które ma luba mnie powiesi ...
Postaram się sprawnie uzupełniać wątek! Pozdrawiam wszystkich
.
-
-
Na tą chwile Oil catch tank siedzi , PCV usunięte , wahacze tył + drążki +amory z springami siedzą , haldex w ogóle nie zapina , podepnę na dniach Vaga i się zobaczy czy pompa czy sterownik. Olej w skrzyni i dyfrze plus haldex z filtrem ogarnięte , skrzynia pracuje o niebo lepiej , wyreguluje linki i mam nadzieje że wbijanie dwójki na zimnym się poprawi bo troszkę czasami haczy . Jak nie to wejdzie jednomas z kompletem sprzęgła z tarczą obitą kevlarem. Małą przebudowa niestandardowego Bosa + wywalenie tylniej kanapy . Jak dopisze czas to na dniach wyrzucam balast i będę kombinował z przeniesieniem aku do bagażnika Plus wymiana większości podejrzanych reszty węży pod machą . Niestety wszystko trwa dłużej ze względu na brak garażu i "piękną" angielską aurę
-
uuu, co raz więcej osób z UK... a ja akurat będę się pewnie wybierać do UK w nowym roku (docelowo do Reading) kto wie może gdzieś jakimś cudem uda się trafić, choć pewnie nie
czarne są fajne, jak są ładnie "wypolerowane"
gratuluje autka!
-
Lakierek na wiosnę ogarnę
Ja mieszkam w takim razie 80 mil od docelowego miejsca także kto wie , może się spotykamy kiedyś .
Kilka usprawnień poszło jak i zapadła decyzja o zrobieniu 300 HP + także waham się między zainwestowaniem więcej $$$ na k04 z tfsi ew erf czy garett a zrobieniem hybrydy . Plan na razie żeby zostać na seryjnym silniku . Jak będą możliwości to i kucizna wpadnie ale na razie nie ma miejsca do takich akcji...
Także plan wyciągnięcie max ale z potencjałem na +/- 400 w przyszłości
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum