odkopuję ale w ty wypadku Arttur sie chyba pomylileś zobacz to zdjęcie jak na moje oko to jest jak nic 180-ka i właśnie takie rozwiązanie jest "prawidlowe" co do przelożenie D.V. na "zimną stronę" lub jak zasugerowaleś po prostu kupuję się "T" i podłącza resztę elemęntów (widzialem nawet gdzieś w necie instrukcję jak to zrobić)Zamieszczone przez Arttur
NO RISK,
NO FUN.
Artur ma racje w popszednim linku dudi przesłał 225 a w tym u góry jest przykładowe zdjęcie bo to 1.8T ale nie w TT
Znowu TT znowu Cabriolet
no tak tu u gory przepustnica jest na linkę a my mamy elektroniczną
ale to nie zmienia faktu że takie "cudo" dasi unas zamontować
NO RISK,
NO FUN.
Da sie da tylko szkoda że dopiero teraz jak już cały zestaw kupiłem
Znowu TT znowu Cabriolet
ZUCZEK, wystarczy że rozetniesz sobie tą "rurkę" i wstawisz "T" i załączysz wszystko na "zimnej stronie" i włala myślę że za jakiś czas sobie tak zrobię proste łatwe i czywiste
[ Dodano: 13 Luty 2009, 23:32 ]
kurde wiedziałem że znajdę
http://www.wak-tt.com/mods/dvrelo/dvrelo.htm
NO RISK,
NO FUN.
nie jastem fanem takich operacj, poza tym czy gra warta świeczki może przy bardzo zaawansowanych modach gdzie liczy się każdy koń i niut
Znowu TT znowu Cabriolet
ZUCZEK, w czasie kiedy ja to robilem , Forge mialo w ofercie tylko taka wlasnie wersje z aluminiowym '' T '' .
Tak naprawde to nawet tego nie widac jak jest starannie zamontowane ..
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
ja tam wole rozciąć rurke i zaplacic około 200zl za cześci zamiast ponad 100 euro za tąrurkę ktorą już mam
[ Dodano: 16 Luty 2009, 21:12 ]
no to należało by trochę podsumować ten mój temat o wężach bedę uzupelniał ten post po trochu bo czasu na nic nie mam o to sprawa wygląda tak:
aby zmienić te 5 węży i jeden tzw "Tip" nalezy uzbroić się w cierpliwość ponieważ operacja trwala 5 godzin i bylo nas dwóch - co prawda było nas dwóch ale ja się mocno opierdalałem i tak czy tak w pojedynkę wymienić Tip nie ma szans!!! co do reszty to spoko - jednakże aby wymienieć te rurkę od przepustnicy nie obedzie się bez wyciągnięcia lapy lewej a żeby ją odkrecić tzeba odkrecic atrapę zdeżaka a zeby go odkręcic niestety tżeba odkręcic nadkole a żeby to zrobić tzeba ściągnąć koło tak że potem jest lepszy dostęp do tej rurki z dołu od interkulera
nistety ta rurka wypych lekko lampę jednakże można sobie z tym poradzić za pomocą 2 srubrokretów i "pomocnej dloni"
rużnica jest zajjjjjjjjjjjjbbbbbbbbbiiiiiiissssssssTTaa w średnicy 65mm orginał a Forg 79 mm
jeszcze lepiej widać rużnicę koło "TTurbiny" ruznica jes kolosalna
to już prawie koniec
tylko jeszcze mały "patend"
jest to miejsce na czujni temperatury lub inną pierdolę której na razie nie mam zamiaru montować więc "zaślepka" bedzie tam przez jakiś czas
i to będzie narazie na tyle operacja wydaje się prosta lecz jest dużo zabawy z tymi rurkami tak że radze zarezerwować sobie duzo wolnego czasu i obiemek rużnej śerdnicy jednakże są to nie wszystkie rurki bo znaleźliśmy jeszcze jedną (numer cześci w etka jak i rysunek - może ktoś takowy wstawi?) i tu pytanie do znawców czy ją wymienieć bo ponoć w A6 jest to czesta przyczyna "wycieków"
w planach "power rura"
i interculer
(zmienili ceny na wyższe o 10%)
NO RISK,
NO FUN.
Panowie rura itake w polowie przechodzi w żeliwną mowa o ori, a to dlatego że tam jest kolektor zajebiście gorący. I teraz moje pytanie czy siliconowa Forge poprostu sie nie stopi. Mam to wszystko zalożone i jeszcze nie jeżdziłem ale mam wielkie obawy o tą rure. Audi to przewidzialo że tam jest wysoka temp. dlatego wejście do turbo jest z żeliwa co o tym sądzicie
[ Dodano: 17 Luty 2009, 20:24 ]
I bardzo ciekawi mnie do czego jest ta dodatkowa dziura którą musiałem zaślepić
Znowu TT znowu Cabriolet
Masz racje ze Audi to przewidzialo , gumowa rura nie przetrwalaby tam rozsadnego czasu..
Silikon zbrojony i w dodatku kilku warstwowy bezproblemowo to wytrzyma .
Jak zostaly Ci jakies skrawki z dopasowywania to dla spokoju sumienia przypal je na kuchence
W nowszych wersjach jest seryjnie jedna ''dziura'' wiecej , nie pamietam teraz od czego , prawdopodobnie ESP albo EVAP
Max spoko foty
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
Artur no to mnie uspokoiłeś zaraz zrobie test z przypalaniem
POZDRAWIAM
Znowu TT znowu Cabriolet
zrobione nokią N 70 tak że jakość taka sobie ale w necie wygląda to niźleZamieszczone przez Arttur
NO RISK,
NO FUN.
weze do naszych tt (180) znajdziemy na http://www.re5pect.pl/ Bov, IC , Catch oil , kute tloki korbowody zawsze to 1 stronka wiecej z dobrymi czesciami pozdr
[ Dodano: 18 Luty 2009, 15:45 ]
heh dop. teraz zauważyłem ze link byl juz podawany X razy heh ale nie zaszkodzi odświeżyć
MAX jakie odczucia po zmianie rur bo u mnie
Auto jeszcze lepiej wkręca sie na obroty ma bardziej rasowy gang przy przyspieszaniu i mam wrażenie że kilka nowych niutków pojawiło się pod nogą. Wizualnie jest ładniej pózniej wrzuce fotkę. Nie tylko INTAKE jest wieksza w przekroju ale też ta która idzie do przepustnicy
[ Dodano: 18 Luty 2009, 16:29 ]
I jeszcze pytanie czy to kolanko które idzie pod silnik wymieniłeś bo ja mam tam taką nietypową rure zkończoną metalową złączką której forge nie robi
Znowu TT znowu Cabriolet