Strona 6 z 8 PierwszyPierwszy ... 45678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 76 do 90 z 114

Wątek: weze w 180 bph fwd

  1. #76

    Dołączył
    Dec 2008
    Płeć
    Skąd
    Gloucester
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    2000
    Kolor
    blue
    Posty
    121
    moj blad pomylilem sie co co silnika a ZUCZEK pisal mi i mowil nie raz :P (zpuszczam wzrok ponizej poziomu lamperii i wyrazam skruche.... moja wina moja wina...)

    nie no nie rob z Forga tandeciarzy :P . wszystko jest z siliconu tak jak w wersii 225 bph

  2. #77

    Dołączył
    Aug 2007
    Skąd
    z daleka
    Posty
    945
    Cytat Zamieszczone przez Arttur
    dudi403, Fajna sprawa tez tak mam DV podlaczany tylko link ktory podales jest dla wersji 225 , ZUCZEK, ma 180 -siatke .
    Choc poprawniej zabrzmi mial

    Wiem jednak ze FORGE robi takie weze w dla wersji 180 , nie pamietam tylko czy jest to waz czy aluminiowe "T"do wstawienia w przeciety waz ....


    Pozdrawiam
    odkopuję ale w ty wypadku Arttur sie chyba pomylileś zobacz to zdjęcie jak na moje oko to jest jak nic 180-ka i właśnie takie rozwiązanie jest "prawidlowe" co do przelożenie D.V. na "zimną stronę" lub jak zasugerowaleś po prostu kupuję się "T" i podłącza resztę elemęntów (widzialem nawet gdzieś w necie instrukcję jak to zrobić)
    NO RISK,
    NO FUN.

  3. #78
    Awatar ZUCZEK
    Dołączył
    Mar 2008
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    3.2 V6
    KM
    700
    Rocznik
    2007
    Kolor
    Stalowy
    Posty
    10,796
    Artur ma racje w popszednim linku dudi przesłał 225 a w tym u góry jest przykładowe zdjęcie bo to 1.8T ale nie w TT
    Znowu TT znowu Cabriolet

  4. #79

    Dołączył
    Aug 2007
    Skąd
    z daleka
    Posty
    945
    no tak tu u gory przepustnica jest na linkę a my mamy elektroniczną
    ale to nie zmienia faktu że takie "cudo" dasi unas zamontować
    NO RISK,
    NO FUN.

  5. #80
    Awatar ZUCZEK
    Dołączył
    Mar 2008
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    3.2 V6
    KM
    700
    Rocznik
    2007
    Kolor
    Stalowy
    Posty
    10,796
    Da sie da tylko szkoda że dopiero teraz jak już cały zestaw kupiłem
    Znowu TT znowu Cabriolet

  6. #81

    Dołączył
    Aug 2007
    Skąd
    z daleka
    Posty
    945
    ZUCZEK, wystarczy że rozetniesz sobie tą "rurkę" i wstawisz "T" i załączysz wszystko na "zimnej stronie" i włala myślę że za jakiś czas sobie tak zrobię proste łatwe i czywiste

    [ Dodano: 13 Luty 2009, 23:32 ]
    kurde wiedziałem że znajdę
    http://www.wak-tt.com/mods/dvrelo/dvrelo.htm
    NO RISK,
    NO FUN.

  7. #82
    Awatar ZUCZEK
    Dołączył
    Mar 2008
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    3.2 V6
    KM
    700
    Rocznik
    2007
    Kolor
    Stalowy
    Posty
    10,796
    nie jastem fanem takich operacj, poza tym czy gra warta świeczki może przy bardzo zaawansowanych modach gdzie liczy się każdy koń i niut
    Znowu TT znowu Cabriolet

  8. #83
    Awatar Arttur
    Dołączył
    Nov 2006
    Płeć
    Skąd
    Schaumburg USA
    Pojemność
    2.0T
    KM
    4XX
    Rocznik
    ////
    Kolor
    czarny
    Posty
    8,861
    ZUCZEK, w czasie kiedy ja to robilem , Forge mialo w ofercie tylko taka wlasnie wersje z aluminiowym '' T '' .
    Tak naprawde to nawet tego nie widac jak jest starannie zamontowane ..

    Pozdrawiam


    Cytat Zamieszczone przez John Dryden
    Beware the Fury of a Patient Man

  9. #84

    Dołączył
    Aug 2007
    Skąd
    z daleka
    Posty
    945
    ja tam wole rozciąć rurke i zaplacic około 200zl za cześci zamiast ponad 100 euro za tąrurkę ktorą już mam

    [ Dodano: 16 Luty 2009, 21:12 ]
    no to należało by trochę podsumować ten mój temat o wężach bedę uzupelniał ten post po trochu bo czasu na nic nie mam o to sprawa wygląda tak:
    aby zmienić te 5 węży i jeden tzw "Tip" nalezy uzbroić się w cierpliwość ponieważ operacja trwala 5 godzin i bylo nas dwóch - co prawda było nas dwóch ale ja się mocno opierdalałem i tak czy tak w pojedynkę wymienić Tip nie ma szans!!! co do reszty to spoko - jednakże aby wymienieć te rurkę od przepustnicy nie obedzie się bez wyciągnięcia lapy lewej a żeby ją odkrecić tzeba odkrecic atrapę zdeżaka a zeby go odkręcic niestety tżeba odkręcic nadkole a żeby to zrobić tzeba ściągnąć koło tak że potem jest lepszy dostęp do tej rurki z dołu od interkulera


















    nistety ta rurka wypych lekko lampę jednakże można sobie z tym poradzić za pomocą 2 srubrokretów i "pomocnej dloni"



    rużnica jest zajjjjjjjjjjjjbbbbbbbbbiiiiiiissssssssTTaa w średnicy 65mm orginał a Forg 79 mm



    jeszcze lepiej widać rużnicę koło "TTurbiny" ruznica jes kolosalna



    to już prawie koniec



    tylko jeszcze mały "patend"



    jest to miejsce na czujni temperatury lub inną pierdolę której na razie nie mam zamiaru montować więc "zaślepka" bedzie tam przez jakiś czas



    i to będzie narazie na tyle operacja wydaje się prosta lecz jest dużo zabawy z tymi rurkami tak że radze zarezerwować sobie duzo wolnego czasu i obiemek rużnej śerdnicy jednakże są to nie wszystkie rurki bo znaleźliśmy jeszcze jedną (numer cześci w etka jak i rysunek - może ktoś takowy wstawi?) i tu pytanie do znawców czy ją wymienieć bo ponoć w A6 jest to czesta przyczyna "wycieków"

    w planach "power rura"


    i interculer

    (zmienili ceny na wyższe o 10%)
    NO RISK,
    NO FUN.

  10. #85
    Awatar ZUCZEK
    Dołączył
    Mar 2008
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    3.2 V6
    KM
    700
    Rocznik
    2007
    Kolor
    Stalowy
    Posty
    10,796
    Panowie rura itake w polowie przechodzi w żeliwną mowa o ori, a to dlatego że tam jest kolektor zajebiście gorący. I teraz moje pytanie czy siliconowa Forge poprostu sie nie stopi. Mam to wszystko zalożone i jeszcze nie jeżdziłem ale mam wielkie obawy o tą rure. Audi to przewidzialo że tam jest wysoka temp. dlatego wejście do turbo jest z żeliwa co o tym sądzicie

    [ Dodano: 17 Luty 2009, 20:24 ]
    I bardzo ciekawi mnie do czego jest ta dodatkowa dziura którą musiałem zaślepić
    Znowu TT znowu Cabriolet

  11. #86
    Awatar Arttur
    Dołączył
    Nov 2006
    Płeć
    Skąd
    Schaumburg USA
    Pojemność
    2.0T
    KM
    4XX
    Rocznik
    ////
    Kolor
    czarny
    Posty
    8,861
    Masz racje ze Audi to przewidzialo , gumowa rura nie przetrwalaby tam rozsadnego czasu..
    Silikon zbrojony i w dodatku kilku warstwowy bezproblemowo to wytrzyma .
    Jak zostaly Ci jakies skrawki z dopasowywania to dla spokoju sumienia przypal je na kuchence
    W nowszych wersjach jest seryjnie jedna ''dziura'' wiecej , nie pamietam teraz od czego , prawdopodobnie ESP albo EVAP

    Max spoko foty


    Pozdrawiam


    Cytat Zamieszczone przez John Dryden
    Beware the Fury of a Patient Man

  12. #87
    Awatar ZUCZEK
    Dołączył
    Mar 2008
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    3.2 V6
    KM
    700
    Rocznik
    2007
    Kolor
    Stalowy
    Posty
    10,796
    Artur no to mnie uspokoiłeś zaraz zrobie test z przypalaniem
    POZDRAWIAM
    Znowu TT znowu Cabriolet

  13. #88

    Dołączył
    Aug 2007
    Skąd
    z daleka
    Posty
    945
    Cytat Zamieszczone przez Arttur

    Max spoko foty


    Pozdrawiam
    zrobione nokią N 70 tak że jakość taka sobie ale w necie wygląda to niźle
    NO RISK,
    NO FUN.

  14. #89
    Awatar unsuitable
    Dołączył
    May 2008
    Płeć
    Skąd
    Wejherowo/Lębork
    Pojemność
    1.8T
    KM
    320
    Rocznik
    1999
    Kolor
    Black
    Posty
    481
    weze do naszych tt (180) znajdziemy na http://www.re5pect.pl/ Bov, IC , Catch oil , kute tloki korbowody zawsze to 1 stronka wiecej z dobrymi czesciami pozdr

    [ Dodano: 18 Luty 2009, 15:45 ]
    heh dop. teraz zauważyłem ze link byl juz podawany X razy heh ale nie zaszkodzi odświeżyć

  15. #90
    Awatar ZUCZEK
    Dołączył
    Mar 2008
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    3.2 V6
    KM
    700
    Rocznik
    2007
    Kolor
    Stalowy
    Posty
    10,796
    MAX jakie odczucia po zmianie rur bo u mnie
    Auto jeszcze lepiej wkręca sie na obroty ma bardziej rasowy gang przy przyspieszaniu i mam wrażenie że kilka nowych niutków pojawiło się pod nogą. Wizualnie jest ładniej pózniej wrzuce fotkę. Nie tylko INTAKE jest wieksza w przekroju ale też ta która idzie do przepustnicy

    [ Dodano: 18 Luty 2009, 16:29 ]
    I jeszcze pytanie czy to kolanko które idzie pod silnik wymieniłeś bo ja mam tam taką nietypową rure zkończoną metalową złączką której forge nie robi
    Znowu TT znowu Cabriolet

Podobne wątki

  1. KUPIĘ Węże olejowo/wodne do APX - 8N0 121 088
    Przez przemeks w dziale MK1 (1998-2006)
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 05-04-2024, 00:23
  2. Węże do oct
    Przez Lewan w dziale Kupię
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 03-07-2017, 09:51
  3. Kupię węże wody
    Przez Mozgi w dziale MK1 (1998-2006)
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 27-05-2017, 08:43
  4. węże układu chłodzenia
    Przez piotrek_1221 w dziale MK1 (1998-2006)
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 21-12-2016, 01:17
  5. węże układu chłodzenia
    Przez ameri w dziale MK1 (1998-2006)
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 10-12-2016, 15:43

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •