Miałem tego nie opisywać ale może to będzie przestrogą dla innych którzy "drutują" auta.
20190116_160424.jpg
Jak można założyć 1 szt wtryskiwacza od wersji 150/180km do auta 225km ktore ma 380ccm zamiast 320ccm.
Mało tego ktoś chyba zmieniał kiedyś pompę bo koszt był biały ale te cudo nie było wstanie nabić nawet 3 barów. Przewody w koszu pompy to jakieś paliwowe uniwersalne które zrobiły się jak sklała i nawet kosza nie można było wyjąć.
Do kompletu jeszcze kupa syfu z baku który musiałem oproznić do sucha i dokładnie oczyścić, ech a potem slysze jak to 1.8t jest kiepskim silnikiem:/
Na szczęście miałem ostatnią jeszcze dobrą pompę która ma parametry jak nowa i inny komplet wtryskiwaczy z apx.
Wszystko złożone tak jak oryginalnie wyjechało z fabryki
Jakby ktoś miał jakieś niekompletne wtryski 380ccm to mogę odkupić jeśli uda się je sparować przepływami z tymi 3 szt które mam.
Tt dostanie jeszcze sprawny przegub wew i na razie więcej usterek nie wyłapałem a niestety jestem zmuszony sprawdzać wszystko pokolei:/