Cytat Zamieszczone przez Pawel-2005 Zobacz posta
Ale tak czy siak ja silników powyzej 9.0 na 400+ nie składam.
Zacytuję tylko aby nie robić nadmiernej gown0burzy - to wiedziałeś że źle składasz i składałeś ? Stary, ja się nie znam na tuningu dlatego jak pisałem wcześniej, robotę zleciłem specjaliście w 1.8t (czyli Tobie). I nigdy nie padł temat o grubszej uszczelce, gdybyś takie coś mi powiedział że ma być grubsza to w życiu bym z tym nie dyskutował.

Co do napinacza - wrzuć mi, albo nawet tu, info z messengera (tam wszystko ustalaliśmy) gdzie mi piszesz: są 3 twoje napinacze, ale lepiej byłoby dać nowy - a ja Ci odpisuje: nie wrzuć stary. Ba - znajdź jeden taki przypadek w którym nie zgodziłem się na Twoją propozycję/sugestię że tak trzeba zrobić bo będzie lepiej.


Mechanicznie dla mnie to Ty jesteś odpowiedzialny za ten silnik i poproszę się wykręcaj się od tego.


Tak czy siak miejmy nadzieję że powód stukania się uda namierzyć i wyeliminować bez prucia silnika.


I naprawdę bez spiny chcę podyskutować otwarcie co można zrobić, sprawdzić, a nie przepychać się.