- 
	
	
		
	
 
- 
	
	
		
		
			
				
				
						
						
				
					
						
							Zrób jeszcze 002+033.
Turbo ok, przepływka tez w miare, zainteresuj sie ciśnieniem paliwa bo chyba z tym jest problem.
						
					 
					
				 
			 
			
			
		 
	 
		
	
 
- 
	
	
		
		
			
				
				
						
						
				
					
						
							Po czym idzie wywnioskować, że coś z ciśnieniem paliwa jest nie tak? No i co sprawdzić w jakiej kolejności?
						
					 
					
				 
			 
			
			
		 
	 
		
	
 
- 
	
	
		
		
			
				
				
						
						
				
					
						
							Po czasach wtryski i lub napiecia na sondzie, ciśnienie najlepiej sprawdzić manometrem na zasilaniu listwy wpiąc się trójnikiem i sprawdzić podczas jazdy tak jak przy logach.
						
					 
					
				 
			 
			
			
		 
	 
		
	
 
- 
	
	
		
		
			
				
				
						
						
							
						
				
					
						
							Filtr paliwa mógłby być do wymiany? Dzisiaj jadę na serwis więc może się ogarnie
						
					 
					
				 
			 
			
			
		 
	 
		
	
 
		
		
		
	
 
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	Tagi dla tego wątku
	
	
	
		
		
			
				
				Uprawnienia umieszczania postów
			
			
				
	
		- Nie możesz zakładać nowych tematów
 
		- Nie możesz pisać wiadomości
 
		- Nie możesz dodawać załączników
 
		- Nie możesz edytować swoich postów
 
		-  
 
	
	
	Zasady na forum