Cytat Zamieszczone przez Pawel-2005 Zobacz posta
Oj Grzesiu grzesiu. Spoko tylko porownaj zakres prac jaki ja robilem przy tym aucie a jaki zakres robi obecna firma.
U mnie się wydluzylo bo niektore czesci ktore do mnie przychodzily nie pasowaly i czekalismy na cos innego.
Ponadto plan byl ze skladamy drugi silnik przerzucamy stroimy i tyle. Wyszlo ze cala komora zrobiona od nowa. Zabezpieczenia malowania , termoizolacje i zabawa z poprawianiem kosmetyki a bylo tego sporo. Ponadto byla konserwacja budy podmianki elementow zawieszenia i sporo detali malowane i a niektore poszly nawet w proszek.
Obecna firma dostala za zadanie przepiac kilka pinow albo cos dorzucic bo sie chwalili ze super ogarniaja elektronike . Auto dostarczono im dotarte zalane wlasciwym olejem i mieli ogarnac soft.
Jesli moj zakres prac ktory zostal w miedzyczasie rozbudowany porownujesz z tym gdzie teraz auto stoi już kawałek czasu i nie zrobili kompletnie nic to slabo ze nie widzisz roznicy i wrzucasz wszystko do jednego wora. Planowalem nawet z nimi zaczac wspolprace bo kwestia kabelkologii i softow chcialbym poprawić gdyż sam stroic nie bedę a gregor też ma problemy z czasem ale po tym aucie ktore nie ma opcji nawet abym tam jakies tt podstawił .
A co do gto ze vr6 jezdza do Krzyska to norma. Moje tez pojedzie tam na strojenie. Taki mamy uklad i jesli chociaz troche sie orientujesz w temacie to w pl nikt mi r32 nie wystroi poza GTO.
Nie chciałem, żebyś odebrał moje wpisy jako atak na swoją osobę. Napisałem tylko, że prace przy tym konkretnym TT przedłużają się z winy wykonawców.
Doskonale rozumiem, że nie wszystko da się przewidzieć przy grubszych modach, nie na wszystko ma się też wpływ. Fakt faktem, że to auto powinno już dawno jeździć.
Bez urazy Paweł.
Co do Krzyśka, to wiem doskonale co potrafi i sam nie chcę, by w moich autach softami zajmował się ktokolwiek inny.
Zresztą nie tylko co programów mam do niego pełne zaufanie.