Pokaż wyniki od 1 do 15 z 27

Wątek: Skoczne Quattro 225

Widok wątkowy

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #18

    Dołączył
    Dec 2017
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    brak
    Posty
    42
    No więc stało się, auTTko w części zrobione Siedzieliśmy w piątek 5 godzin i w sobotę 14 godzin, ale trochę udało się zrobić na start - jeszcze jakieś rzeczy nam zostały do zrobienia, ale to w niedługim czasie się wyciągnie.




    A więc co zrobiliśmy:
    1) Wymiana tarcz hamulcowych i klocków z tyłu. Tarcze były na maksa zjechane:

    2) Wymiana rozrządu komplet INA:

    3) Wymiana uszczelniacza wału
    4) Wymiana uszczelniacza wałka rozrządu
    5) Przeczyszczenie przepustnicy + wymiana uszczelki do kolektora:

    6) Wymiana uszczelki pokrywy zaworów + na świece
    7) W wahacz tylni wsadziliśmy śrubę dłuższą + nakrętka samokontrująca
    Wymiana oleju na Motul X-cess 8100 - weszła całe 5 litrów
    9) Wymiana filtrów: oleju, powietrza, kabinowy
    10) Wymiana paska osprzętu
    11) Wymiana uszczelki miski olejowej
    12) Wymiana smoka olejowego - mój był zasyfiony - na szczęście kolega miał swój stary w dobrym stanie z VW - wyczyściliśmy kompresorem i poszedł do mojego auta.


    Największy problem mieliśmy z rozrządem bo nie mogliśmy zablokować kół i co chwila nam przeskakiwało o jeden ząb. Ostatecznie udało się ustawić.

    Co jeszcze zauważyliśmy?
    - Turbina od strony kabiny ma delikatne pęknięcie - na razie jeżdżę i obserwuje. Jak coś będzie nie tak, to kupuje używane turbo z dobrym korpusem i robię pełną regenerację.
    - Kompresje pomierzyliśmy - auto od półtorej godziny stało luzem, więc była zrobiona na letnim silniku - kompresja: 13 12 13 13.1. Martwi mnie trochę ta dwunastka - co o tym myśleć?

    Co w najbliższych planach:
    - wymiana odmy - pękniecie przy pokrywie zaworów
    - łącznik stabilizatora tył
    - gumy stabilizatora
    - silentblock wahacz tył
    - geometria
    - Zakup opon
    - Uszczelnienie klimatyzacji - gdzieś mam mały wyciek, odgrzybienie i nabicie
    - wymiana czujnika poziomowania xenonów
    - naprawa zegarów - wypalony fis + kontrolka temperatury pracuje w zakresie 60 - 110 stopni
    - wymiana mieszka drążka zmiany biegów - przerwany jest
    - chcę wymienić na oryginalne radio ale przerobione o bluetooth, aux i usb - jakieś opinie? Może dodatkowo wrzucić jakiś wzmacniacz zamiast bose + lepsze głośniki na przód?
    - sprawdzić dolot - kojarzycie kogoś z Warszawy, kto zrobi to poprawnie?

    Pozdrawiam
    Skoczek135
    Ostatnio edytowane przez Skoczek135 ; 18-06-2018 o 22:55

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •