Z tego co rozmawialem z kolega po wypeciu n75 tez gora laduje 1.2 bara .
Troche to fizycznie nie mozliwe aby wg sie uchylal i turbo tyle dmuchalo wiec musi sie jednak zacinac bo k04 z otwarta klapka w zyciu tyle nie zaladuje.
Mialem kiedys chinskie zeliwo ale po odpieciu n75 gora ladowalo 0.9 bara ale nie 1.2
Wepnij tak jak arrttur napisal. Przewod z grubej rury za turbo niech idzie do wg. Tipa zaslep. N75 wpieta tylko elektrycxnie. Jak przeladuje to problem na 100% w samej turbinie
Ale do jakich wartosci? Obstawiam ze chinskie zeliwko ma tak dziwnie wg zrobiony ze spaliny pedem napieraja na turbo. To jest minimalny boost jaki mozesz uzyskac. Jesli jest ponizej 0.8 to mbc moze zalatwic sprawe albo okazja aby zrobic program
Tak samo do ok 1.2 1.3 wyzej go pozniej nie ciagłem teraz popusciłem sztange prawie na o czyli tylko zeby luzu na wg nie było przewody zrobilem normlanie i dalej przeladowuje na poczatku tylko spadło doładowanie a potem powyzej 4500 przeładowanie
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
Wynika z tego że jesteśmy już na jakimś tropie, teraz trzeba znaleźć konkretną przyczynę..
Tak jak Paweł napisał, przy otwartej w i pewni sprawnej klapce nie ma szans żeby K04 takie doładowanie dawał pow. 4500 obr
Tak więc albo WG nie działa tak jak trzeba albo gruszka sterująca nie działa tak jak trzeba.
Zacznijmy od prostszej sprawy czyli gruszki..
Jakie te gruszki masz ? Oryginalne VW/Audi pod K04 czy jakieś chińskie wynalazki.
Widziałem wiele przypadków że na niektórych chińskich WG nie było fizycznie możliwości sterować tego za pomocą N75 i jedyną opcją był MBC albo wymiana gruchy .
Przyczyną była wadliwa długość i twardość sprężyny zainstalowanej w środku.
Dobrze by było jak byś też przetestował możliwości redukcji doładowania samego WG.
W tym celu trzeba by było wypiąć całkowicie gruszkę z dźwigni klapki WG , następnie dźwignie tą ustawić w pozycję max otwarcia klapki i przywiązać tymczasowo drutem gdziekolwiek będzie dostępnie i możliwe ( kolektor , DP , itd )
W ten sposób zobaczysz czy w ogóle ta WG w tej muszli jest w stanie redukować doładowanie i do jakiego poziomu..
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
Gruszka jest ori z audi jedna i drudruga wg zapewne chinskie zadzwonie do firmy i zapytam która robiła regeneracje czyli 100% jest winne turbo ? Tzn wg albo gruszka nie ma innej mozliwosci ?
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
No tak skoro wyniki testu są takie to WG albo grucha lub jedno i drugie razem..
Ciekawi mnie właśnie ile załaduje na całkowicie na siłę otwartej WG bez udziału gruszki to wtedy masz 100% argument że winna jest WG w muszli turbiny...
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
Jesli chodzi o gruszke po podłaczeniu kompresora i pompowaniu pow 0.5-1 bara czyma cisnienie i
Sztanga wysówa sie nie mierzylem dokladnie ale 2cm napewno
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
No to masz jasną sprawę co się dzieje...
Teraz kwestia co z tym zrobić.
Możesz się użerać z firmą która robiła regeneracje ale jeśli biorą te muszle z własnego źródła od tego samego dostawcy to nie ma gwarancji że kolejne nie będą takie same.
Możesz szukać oryginalnej używki w dobrym stanie ale to ze świeczką chyba trzeba by szukać..
Możesz też wykorzystać to jako pretekst do zrobienia programu który wykorzysta to doładowanie i przybędzie parę nowych koni ..
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden