Cytat Zamieszczone przez AcidTT Zobacz posta
Wiesz elmacho, ja sobie nie wyobrazam jazdy autem i domyslania sie czy tam olej jest czy nie Ma byc wszedzie olej nowy, odpowiedni, porzadnej firmy wymieniany wlasnorecznie przy odpowiednich przebiegach

Jak dla mnie to kolega powinien zaczac od pelnego serwisu haldexa, olej + filtr + czyszczenie magnesu, sprawdzenie masy miedzy dyfrem a nadwoziem. Pozniej output test (z dokladnym wsluchaniem sie w zalaczenie sprzegla i pompki), sprawdzenie bledow, i jesli dalej nie zapina to dopiero wtedy zaczac pytac co dalej..
Pytanie jest o powód niedziałania haldexa.
Jednym z powodów takiego stanu rzeczy jest właśnie brak oleju w haldexie. Osobiście dwa razy spotkałem się z taką przyczyną.
To, czy ktoś sprawdza dokładnie w czym, gdzie ile i jakie znajdują się płyny eksploatacyjne, jest odrębną kwestią.
Samo diagnozowanie ja zacząłbym od zrobienia wspomnianego przez Ciebie testu komputerem. Jeśli pompa nie będzie dawała oznak życia zdemontowałbym ją i sprawdził jej działanie na krótko. Dopiero później serwis olejowy. Pewniej i ekonomiczniej.
I na sam koniec, to w pierwszej kolejności warto sprawdzić, czy do haldexa dochodzi sygnał elektryczny, bo to prosta czynność, tania ewentualna usterka, a również możliwa do wystąpienia.