co myslicie o tym cudzie
http://sklep.tuning.pl/produkt.php?p...=61&d_id=95926
co myslicie o tym cudzie
http://sklep.tuning.pl/produkt.php?p...=61&d_id=95926
NO RISK,
NO FUN.
K&N to generalnie dobre filtry i faktycznie maja swietny przeplyw jednak jak zawsze jest jakies ''ale''
Filtr aby spelnial swoje zadanie musi byc nasaczony specjalnym olejkiem ktory osiadajac na przeplywce moze przyczynic sie do jej wczesniejszego zgonu ..
Zwby zmniejszyc to ryzyko lepiej jest oddalic filtr bod przeplywki przynajmniej 15 cm
No i oczywiscie na stronie jest blad , filtr trzeba czyscic i naszaczac ci 16 tys a nie co 160
Inna sprawa to przyrosty .
W seryjnych autach sa one minimalne i raczej szkoda kasy , chyba ze dla dzwieku .
W aucie po programie moze poprawic osiagi zwlaszcza w 225 ..
Osobiscie , wole AEM Dry Flow...Nie wymagaja oliwienia i filtruja dokladniej ..
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
Zamieszczone przez Arttur
Co do tego czy olej z filtrów niszczy przepływki:
http://www.youtube.com/watch?v=UjwBiPm2W5Q
Oglądnąłem wszystkie 4 części. Goście mówią całkiem do rzeczy. Uwierzyłbym na 100% gdyby nie byli oni z firmy K&N. Zrobili mnóstwo badań dotyczących możliwości uszkodzenia przepływomierza... Oprócz tego opublikowali taki materiał:
http://www.knfilters.com/MAF/MAFTestresults.htm
Co o tym sądzicie
AEM Dry Flow
http://www.howcast.com/videos/20544-...-how-They-Work
tylko gdzie to mozna kupic
[ Dodano: 20 Grudzień 2008, 18:39 ]
no i jaki model
NO RISK,
NO FUN.
www.awesomegti.com/
zajebista stronka z gratami do grupy VAG...ja w styczniu dostane dolot NEUSPEED P-FLOO....i wiele na jego temat czytalem i jest naptrawde porzadnie wykonany i bazuje na filtrze K&N no i cena 155 funtow nie jest jakas porazajaca
AUDI MÓJ NARKOTYK!!!
Ja miałem ten najwiekszy AirBox simoty tylko sprzedałem bo myślałem ze on powoduje zbyt
bogatą mieszanke ;-/ mogłem go zostawić .Polecam ci tylko ten największy + wszytskie akcesoria > Taki taki BMR
2009 Lotka R32 tył,Dystanse,Większe hamulce tył,Ciemne szyby jak drug? połówkę przekonam,Dolot BMR
Widzialem te filmy z K&N jakis czas temu ... Jednak MAF MAF-owi nie rowny a nasze przeplywki sa bardziej kaprysne ..
Nie twierdze ze przeplywka padnie zaraz po zamontowaniu filtra jednak mysle ze moze wystapic ryzyko skrocenia jej zywotnoaci ..
Jakis czas jezdzilem z wkladka K&N i nie bylo zadnych problemow jednak ja wymieniam przeplywke co ok 12 miesiecy i dla tego nie moge z doswiadczenia powiedziec o wplywie filtra na jej zywotnosc ..
Poza tym wlasciwe oliwienie po czyszczeniu ma na pewno zasadniczy wplyw , jesli olejku bedzie w nadmiarze to na pewno cos osiadzie na przeplywce tak wiec trzeba to robic z umiarem i wyczuciem ..
Biorac pod uwage wszystkie upierdliwoaci z tym zwiazane zdecydowalem sie na suchy filtr ..
Nie mniej jednak K&N jest dobrym filtrem i jak wiekszosc nie seryjnych rozwiazan ma swoej plusy i minusy ktore musimy zaakceptowac w zamian za pewne korzysci ..
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
No własnie czy tym minusem moze byc swirowanie ecu i strata mocy???lub brak "dolu"???Zamieszczone przez Arttur
AUDI MÓJ NARKOTYK!!!
Nie , w tym wypadku bardziej chodzilo mi o zwiekszone ryzyko skrocenia zycia przeplywki i upierdliwosci zwiazane z oliwieniem filtra
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
Artur jestem teraz gdzie trzeba na dyskuje o filrtach
wiec co powiecie o tym
http://www.allegro.pl/item504662607_...odfachowc.html
warto czy nie?? jednak obudowa jest i nie zasysa powietrza z silknika.
Co do dziur w seryjnej to dobry pomysł jak to określił Artur ale po fotkach tuningu widać że założył stożkowy jestem raczej ekonomista nie mechanikiem i szukam dobrych rad u ludzi co testują i sami się w to bawią bo wiedzą co najlepsze a chodzi mi po głowie powolne zwiększanie mocy bo mnie auto kosztowało trochę kasy i za dużo nie zostało na zwiększanie mocy
Na linku ktory podales jest stozek w obudowie , jednak nigdzie na stronie nie jest napisane jaki to jest stozek .
Generalnie nie ufam filtrom firmy NO NAME I wlasnie dla tego nie moge w 100% polecic tego rozwiazania ..
Inna sprawa jest celowosc operacji
Jesli auto jest seryjne uzyskamy minimalne przyrosty po programie mozna po prostu zmodyfikowac puszke tak jak bylo to opisywane na forum .
Ja zmienilem filtr ze wzgledu na chec max. polepszenia przeplywu bo moja turbina potrzebuje znacznie wiecej powietrza w jednostce czasu niz seryjna .
I tez nie jest to klasyczny stozek Najwiekszy wplyw na poprawienie przeplywu ma ten wyprofilowany pierscien .
Jesli jednak chcesz cos innego niz seryjna puszka to polecic moge czystym sumieniem Neusped P-flow , EVOMS V-Flow albo BMC CDA lub taki uklad jak u mnie i dorabianie oslony we wlasnym zakresie
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
No nie najbardziej rozwaliły mnie te peszle czy rury od kibla koleś pisze o budowaniu dolotu z czego Panowie jeżeli chcecie popsuć auta to prosze tuning allegro czeka.
Tylko ktoś potem będzie musiał odtuningować te auta
Znowu TT znowu Cabriolet