Dodam jeszcze moje 3 grosze:
- jeszcze raz odpowietrz układ
- wymień termostat na ori z aso (No chyba ze taki nabyłeś) bo może byc tak ze on zaczyna sie otwierać ale finalnie przy wyższej temp sie nie otwiera do końca, może sie zawiesza - dlatego podczas jazdy masz za niska temp a na postoju sie gotuje
- problem może byc złożony bo przy 104 to juz dawno wentylator powinien chodzić - chyba ze termostat daje taki opór ze zanim płyn dojdzie do termowlacznika to przestygnie.
- sprawdź czy działa obwód od termowlacznika - wrzuć zworke w kostkę i zobacz czy wystartuje wiatrak, jeśli nie to sprawdź bezpieczniki nad aku, sam wentylator na krótko do aku. Jeśli działa na zworce wymień termowlacznik.

Tyle ze strzelania... jak chcesz mieć precyzyjna radę i nie wymieniać tak trochę w ciemno to pomierz temperatury węży termometrem laserowym (nie sa juz takie drogie) wchodzących i wychodzących z silnika i chłodnicy (4 pomiary) na postoju i zaraz po jeździe. To dopiero da pełen obraz.

W skrajności możesz tez mieć uwalony licznik... i nie mówię tutaj o wskazówkach tylko o procku.