Pokaż wyniki od 1 do 15 z 526

Wątek: TT miki

Widok wątkowy

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #11
    Awatar miki77
    Dołączył
    Sep 2016
    Płeć
    Skąd
    Kraków
    Pojemność
    1.8T
    KM
    234
    Rocznik
    2005
    Kolor
    gl.bl LZ7K
    Posty
    970
    Cytat Zamieszczone przez AcidTT Zobacz posta
    Bierz z cala rama w takim razie, to oczywiste ze prostowany element tego typu praktycznie nigdy nie pracuje tak jak nieruszany.. najlepiej jakbys zalozyl jego element bez rozbierania jesli jest sprawny, zostawiajac swoja szybe jesli masz ok rocznikowo. Ogolonie da sie przelozyc mechanism i zanitowac go powtornie ale nie wolno dopuscic do rozwiniecia sie linki z mechanizmu.

    Faktycznie rama wyglada na pierwszy rzut oka na uszkodzona ale porownalem ja ze zdjeciami kilku innych na necie i wyglada na to, ze ona ma takie malo ciekawie wygladajace fabryczne przetloczenie..
    Dzięki za wskazówki,
    kliknąłem kup teraz

    Cześć,
    Czytając forum natknąłem się na temat niedomagającego synchronizatora
    2-jki i ze nierzadko pomaga wymiana oleju na redline.

    Skojarzyłem, ze u mnie tez przy szybkiej zmianie na dwójkę przy obrotach powyżej 5k zgrzytnie skrzynia...

    Warto spróbować?
    W sieci tylko taki link znalazłem:
    http://oryginalneoleje.pl/produkt/14...gl-4-094l.html
    Czy to ten olej?
    czy może macie jakieś pewne źródło pozyskania odpowiedniego oleju?

    Jeszcze taki link
    http://www.topendpower.pl/go/_search...ry_words=75w90


    Pozdrawiam
    Miki
    Ostatnio edytowane przez elmacho ; 23-05-2017 o 21:52

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •