Cytat Zamieszczone przez Daras Zobacz posta
Czytam i lekko się uśmiecham, kiedy wspomne na obniżone auta z okolicy chcące pokazać swoje 200 czasem więcej kucy pod maską i zatrzymujące się do 0 przed nierównościami czy przejazdami
Może i jest wysoko, ale jak sie nie ma co sie lubi, to sie lubi co sie ma Obniżać auto jak dla mnie warto, ale z pewnością nie "zabawki" warte niewiele ponad 10K. Ludzie i tak nie są skłonni opłacić takich rzeczy przy sprzedaży twierdząc, że auto stare czy niewiele warte (obecnie).
Zobaczymy co czas pokaże. Gdyby nie naprawy tego czy tamtego pewnie dawno miałbym 3cm niżej, a tak szkoda troche wkładać 2gie tyle w ramach modyfikacji.
No tak zapomniałem że TT na seryjnym zawieszeniu przejeżdża się bez hamowania lub omijania dziur

Odnośnie obniżenia TT mk1 to szału nie ma , to nie Honda ze jak ja rzucisz na glebę to na prostej drodze możesz zderzak urwać , ja mam na maksa w dół i dramatu nie ma, a jak zwalnialem na progach zwalniajacych na serii tak samo zwalnia na gwincie .