Warto wymienić na valeo, może i trochę buda trzęsie ale klei elegancko
Warto wymienić na valeo, może i trochę buda trzęsie ale klei elegancko
Może ktos wie ile NM/moc wytrzyma ten kit valeo od skrzyni 5
Co do 5ki to niestety nie mam pojecia ale kiedyś znalazłem info na zagranicznym forum, że kit do quatto według info producenta zniesie 410nm. Użytkownik uzyskał taką informacje drogą korespondencji mailowej z producentem.
Co do 5ki nie spodziewałbm się, że zniesie więcej niż seria i tak też bym optymistycznie zakładał żeby potem nie bylo rozczarowania:/
A w skrzyni 5b nie jest mniejsze sprzęgło niż w 6b ? Jeśli tak to pewnie mniej Nm zniesie niż w Q.
Jest mniejsze ( z tego co pamiętam 190 vs 240 mm ) . Osobiscie KIT Valeo polecam
U mnie wytrzymał cały sezon upalania i dalej jest wszystko ok 450Nm +
A powiedzcie mi czy na tych kitach valeo nie dzwoni wam skrzynia ? Rozmawiałem z kilkoma osobami i mechanikami i mówili, że na wolnych obrotach ładnie to nie chodzi. Jeden zmienił gościowi na ten kit mimo, że ostrzegał klienta a na drugi dzień klient wrócił i kazał mu to zdjąć i zamówił dwumas. ( z czystej ciekawości pytam, jeśli przyjdzie i czas na moje sprzęgło)
Wiem ze ta skrzynia jest kiepska. Moze lepszym pomyslem byloby kolo 228 od np 1Z, tarcza g60 i docisk vr6
Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka
W 02M na Sachs Racing dzwonilo irytujaco koło pasowe fluidampr od Integrated bardzo pomogło to świetny wyrób, dodatkowo podniesienie obrotów na 950, kity valeo na jednomasie są lekko cichsze ale bez szalu, jednomas też skraca żywotność skrzyni, oczywiście kity dwumasowe nie mają z tym żadnych problemów.
Znowu TT znowu Cabriolet
Rozwiązanie kitu valeo i opcja omerty jest ok po warunkiem że zastosujemy tarcze sprzęgła 240 mm i obijemy kevlarem na Skoczylasa
Na każdym jednomasie są delikatne wibracje które przenoszą się na silnik i skrzynie (ale skrzynie są już coraz tańsze).
Co do sprzęgła o którym pisze Zuczek to jest górna półka- chyba najlepsze rozwiązanie, które z założenia bierze pod uwagę występowanie drgań i ich tłumienie.
A skoro są drgania na wale korbowym to przenoszą się one nie tylko na skrzynie, ale i na pasek rozrządu.Tak przynajmniej mówił mi kolega z IC.
Ale chyba nie zastosuje tarczy sprzegla 240 do 5tki, jak czytalem to 240 podchodzi do 6stki. Jak narazie skrzynia chodzi i chcialem cos do niej dobrac. Jak sie rozdupcy cos sie bedzie szukać.
Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka
Skrzynie 5b z tego co wiem lepiej znoszą jednomasy. Problem największy jest przy 6b.
Dlatego aby było full profi stosuje się koło pasowe fluidampr, chronimy skrzynie, rozrząd, panewki, szczególnie przy wyższych obrotach.
Omerta ma 228mm, więc nie zastosujemy tarczy 240 nie ma takiej opcji.
Jeżeli jest zdrowy dwumas można zastosować mocniejsze sprzęgło, albo przejść na jednomas, 5H w fwd lepiej go znosi.
Opcja z jednimasem jest budżetowa więc bardziej popularna, no ale kto mówił że tuning ma być tani i dobry.
Znowu TT znowu Cabriolet
Ja u siebie w 8n miałem jednomas i żadnych wibracji, drgań i innych odgłosów dźwiękowych nie odczułem skrzynia 5b