Cytat Zamieszczone przez MichalTT Zobacz posta
Artur testowałeś coś na hamowniach czy są jakieś faktycznie korzystne przyrosty mocy np 10hp? (chociaż teoretycznie to jest wartość w granicy błędu dla mocy rzędu 400-600ps)
Ja nie miałem jeszcze okazji wykonać ani hamowania ani pomiarów, ale samochód wydaje się trochę bardziej elastyczny w trasie, jak zrobiłem około 1000km.
Specyficznie nie jest to zaprojektowane jako cześć mająca dawać przyrosty mocy ale w efekcie ubocznym daje
Główne zadanie tego dampera to tłumienie wibracji dynamicznych wynikających z pracy silnika , jeśli zmieniamy jakieś kompnenty w silniku to czestotliwość tych wibracji nie jest już taka jak w serii więc i seryjny damper przestaje spełniać w jakimś stopniu swoją funkcję.
W zasadzie poprawia to efektywność i kulturę pracy,na pozytywny wpływ na żywotność silnika i jak widać daje przyrosty jako ''efekt uboczny''
Ja nie robiłem pomiarów na hamowni ale widziałem kilka wykresów i przyrosty wahają się w przedziale 10 - 15 KM w przypadku 1.8T.








Pozdrawiam