No wyjalem to ale uszkodziem.troche stary pasek, jade zaraz zakladac nowy i bede wkladal ten uchwyt spowrotem najpier sobir ale ten sinik dobrze ustawie jeszcze na starym pasku i bede prubowac go jakos sprawnie wlozyc.
Ogarnolem na starym pasku probowalem.wkladac ten uchwyt tam i spowrotem az znaazlem dobra wysokosc zeby nie zaczaczyc o pasek silnik opuszczalem dosyc mocno wtedy wkladalem uchwyt miedzy sciane grodziowa a silnik i potem silnik prawie do samej gory i uchwyt powolutku wkrecalem w swoje miejsce. Odkrecilem tez lape dolna wtedy idzie troszke tez silnik przesunac fo przodu i wyzej dzwignac robie na codzien gorsze rodrzady ale uchwyty jak sie tam odkreci to trzeba je trzymac zeby nie wypadly na ziemie
A powiem czemu wymienialem
Zaczelo sie od uszczelki klawiatury,chcialem.wymieniac i sciaglem obudowe paska i wygadal w dobrym stanie ale byl bardzo luzny, napinacz juz nie wyrabial. Rozrzad niby robiony 50000km temu i 3 lata
Szczerze mowiac to dzieki bogu ze ppkrywa sie pocila juz coraz mocniej bo tak to pasek dalej by jezdzil albo tt by juz dostawalo przeszczep serca