obiecane fotki wydech dalem tez dla porownania zdjecia oryginalu
obiecane fotki wydech dalem tez dla porownania zdjecia oryginalu
Super czekam na rezultaty ;-P Ja sie szykuje na wymiane tak samo ale bede musiał kaski odłożyć. Najpierw musze skończyć z awariami
2009 Lotka R32 tył,Dystanse,Większe hamulce tył,Ciemne szyby jak drug? połówkę przekonam,Dolot BMR
Zastanawia mnie tylko co to za kombinacja rur idących od FMIC do przepustnicy na jakich rurkach ci to składali SAMCO
Znowu TT znowu Cabriolet
rury ida tak zeby idealnie byc pod moje auto i nowy zderzak kształtem
nie uznaje ani wydechu ani orurowania zadnej firmy ani marki, wszystko MUSI byc robione giete na moim aucie i pod moje auto i tak tez wszystko w/w jest zrobione, tak jest 1. lepiej, optymalnie, najmniej oporów a o to tu chodzi 2. polowe taniej
co do srednicy to 70mm Fi wszystkie
Takie puszczenie rur zwieksza niepotrzebnie objetosc ukladu i moze Ci zwiekszyc laga ..
Wiem ze masz swoje powody czyli nowy zdezak , mysle jednak ze w takim wypadku IC z wjsciem i wyjsciem po tej samej stronie bylby bardziej odpowiednim rozwiazaniem
Jesli chodzi o dorabianie wszystkiego pod auto to mam inne zdanie w tym temacie ale kazdy ma swoje preferencie i dobrze
Wydech wyglada profi , daj jakies nagranie z dzwiekiem jak bedziesz mial chwilke ...
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
>Takie puszczenie rur zwieksza niepotrzebnie objetosc ukladu i moze Ci zwiekszyc laga ..
na szczescie tak nie jest, to rozwiazanie co mam jezdzi juz we wrocu w Leonie 1.8T 300KM, Octavii 1.8T 450KM i paru innych takich autach wiec przetestowane gruntowanie i tak jest git
>Jesli chodzi o dorabianie wszystkiego pod auto to mam inne zdanie w tym temacie ale kazdy >ma swoje preferencie i dobrze
nie ma optymalnego rozwiazania na gotowcach, tylko dorabiania indywidualne pod konkretne auto wszystkiego, wystarczy pogadac w tunerami robiacymi najszybsze auta w tym kraju
>Wydech wyglada profi , daj jakies nagranie z dzwiekiem jak bedziesz mial chwilke ..
dzwiek przerosl moje najwieksze marzenia nie tylko jest glooosno ale jeszcze basowo mega mięcho, cos pieknego, a jeszcze mam w zapasie zwiekszenie glosnosci o ok 40% na wiosne zmieniajac rodzaj waty w srodku na metaliczna specjalna ale na razie nie szaleje bo i tak wyje niezle nagrac moge sprobowac komorka, ale po wrzuceniu na net ucina i tak 80% basow niestety trzeba posluchac na zywo jak w koncu beda chetni na spocik to wpadne chetnie
cos wiecej na temat tego auta poprosze i jakies fotki i moze wykresik z hamowni poniewaz jak to bywa z tymi 1.8 T w PL i z mocami to wolal bym miec to jakos udokumentowane zeby uwierzyc a chcialbym bardzo bo np w slynnego leona projekt 500 (490 KM to chcialem ale nie bylo mi to dane bo auta nigdzie nie bylo pokazane i nigdzie nie byla potwierdzona moc tego autaZamieszczone przez Richie
pozdro
octavia to nowy twor wlasnie moich tunerow nie kogos prywatnego
haldex spiety na stałe i aktualna moc 450KM a ma byc wiecej, a z zewnatrz zupelnie cichociemna seria
auto poznaja wszyscy 1 maja na bemowie na 1/4 mili bo po to ta octavka zostala i nadal jest tworzona jak sie zgodzi tuner to wydobede moze od niego wykres ale na pewno niewiele wczesniej niz 1 maja bo beda do konca kryc ile im sie udalo wykrecic
Ach te cyfry
Wszyscy straszą sie cyframi a potem okazuje sie że część pozostaje w wiecznym projekcie a część rozpada się przed lub po starcie jestem ciekaw przyszłego sezonu :P
RICHIE napisał
nie uznaje ani wydechu ani orurowania zadnej firmy ani marki, wszystko MUSI byc robione giete na moim aucie
To widać
Znowu TT znowu Cabriolet
z tego co wiem to beda wieksze Leon szuka 30KM jeszcze w zimie na 330, a octavka czeka na pare kutych elementowych nowych z zagramanicy bedzie czuje w tym roku na 1/4 pare mocnych 1.8T
chociaz pamietam bo jezdzilem pare lat temu w Wawce S3 by VTG jak dopiero zaczynali, gdzie doszli do jakos pod 600KM, gdzies na www mieli opis co tam zrobili, no ale to juz byl kosmos i auto szybko sie tez skonczylo
VTG to wolna amerykanka w tuningu i nie mam dobrego zdania o nich
Znowu TT znowu Cabriolet
a ile aut robiles u nich? bo opierac sie na plotkach z zasady w zyciu nie chce, ja pare aut znam u nich zrobionych i zawsze byla profeska, do tego nikt nie robi tak szybkich aut i mocy jak oni w Polsce, wiec nie mam powodow im cokolwiek zarzucac, rzucilem tylko przyklad ile sie da zrobic KM z 1.8T i tyle
Robilem dwa razy pierwszy i ostatni spierd... mi auto i jeszcze je zniszczyli
Aha i jeszcze jedno nigdy swoich opini nie opieram na plotkach pisząc je w necie
Znowu TT znowu Cabriolet
no to ok nie polemizuje
ale co do gotowcow i robienia wszystkiego indywidualnie pod wlasne auto, wierz mi na pewnym poziomie nie da sie juz na gotowcach, trzeba robic, giąc i stroic nie gotowcami ze sklepu uniwersalnymi czy z innych aut, trzeba szukac kazdego konika i optimum indywidualnie, choc przy naszych mocach i zapasach jeszcze o 300% to mozna i kwasówke ze sklepu hydraulicznego wlozyc i tez wycisnac 250KM jak sie uprzec
Hmmm ten gosc co robil ci wydech to robil moze czerwona TT z dzierzoniowa???on oblicza jakos pojemnosc puszki czy jak sam tworzy ta puszke bo mi to wyglada na jakis przerobiony mugen style etc...oczywiscie bez obrazyy...ten gosc ma jakas aprobate od JETTRONICA???Zamieszczone przez Richie
AUDI MÓJ NARKOTYK!!!