Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Wątek: Zmniejszenie mocy a spalanie

  1. #1

    Dołączył
    Nov 2008
    Skąd
    Polska
    Posty
    3

    Zmniejszenie mocy a spalanie

    Witam,

    Jestem tutaj nowy. Jestem zainteresowany zakupem Audii TT 1.8T 225 koni quatro.
    Wiem, że auto jest w takim zestawieniu świetną zabawką i pewnie zostanę skrytykowany za chęć zmniejszenia mocy, ale pytam się czysto orientacyjnie.

    Zastanawiam się czy można w jakiś sposób zmniejszyć spalanie tego auta (Zmniejszajac np. moc do 190 koni), lub w inny sposób ograniczyć spalanie.
    Jakie efekty można uzyskać ?

    Będę wdzięczny za odpowiedzi

  2. #2

    Dołączył
    May 2007
    Płeć
    Skąd
    Otwock/Warszawa
    Pojemność
    2.0T
    KM
    270
    Rocznik
    2007
    Kolor
    Granatowy
    Posty
    612
    Pomijajac kuriozalnosc pytania Ja jestem swiezym posiadaczem, ale gdzies na forum bylo n dyskusji o spalaniu z ogolnym wnioskiem ze konkretna roznica jest miedzy wersja z napedem na przod a quattro, natomiast pomiedzy 180 q a 225 q juz bardzo niewielka, wiec raczej bez sensu.

  3. #3
    Awatar Arttur
    Dołączył
    Nov 2006
    Płeć
    Skąd
    Schaumburg USA
    Pojemność
    2.0T
    KM
    4XX
    Rocznik
    ////
    Kolor
    czarny
    Posty
    8,861
    LOL Delikatnie powiedziawszy to pierwszy raz widze tak nie logiczne i pozbawione sensu pytanie i w dodatku w zlym podforum , tak wiec przenosze do OT
    Zmniejszac moc auta .....

    Moze dla tego ze jestes nowy w temacie TT nie wiesz ze jest wersja 180 koni tak wiec kupowanie 225 za wieksze pieniadze i degradowanie do mniejszej mocy mija sie z celem .
    Chcesz miec 190 koni ,, kup po prostu 180-tke i wywal kata 10 koni na pewno przybedzie albo prawie
    Jak chcesz zeby mniej palil to zmien tez wydech i filtr powietrza na sportowy oraz delikatnie obchodz sie z pedalem gazu ...


    pozdrawiam


    Cytat Zamieszczone przez John Dryden
    Beware the Fury of a Patient Man

  4. #4
    Awatar ZUCZEK
    Dołączył
    Mar 2008
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    3.2 V6
    KM
    700
    Rocznik
    2007
    Kolor
    Stalowy
    Posty
    10,796
    LOJEZU ale sztos można jeszcze zalożyć cztery dojazdówki wywalić wygłuszenia a najlepiej zalożyć ogranicznik obrotów tak do 2500.
    A tak najlepiej to kup se Astre 1.4 DTI
    Znowu TT znowu Cabriolet

  5. #5
    Awatar MichalTT
    Dołączył
    Mar 2008
    Płeć
    Skąd
    CompSport
    Pojemność
    3.2T V6
    KM
    801
    Rocznik
    2008
    Kolor
    SolarOrang
    Posty
    2,176
    Pan Proweb chyba nie wie jaką frajdę straci zmniejszając moc TeTki - pierw pojeździj tym autem a potem stwierdz czy chcesz profanować auto ,

    no chyba że na wygląd kupujesz auto ... aż tak ci szkoda kasy na paliwo?

    Przykro mi nie ma kompromisów, wciskacz pedał gazu o ile masz sprawne auto i czujesz tą moc... i nie chcesz się z nią rozstawać - nie szkoda Ci będzie spalić benzynki trochę

  6. #6

    Dołączył
    Oct 2008
    Skąd
    Warszawa
    Posty
    223
    drewniany kołek pod pedał gazu ograniczenie spalania minimum o 30%

  7. #7
    Awatar MichalTT
    Dołączył
    Mar 2008
    Płeć
    Skąd
    CompSport
    Pojemność
    3.2T V6
    KM
    801
    Rocznik
    2008
    Kolor
    SolarOrang
    Posty
    2,176
    Cytat Zamieszczone przez PN
    drewniany kołek pod pedał gazu ograniczenie spalania minimum o 30%
    lool hehehe,

    PN - Od razu może lepiej pedał gazu wymontować, i jeździć na samym sprzęgle? (z jedynki do szóstki na sprzęgle dojść zaden problem!)

  8. #8

    Dołączył
    Aug 2007
    Skąd
    z daleka
    Posty
    945
    MichaÅ‚TT, pomijajac ze sie prawie z smiechu popłakalem to jezeli bedziesz tak jedzil to efekt bedzie zupelnie odwrotny do zakładanego
    NO RISK,
    NO FUN.

  9. #9

    Dołączył
    Oct 2008
    Skąd
    Warszawa
    Posty
    223
    Gdyby było reczne ssanie jak w starych maluchach to bez problemu bez pedału gazu dałoby sie jeździć

    Ja maluchem daaaawno temu z urwaną linką gazu do serwisu sie dotoczyłem.

    Ale najlepszy numer jaki mi sie przytrafił i który mógłby być tu inspracją to na mazurach maluch przestał mi palić na jeden z dwóch cylindrów i do W-wy na jednym cylindrze wróciłem. Moze TT bez jednego lub dwóch cylindrów dałaby radę i gdyby zatkać wtryski to mniej paliwa by się zuźyło

    proweb wiem że te nasze wypowiedzi niewiele wnosza do rozwiązania Twojego problemu ale masz problem tak nietypowy dla posiadaczy "usportowionych samochodów z amibcjami" że pewnie nikt z wypowiadających sie nie może sie powstrzymać...

    A tak na poważnie - w każdym samochodzie spalanie baaardzo zależy od tego jak jeździsz. I to jest pewnie najtańszy tuning jaki możesz sobie sam zafudować w tej materii. Jeżeli zależy Ci na ekonomice spalania i troche jeździsz to może warto rozważyć zainstalowanie gazu? Ja sie nad tym kilka razy zastanawiałem przy różnych samochodach choć nigdy się nie zdecydowałem ale są tacy co chwalą.

Podobne wątki

  1. Zmniejszenie ilości obrotów kierownicy
    Przez maehix w dziale MK1 (1998-2006)
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 01-12-2014, 14:34
  2. Spalanie
    Przez w0jt4k w dziale Ogólne
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 12-06-2011, 20:58
  3. Spalanie na życzenie ;)
    Przez BarTTek w dziale Ogólne
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 28-08-2009, 08:12
  4. Spalanie stukowe
    Przez black271 w dziale Tuning i gadżety
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 01-01-2009, 20:53

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •