Cytat Zamieszczone przez Pawel-2005 Zobacz posta
Kazdy to chyba inaczej interpretuje. Moze i przeniesc 100% na tyl jak 2 przednie kola beda na lodzie a tyl na asfalcie. Lecz przednie beda sie krecic i tylne. Niema opcji aby przednie 2 kola staly a tylne sie krecily. A 100% moze byc spiete sprzeglo czyli bez jego poslizgu . Ale tak na prawde rozklad predkosci kol bedzie 50 na 50 tylko tyl moze bardziej napedzac z wyniku lepszej trakcji a nie wyzszych obrotow tylnej osi.
Co do dzialania to mam blue haldex i dupka jest nadsterowna. Taka sytuacja tez wystepuje w 2 i 4 gen haldexa ktory jest prawie taki sam. Generalnie roznica w dzialaniu haldex jest pomiedzy mk1 a mk2. Blue haldex w dzialaniu sporo poprawia i najwieksza roznice czuc w przypadku 1 generacji.
To takie moje odczucia z jazdy wieloma tt a bylo ich sporo...
Nie ma opcji 100% na tył,m jak przednie koła będą buksowały na np lodzie to znaczy że moc jest na nie przenoszona ale nie mają trakcji.

Co do generacji 2 vs 4 - to jest niebo a ziemia i na pewno nie są prawie takie same Tutaj są inne zasady działania. 4 generacja uchodzi za najlepszą konstrukcję, nawet przewyższającą 5 generację - z relacji użytkowników 5 gena.