Wow! Sam jestem zdziwiony - jest w cenniku
Cennik TT 8N DE
Wow! Sam jestem zdziwiony - jest w cenniku
Cennik TT 8N DE
Audi TTS.
The Everyday Sportscar.
STREETRACE 180km moze byc w quattro. Jedna rurka to wydech adekwatny dla 180km a nie dla napedu..
Pozdro!
Wiem wieeem ... ale byłem pewny, że w quattro występowało tylko 225km
Audi TTS.
The Everyday Sportscar.
Witam. Mam zamiar kupić Audi tt, wymarzone to 225KM czarna ok.2000r ale nie będę się upierał. W związku z tym mam kilka pytań co do kupna Audi TT. Widziałem ogłoszenia 180KM ale z stałym napędem Quattro czy to możliwe? Czy 224 zawsze jest z 6 biegową skrzynią a 180 z 5 biegową? Zleciłem zakup dwóm importerom, na razie szukają. Patrzyłem na dwa portale aukcyjne mobilede i scout24 no i cenowo szału ni ma szczególnie 224KM. Na polskich portalach ceny są bardziej przystępne ale boje się ze pojadę 500km a tam szrot, auto nie musi być igła ale wole wiedzieć co jest do zrobienia. Zleciłem import bo wydaje mi się ze prosto z niemiec będzie bardziej pewne. Jeszcze poczekam zobaczę co znajdą. No i ostatnie co myślicie o tym aucie http://otomoto.pl/oferta/audi-tt-qua...tml#b4c35ea50e co prawda mam 400km. do Warszawy ale może warto. Pozdrawiam Damian.
To auto było już kiedyś tutaj opisywane
A tak pokrótce:
-->tylne lampy od anglika
-->przednia szyba anglik (numer VIN z lewej trony szyby)
-->świecąca się kontrolka AIRBAG
-->brak aluminiowych nakładek pedałów (pewnie zapomnieli jak przekładali strony)
Po dzwonie, brak poduszki pasażera, błotniki, zderzak przód inny odcień. Spryskiwacze i ksenon a w środku regulacja świateł.
__________________________
Pozdrawiam
No własnie ciężko znaleźć cos dobrego w Polsce wszyscy piszą igła a jak dzwonie i pytam szczegółowo to wychodzą różne mankamenty nie opisane w ogłoszeniu. Znalazłem jeszcze cos takiego http://allegro.pl/audi-tt-225km-quat...6.html#thumb/5 blacharka i lakier do zrobienia ale opisane raczej uczciwie.
Tak mi sie wydaje, że TT było kiedyś na forum, miał ją Bart227, później pamiętam, że ktoś ją kupił i pokazał na forum.
Z tego co pamiętam to była fajna sztuka i zadbana Bart227 utrzymywał ją w należytym stanie, usunął zbędne graty w silniku. Nie wiem jak teraz, patrząc po zdjęciach to lewy błotnik ma inny odcień, korozja która nie występuje bez ingerencji w element.
Ostatnio edytowane przez _kris ; 20-03-2016 o 12:15
__________________________
Pozdrawiam
Ma ramki klubowe, więc może to jakiegoś klubowicza. Ta korozja przy błotniku przednim to norma, ale jeśli chodzi o tylną klapę, to nie spotkałem się z czymś takim (a sprzedający mówi o aucie "nie rozbitym")
Tak to Audi Bart227 ale nieaktywny na forum od 2015r. Dzwoniłem do sprzedającego mówił ze kupił go 2lata temu nie był bity. Ta rdza to ponoć TT tak mają. Do wymiany olej, rozrząd wymieniony podobno przy 130000tys, reszta sprawna. Jeżeli tak jak w opisie to cena atrakcyjna. Ta rdza mnie nie przeraża nawet jak by był delikatnie bity z tyłu. Jak szyba tylna oryginalna to może nie był. Do Krakowa mam ok. 1godz. jazdy, zastanawiam się.
Jak TT tak mają to bym jego TT zostawił i poszukał innej. Nieruszany element nie będzie jeszcze rdzewieć. Miałem 12- 13 letnią TT i rdzy 0!
Kiedyś podjechałem pod sklep wychodzę i przychodzi gościu i kładzie się na ziemi by drzwi od spodu oglądnąć. Rdzy i parchów 0. Zdziwiony bo TT kogoś od niego z rodziny rdzewieje a bita w 4 dupy
Ostatnio edytowane przez ICE ; 20-03-2016 o 13:26
Chłopaki, przecież błotniki przednie są aluminiowe i raczej nie powinny rdzewieć Audi generalnie mają dobre zabezpieczenie antykorozyjne, mam już drugie auto spod znaku 4 kółek i blacha zawsze była w dobrym stanie, niezależnie od rocznika
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Nasza TT jest z 2001 roku, 100% bezwypadkowa i w 100% wolna od korozji wiec TTki tak nie maja..
Co do uszkodzonego tylu to w/g mnie najgorsze z mozliwych uszkodzen. Przewaznie wyklepane i tona kitu pod lakierem. Ja bym sobie darowal ta sztuke bo wyglada na to ze czasy jej swietnosci juz minely. Szukaj innej, silnik to nie wszystko, zdrowa buda jest wazniejsza. Silnik mozna zawsze wymienic, a jak buda szrot to juz po aucie.
Racja nie spieszy mi się a tym autem chciałbym pojeździć z 5lat. Poczekam może importer cos znajdzie. Dzięki wszystkim za tak szybką pomoc. Jeszcze tylko te pytania o skrzynie i napęd quattro.
W 180 byly i 5 i 6biegowe skrzynie. W 225 6biegowe. Quattro nigdy nie jest stale. Jest dolaczane przez system haldex. Quattro bylo i w 180km i 225km.