-
Kilka dni temu dostałem przesyłkę z papierami do TT. Książka serwisowa z kartą kodów (w końcu wiem co tam powinno w środku być ), różnego rodzaju instrukcje montażu i obsługi dodatkowych urządzeń (zestaw głośnomówiący, iPod adapter, itp.), oczywiście większość w japońskich krzaczkach wyłącznie. Była tam również płyta cd "Neuspeed computer tuned by neuspeed p-chip" czyli z tego co rozumiem soft poprawiający osiągi i zgrywający pracę silnika po zmianie hardware'u (intercooler, wydech, itp.). Na płycie jest wydrukowany VIN mojego samochodu oraz nr ECU, jak się domyślam również tej TT. Zastanawiam się czy taka płyta, a raczej jej zawartość może stanowić jakąś ciekawostkę czy też to program jakich wiele?
W poniedziałek lub wtorek samochód ma do mnie przyjechać i trochę mnie już nosić zaczyna - to już przeszło 3 miesiące od daty zakupu. Do czasu rejestracji minie pewnie jeszcze kolejny miesiąc ale przynajmniej sobie już pooglądam co i jak i może jakąś krótką rundkę na nielegalu strzele, żeby zobaczyć jak to jeździ!
Ostatnio edytowane przez Świstak ; 31-07-2015 o 21:44
-
Znowu TT znowu Cabriolet
-
sledze i czekam hehe
19\G/48
-
Nas wszystkich nosi... Jak dojedzie, rób zdjęcia, opisuj...!
-
Na koniec miła niespodzianka. Fura stoi już w garażu - dwa dni wcześniej niż przypuszczałem co jest bardzo miłą niespodzianką. Z miłych niespodzianek jeszcze jest hebel Brembo z tego co widać gołym, amatorskim okiem. Przejechałem się kawałek, żeby zobaczyć ja takie coś się sprawuje. Muszę powiedzieć, że pierwsze wrażenie bardzo pozytywne. Nie jeździłem wcześniej TT ale moja Pani ma S3 2.0tfsi i czasem daje mi pojeździć. Nie podoba mi się w S3 bardzo lekko pracująca kierownica, mocne wspomaganie - TT jest według mnie po pierwszej przejażdżce o niebo lepsze w tej kwestii. Prowadzenie nie jest aż tak precyzyjne jak w boxsterze s (takim samochodem obecnie poruszam się ja) ale na prawdę nie wiele brakuje. Natomiast jeżeli chodzi o kwestie dynamiki to naprawdę jestem pod wrażeniem, zbiera się na pewno lepiej od boxstera, chociaż turbo wstaje dość późno bo w okolicach 3 tyś obrotów. Nie wiem co tam jest nadłubane pod maską ale seria to to na pewno nie jest . Do tego jeszcze głośno sapiący blow off potęguje wrażenia z jazdy. Niestety akumulator zdechł i pomimo przejechania kilku kilometrów nie podładował się ani trochę. Jutro muszę ogarnąć temat baterii a od poniedziałku rejestracji auta. Niestety w środę wyjeżdżam na 2 tygodnie i raczej nie tym samochodem bo na pewno nie załatwię formalności w 3 dni. Samochód jest brudny ale z wierzchu wygląda ładnie, bez zarysowań, wgniotek, itp. Pod korkiem oleju silnikowego niestety jest delikatny glut zielonkawy, będę musiał odstawić samochód do jakiegoś dobrego magika, żeby został sprawdzony i zalany odpowiednimi płynami. Wrzucam kilka fotek, nic lepszego się nie dało zrobić.
[/IMG][IMG][/IMG][IMG][/IMG][IMG][/IMG]
Ostatnio edytowane przez Świstak ; 02-08-2015 o 01:45
-
Ładna A dobrze widzę, że masz chińskie LEDy?
-
Na zdjęciach o takiej jakości widzisz, że są chińskie
-
Prezentuje się bardzo nieźle Trzymam kciuki, żeby wszystko zagrało jak należy
-
wyglada bardzo okazale ... jak wnetrze ? jest rodzynek nie ma co .... powodzenia
19\G/48
-
Jest mega, i ten kolor.... Szarpałby jak Reksio szynkę
Wysłane z mojego LT26i przy użyciu Tapatalka
-
Malina. chce zobaczyć to na żywo
Znowu TT znowu Cabriolet
-
Wymieniłem aku i wszystko ładnie działa. Obejrzałem środek w świetle dziennym, stan uważam bardzo dobry, wszystko na swoim miejscu, nie podrapane, nie powycierane. Sprawdziłem poziom oleju i jest git. Jeszcze raz przyjrzałem się nalotowi pod korkiem wlewu oleju do silnika i nie jest on jak to mi się wczoraj po ciemku wydawało zielony a raczej rdzawy, taki, że tak powiem koloru kupy , nie ma tego z resztą wiele. Korek przetarłem i zobaczę co będzie się działo, oczywiście jak zarejestruję auto i będę mógł się nim pobujać
-
Kolego a mógłbyś zdradzić jeśli to nie problem ile kosztowała cie ta przyjemność ? Chodzi o sprowadzenie Autka itp
-
Nie jest to tania sprawa ale wychodzi taniej niż na mobile, gdzie ceny wahają się od 20.000 do 40.000 euro za egzemplarze z małym przebiegiem. Za na prawdę ładny egzemplarz wersji 225q z silnikiem BAM i przebiegiem realnym między 50.000 a 80.000 km trzeba zapłacić z wszelkimi opłatami około 40.000 pln, może trochę mniej. Wiem, że to nie mało ale stan jest na prawdę zacny i z czasem będzie tego coraz mniej. Za 3.2 w manualu i s-line z podobnym przebiegiem wychodzi jakieś 50.000-55.000 pln.
Wrzucam jeszcze kilka fotek robionych za dnia - niestety samochód nadal brudny a zdjęcia robione telefonem. Wygląda na to, że nie wyrobię się z rejestracją auta przed wyjazdem, no cóż, czekałem już tak długo poczekam jeszcze 2 tygodnie.
- - - - - - - - DODANO - - - - - - - - -
Pierwsze czynności serwisowe ogarnięte. Pojeździłem trochę i muszę stwierdzić, że coś jest nie tak z mocą auta. Turbina dmucha wg wskazań zegara około 1,5 bara, w peaku jakieś 1,7-1,8 ale samochód nie odpycha się tak jak powinien. Mam wrażenie, że auto szybciej się zbiera kiedy nie wciskam gazu na maksa, po naciśnięciu do końca dmucha mocniej ale przyspiesza słabiej - czy to mogą być nieszczelności? Chciałem podjechać do Pawła do Płońska, żeby zobaczył co tam się dziej ale niestety nie mogę się dodzwonić. W sumie to nie wiem od czego zacząć, to znaczy do kogo się zwrócić z Wawy lub okolic?
Ostatnio edytowane przez Świstak ; 03-08-2015 o 17:13
-
Fura kozak
Moim zdaniem jakby była nieszczelność w układzie to pokazywałoby mniej na zegarze. O ile te dmuchanie jest takie jakie powinno być (chociaż i tak duże) a auto nie "ciągnie" to może szukać przyczyny w "paliwie" - wtryski, pompa ??
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum