oki zwracam honor
obejrzałem wczoraj dwie sztuki 225Q:
http://otomoto.pl/oferta/audi-tt-1-8...-ID4pbjJu.html
http://otomoto.pl/oferta/audi-tt-szw...-ID6y6mMl.html
Pierwsza:
- auto nie odpaliło samo.. dopiero po pomocy prostownika
- blacharka na 1 rzut oka w niezłym stanie
- oberwany plastik nad zbiorniczkiem płynu chłodzenia
- dziurawe węże od przepływomierza
- po rozgrzaniu auta zaczęło śmierdzieć i dymiło z oleju który uciekał przez nieszczelność gdzieś z tyłu u góry silnika..
- po podłączeniu do kompa hmm.. 13 błędów w tym wywalone poduchy, sonda lambda, masa problemów z elektryką, akumulator słaby
- turbina miała coś słabe doładowanie
- blok 020 oki
- lekko falujące obroty na jałowym ale.. po rozgrzaniu i szybkim przejeździe falowały w zakresie 800-1500
- zawieszenie oki
- fotele farbowane
było to moje pierwsze obejrzane tt więc prosze o wyrozumiałość ;p
Druga "sztuka":
- zimne odpaliło bez zająknięcia
- malowany tylni zderzak
- boczne szyby z 00, tylna 00, tylne trójkąty 99 a przednia 02
- pod maską ład i porządek
- komputer pokazał 2 błędy - błąd modułu ecu, przekroczona temp. płynu chłodzącego
- silnik jakoś dziwnie klepie- zawory? nie jestem mechanikiem
- turbina ładowała lepiej niż pierwsze
- przy maksymalnym dodaniu gazu auto zaczęło się ksztusić i przerywało na co handlarz (chyba zapłony wypadają)
- test w bloku 020 wszystko oki
- przepływka max do 146,6g/s
- wolne obroty trzymała idealnie
- fotele w super stanie jak na ten rocznik
- tarcze klocki ok
Ogólnie moje pierwsze wrażenia z tt na + i powoli wiem na co patrzeć. Pojechałem bo chciałem mieć skale porównawczą i pobawić się z komputerem którego wczesniej nie używałem.