Oklejaj oklejaj Ja u siebie ostatnio też nakleiłem. Na klapę poszła ta ostatnia odblaskowa:
Wczoraj w celach towarzyskich znów odwiedziliśmy Pawła Poza rozmową znalazł się też czas na pewien modzik...
Tym razem zajęliśmy się czymś więcej niż sprawdzenie szczelności czy czyszczenie splittera, a na stół w celach przeszczepu trafił taki pacjent:
Grafik działania dosyć napięty, więc oryginalny wydech z małymi druciarskimi patentami poprzedników szybko trafił do cięcia:
Czas leci, więc pora na pierwsze małe przymiarki:
Paweł dalej dzielnie zabiera się do pracy :
Tak wyglądała całość po kilku godzinach ciężkiej roboty:
Zdjęć na samochodzie na razie brak bo wszystko skończyliśmy grubo po północy.
Końcówki wydechu zostały natomiast bardziej schowane i odpowiednio wypoziomowane.
Do pełnego efektu brakuje właściwej blendy. Ta, która jest na samochodzie została badziewnie zaadaptowana do dwóch rurek.
Nie wiem czy mod można zaliczyć do tych odrobinę grubszych, ale jest to pierwszy krok w kierunku czegoś więcej
Na Magnaflow zachorowałem odkąd pierwszy raz zobaczyłem taki wydech u Pawła w garażu. Gdyby ktoś był zainteresowany to jest tłumik o nr. 12266
Ja z modu jestem bardzo zadowolony i jaram się tym wydechem jak rumun sucharem Mimo braku tłumika środkowego wewnątrz samochodu przy stałych prędkościach jest dosyć znośnie i bez problemów można ze sobą rozmawiać. Zobaczymy co będzie gdy całość się trochę wygrzeje.
Po całym zabiegu nawet Aneta wyraziła aprobatę (możliwe, że to przez zmęczenie całodniowym pobytem w warsztacie ), a zastrzegała sobie powrócenie do seryjnych rurek gdy tylko okaże się być zbyt głośno.
PAWEŁ ! Jeszcze raz dziękuję za robotę i poświęcony czas !
No to czekam na widok spod auta na koniec. Wygląda nieźle Ale wygląd to jedno a jaka skuteczność i cena względem oryginału? Jak z jakością spalin po tym zabiegu, masz jakieś dane? U mnie jakiś czas temu pokazał się błąd na pececie o "chwilowej, sporadycznej niewydolności wydechu", skasowany i nie pojawił się znów więc diabli wiedzą co to było. Jednak dlatego też popatrzę na efekty w Twoim TT.
A co miało by się zmienić w składzie spalin, po wymianie końcowego wydechu? O jakość magnaflow bym się nie martwił mod na plus
Znowu TT znowu Cabriolet
Po wymianie końcowego i usunięciu środka. Marka znana mi Chodziło mi o spełnianie norm emisji i hałasu. Jeśli oprócz spełnienia norm ma to poprawić wydolność to sam chętnie w to zainwestuję.
Emisja nie ma nic do wymiany tłumika końcowego czy środkowego, jeżeli chodzi o hałas zgodzę się, ale nie mieszajmy do tego spalin, czy widzisz aby katalizatory zostały wycięte?
Znowu TT znowu Cabriolet
Cena względem oryginału bardzo dobra Zmieściliśmy się w założonym budżecie i nie chciałbym bardziej tego rozwijać. Myślę, że konkrety bez problemu można obgadać z Pawłem.
Nie wiem co masz na myśli pisząc o skuteczności.
Wydech na aucie jest niecałą dobę. Brzmienie zdecydowanie bardziej rasowe, a razem z Anetą odnosimy wrażenie jakby samochód też delikatnie lepiej wchodził na obroty.
O to mi właśnie chodziło. Skoro dźwięk milszy dla ucha i żwawsze TT po tym zabiegu to warto
Teraz chociaż powinno być słychać, że wróciłam do domu !
Dźwięk wzbudza zainteresowanie innych kierowców i przechodniów mam tylko cichą nadzieję, że nie patrzą z politowaniem jak na wariatkę
Widzę, że Paweł kupił spaware i wkońcu działa w temacie wydechów mod jak najbardziej na plus jestem ciekaw efektów dzwiękowych
Nagraj, nagraj nawet telefonem myśle, że da radę
niebawem bedą kolejne wydechy na bazie tych tłumików także prędzej czy później na pewno coś się nagra. Obecnie w planach są 4 układy wydechowe na z MF i z tego 3x z przepustnicami także będzie się działo
Tutaj wydech jest od połowy bo dp jest seria i wydech jest od ori złączki co jeszcze go wycisza i jak dla mnie jest na prawdę cicho...