A jakieś dokładniejsze info o szpraju? Bo może też bym psiknął ten grill od Ciebie i blendę
A jakieś dokładniejsze info o szpraju? Bo może też bym psiknął ten grill od Ciebie i blendę
Mateusz, kup nową centralną złączkę tłumika (sprawdź tylko odpowiednią średnicę, zamienniki tutaj są całkiem w porządku nie ma potrzeby ori), skocz do dowolnego tłumikarza na jej wymianę i delikatnie przekrecając całą tylną rurę zgodnie ze wskazówkami zegara względem przedniej rury uzyskasz odpowiednią wysokość końcówki ostatniego tłumika w zderzaku
Jakbym niezrozumiale coś wytłumaczył to zadzwoń do mnie, postaram się opisać to prościej
Te Terrere Terrere terererererere …
tori95 grill ode mnie właśnie był malowany takim samym sprajem i jest w czarnym macie Jerry dzięki wielkie za wskazówki, wszystko zrozumiałem tak się zastanawiam, czy jest jakieś pytanie dotyczące TT na które nie znasz odpowiedzi
Ostatnio widziałem Forda Focusa który miał podobny problem do twojego i owinal tłumik taśma klejąca i przytrzasna klapa bagażnika taśmę żeby nie odpadła. Też działa
SORY, ale drut tuning to nie dla mnie
To już trochę pod RUST styl podchodzi. Czekamy na dalsze postępy słusznego tuningu i trzeba się jakoś spotkać
a więc, kolejne graty i kolejne mody tym razem kilka części eksploatacyjnych + jakieś dodatki do poprawy wyglądu wizualnego
1) nowe tarcze + klocki na tył,
2) przegub wewnętrzny,
3) sprężyny obniżające SPARCO, charakterystyka pracy i wytrzymałość na podobnym poziomie do zestawu Eibach,
4) kratki boczne do zderzaka od R32
To chyba prezent urodzinowy?
hhahaha Łukasz, nie sądze w pokoju mam garaż, można to tak nazwać...ale wkońcu się zebrałem i jutro będzie montaż
Jakie tarcze i klocki wybrałeś?
Te sprężyny do seryjnych amorów? Ile cm powinnien pójść w dół na tych springach ?
na tył wleciał zestaw Brembo, wiem jak to u nich teraz z jakością, ale myśle, że przy mojej jeździe wystarczą
co do spreżyn to wlatują do seryjnych amorów, powinno pójść 35mm w dół, trochę dużo, sprzedawca zapewniał, że aż tyle od razu nie siądzie oczywiście na wszystkie części, które zakupiłem mam gwarancje jakby co
Ech dziwię się czasami dla czego mając sprawdzony produkt kupuje się jakieś zamienniki, które to podobno są takie jak markowe, gdy by była to kolosalna różnica można próbować, w tym przypadku zapewne nie jest, więc puki ich nie zamontowałeś, wymień na pro kit, tym bardziej że sporo tych sprężyn nie trzyma norm i siada jak chce, obniżenie też często mija się z rzeczywistością no i proces docierania mówi sam za siebie, ha ha dobre w czasie siądzie, co to ma być? amory też w czasie się dotrą? i na ogół jest większe niż deklarowane, i potem problem, bo negatyw się robi i auto podskakuje, osobiście po za eibachem nie kupił bym innych.
Znowu TT znowu Cabriolet
Tak Zuczek, zgadzam się z Tobą, jednakże mi zależało na obniżeniu trochę większym niż oferuje Eibach Pro-Kit czyli 25mm, niby mają w ofercie inne zestawy na większe obniżenie, ale niestety jestem w gorącej wodzie kąpany i musiałem mieć na już więc decyzja padła na SPARCO. Wczoraj od 22.00 do dzisiaj do godziny 10.00 działałem z mechanikiem, przy TT jestem od 36h na nogach ale było warto, mogę śmiało teraz powiedzieć, że jestem bardzo zadowolony z tych sprężyn auto osiadło o tyle ile powinno wg producenta, specyfika pracy jest prawie identyczna jak ori sprężyny, są deczko twardsze i auto nie podskakuje na dziurach, więc póki co jestem zadowolony...pokuszę się o małe zestawienie tego co zostało zrobione od początku tego roku:
1) zakup zderzaka przód od R32 z grillem + lakierowanie zderzaka w kolor, grill lakierowany w czarny mat- 1600zł
2) zakup kratki środkowej + dwóch kratek bocznych + lakierowanie w czarny mat- 480zł
3) zakup blendy + lakierowanie w czarny mat- 340zł
4) zakup dokładki spojlera od R32 + lakierowanie w czarny mat- 260zł
5) zakup dokładki od cupry + lakierowanie w czarny mat- 180zł
6) zakup sprężyn obniżających SPARCO + montaż- 700zł
7) zakup przegubu wewnętrznego + wymiana- 300zł
8 ) zakup tarcz + klocki (tył) + wymiana- 300zł
9) naprawa licznika wymiana FIS'a + naprawa zacinających się wskazówek
10) zakup uszkodzonych lamp do TT
To co zostało do zrobienia do zlotu:
1) ustawienie zbieżności w przyszłym tygodniu, auto do tego czasu ZIMUJE
2) przyciemnianie szyb (boczne trójkąty + tylnia)
3) podejście drugie do wykonanie osłony stożka
4) regeneracja dekielków BBS
5) odmalowanie na nowo zacisków
6) oklejenie folią ( szczotkowane aluminium ) klapki od wlewu paliwa
7) osłona wtrysków
8 ) czyszczenie silnika
9) wymiana całego silniczka szyby od kierowcy
10) kosmetyka, czyli pranie wnętrza, odnowienie tapicerki skórzanej itd.
11) pełna korekta lakieru
12) regulacja końcówki wydechu
Relacja foto uzupełnię jak pogoda będzie bardziej sprzyjała...
a tym czasem, w poniedziałek dotarła paczka od kolegi Verni, polecam, uszkodzone lampy potrzebne mi były do małych testów,
z racji tego że ma być BLACK, to strasznie mnie drażnią te pomarańczowe kierunkowskazy, zatem zostały przyciemnione folią
Załącznik 8226
Załącznik 8227
Ostatnio edytowane przez MaTTeusz ; 01-04-2015 o 22:56
Ważne że jesteś jednak zadowolony, Sparco nie jest złą firmą, aczkolwiek lepsze jest wrogiem dobrego, gorąca kąpiel nie wskazana w modyfikacjach, więc lepiej zawsze przemyśleć wszystko dwa razy, czekam na finalne zdjęcia pomodzonego autka.
Znowu TT znowu Cabriolet
Lista tego co zrobione i tego co robić będziesz budzi szacunek!