Strona 14 z 17 PierwszyPierwszy ... 41213141516 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 196 do 210 z 242

Wątek: [Wysoczan] Audi TT 2.0 TFSI quattro

  1. #196
    Awatar Wysoczan
    Dołączył
    Dec 2011
    Płeć
    Skąd
    DSW
    Pojemność
    2.0T
    KM
    450
    Rocznik
    2010
    Kolor
    quattro
    Posty
    444
    Dla DQ500: 8J1 713 025 M.
    ZUCZEK, a te numery sa pewne? Bo w ETKA Online wyswietla mi obydwa podane przez Ciebie dla rocznika 2011. Sa tez jakies tam dodatkowe kody, ale nie mam zielonego pojecia jak je rozszyfrowac...

    Tylko oczywiscie podajemy numery calego ukladu ciegiel skrzyni biegow, nie samych wybierakow. Choc nawet nie wiem czy same sa dostepne, ale w takim razie watpie...
    ----
    Pozdrawiam.

  2. #197
    Awatar ZUCZEK
    Dołączył
    Mar 2008
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    3.2 V6
    KM
    700
    Rocznik
    2007
    Kolor
    Stalowy
    Posty
    10,798
    Tak to cały układ. nic nie jest pewne w tych czasach.
    Ostatnio edytowane przez ZUCZEK ; 03-03-2015 o 22:09
    Znowu TT znowu Cabriolet

  3. #198
    Awatar Wysoczan
    Dołączył
    Dec 2011
    Płeć
    Skąd
    DSW
    Pojemność
    2.0T
    KM
    450
    Rocznik
    2010
    Kolor
    quattro
    Posty
    444
    Zobaczymy, jak beda u mnie zmieniac galke, to moze cos sie wyjasni w tym temacie .
    ----
    Pozdrawiam.

  4. #199
    Awatar ZUCZEK
    Dołączył
    Mar 2008
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    3.2 V6
    KM
    700
    Rocznik
    2007
    Kolor
    Stalowy
    Posty
    10,798
    Zmiana samej gałki to chwila roboty nie trzeba wiele rozbierać, a skoro kupiłeś gałkę do polift i masz pewność że jest polift to będzie pasować.
    Stwierdziłem że szkoda zachodu, bo i tak pewnie skrzynie kiedyś wymienię i od razu kupię wybierak od Rs, że by 7mka wbijała się automatycznie a nie ręcznie, jak w pewnym TT.
    Znowu TT znowu Cabriolet

  5. #200
    Awatar Wysoczan
    Dołączył
    Dec 2011
    Płeć
    Skąd
    DSW
    Pojemność
    2.0T
    KM
    450
    Rocznik
    2010
    Kolor
    quattro
    Posty
    444
    To jeszcze pare aktualnych zdjec autka w detalach .

    Załącznik 8023

    Załącznik 8045

    Załącznik 8046

    Załącznik 8047

    I w calosci podczas ostatnich prac w VAG Serwis.

    Załącznik 8048
    Ostatnio edytowane przez Wysoczan ; 04-03-2015 o 00:45
    ----
    Pozdrawiam.

  6. #201
    Awatar ZUCZEK
    Dołączył
    Mar 2008
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    3.2 V6
    KM
    700
    Rocznik
    2007
    Kolor
    Stalowy
    Posty
    10,798
    Spoko masz ten motorek, fajna baza do modów.
    Z naklejką Stage4 to już jest moc
    Znowu TT znowu Cabriolet

  7. #202
    Awatar Wysoczan
    Dołączył
    Dec 2011
    Płeć
    Skąd
    DSW
    Pojemność
    2.0T
    KM
    450
    Rocznik
    2010
    Kolor
    quattro
    Posty
    444
    Hehe, dzieki . Moc to bedzie, jak na VR6 bedziesz mial naklejke Stage4 :P.
    Chcialem dodac jeszcze pare zdjec z telefonu, ale mam ciagle komunikat "Database Error". Trudno, sprobuje pozniej, moze pojdzie.
    ----
    Pozdrawiam.

  8. #203
    Awatar ZUCZEK
    Dołączył
    Mar 2008
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    3.2 V6
    KM
    700
    Rocznik
    2007
    Kolor
    Stalowy
    Posty
    10,798
    Vr6 będzie tylko Stage1 bez naklejek
    Znowu TT znowu Cabriolet

  9. #204
    Awatar Wysoczan
    Dołączył
    Dec 2011
    Płeć
    Skąd
    DSW
    Pojemność
    2.0T
    KM
    450
    Rocznik
    2010
    Kolor
    quattro
    Posty
    444
    Uff, zdjecia jakos poszly, wiec dokleilem do edytowanego posta #200.

    ZUCZEK, kazdy liczy stage jak chce, ale przez brak naklejki to ubedzie pare koni jak nic :P.
    Ostatnio edytowane przez Wysoczan ; 04-03-2015 o 00:49
    ----
    Pozdrawiam.

  10. #205

    Dołączył
    Jan 2014
    Płeć
    Skąd
    Łomża
    Pojemność
    brak
    KM
    204
    Rocznik
    2018
    Kolor
    Volvo XC60
    Posty
    1,052
    A jak to jest z tym wygłuszeniem silnika pod maską u mnie brak i ponoć być nie powinno - ta mata szła do określonych modeli bo wygląda mi na oryginał?
    Nie jestem zupą pomidową żeby mnie wszyscy lubili

  11. #206
    Awatar Wysoczan
    Dołączył
    Dec 2011
    Płeć
    Skąd
    DSW
    Pojemność
    2.0T
    KM
    450
    Rocznik
    2010
    Kolor
    quattro
    Posty
    444
    Nie mam pojecia... U mnie byla fabrycznie i jej nie ruszalem, gdyz nie widze takiej potrzeby. Wiesz, moze w 2.0 R4 Audi uznalo, ze trzeba wygluszac, a 3.2 tak brzmi, ze nikt by sie nie odwazyl .
    ----
    Pozdrawiam.

  12. #207
    Awatar Jaqob
    Dołączył
    Nov 2010
    Płeć
    Skąd
    لودز
    Pojemność
    brak
    KM
    ---
    Rocznik
    ---
    Kolor
    ---
    Posty
    4,582
    Cytat Zamieszczone przez ZUCZEK Zobacz posta
    No tak a do TTRS jest jeszcze inny wybierak, super, ale wiem dokupię dq500 i gałka podejdzie
    Tyle ustaliłem
    Wybierak przedliftowy czyli do 2011 to 8J1 713 025 L
    Wybierak poliftowy czyli od 2011 to 8J1 713 025 K
    Wszystko dla 6 biegowych skrzyń dq250
    Słuchajcie, te wybieraki różnią się wyglądem (inna obudowa itd). Jak ja szukałem to stary (wyciągnięty z auta) miałem przed sobą i na allegro kupiłem taki, który miał identyczny kształt obudowy + identycznie wyglądająca linka (też się różnią) ale pętla była obrócona (czyli od nowszej wersji). Pasował bez problemu. Jak kupisz wybierak pod gałkę to może nie pasować. Najlepiej wg mnie wyciągnąć wybierak i wtedy kupić taki sam tylko z obróconą pętlą.
    I don't have dreams, I have goals.

  13. #208
    Awatar elmacho
    Dołączył
    Jul 2011
    Płeć
    Skąd
    Śląsk
    Pojemność
    brak
    KM
    250
    Rocznik
    2004
    Kolor
    Misano Red
    Posty
    6,309
    Widzę Łukasz, że progi też uległy zmianie.
    AUDI nie przestaje się kochać.

  14. #209
    Awatar Wysoczan
    Dołączył
    Dec 2011
    Płeć
    Skąd
    DSW
    Pojemność
    2.0T
    KM
    450
    Rocznik
    2010
    Kolor
    quattro
    Posty
    444
    Pozazdroscilem Ci progow, to tez zmienilem . Co najlepsze, kupilem je lekko porysowane, do malowania. Za jeden dalem 60 zl, a za drugi 70 zl. Szukalem dlugo, a ze akurat ja bylem w okolicach Bielska i progi tez tam byly, to pojechalem z ciekawosci, zeby je zobaczyc. I okazaly sie megaokazja. Tzn. dwoma megaokazjami, bo kupowalem je osobno w dwoch roznych miejscach. Az sam nie moglem w to uwierzyc .
    ----
    Pozdrawiam.

  15. #210
    Awatar ZUCZEK
    Dołączył
    Mar 2008
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    3.2 V6
    KM
    700
    Rocznik
    2007
    Kolor
    Stalowy
    Posty
    10,798
    O teraz widzę że przód jeszcze się zmienił, mocno na plus ale ten nowy grill od TTsa tu widzę w czasie, z progami to loteria, ale chyba Ty pobiłeś wszelkie rekordy okazji, bo nawet nasz forumowy kolega okazjonator za tyle nie kupił, generalnie na allegro sam szmelc po większych lub mniejszych naprawach, ale jeden wyrwałem za 100zł idealny, oczywiście szukając do zwykłej, bo jak sie handlrz dowie że to linia S RS to są w cenie nowych z ASO albo i droższe.
    Wygłuszenia były seryjnie w dieslach 2.0TDI pięknie klekocze.
    Znowu TT znowu Cabriolet

Podobne wątki

  1. Madry TT 2.0 TFSI S-tronic Quattro
    Przez madry w dziale MK2 (2006-2014)
    Odpowiedzi: 112
    Ostatni post / autor: 01-06-2017, 15:33
  2. MK2 [8J] Audi TT 2.0 TFSI Quattro Salon Polska CompSport stage 3
    Przez madry w dziale Sprzedam - samochód
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 04-05-2017, 23:02
  3. Audi TT-S (2.0 TFSI, 269 KM, Quattro) na Nurburingu - FILM
    Przez jerzy_dabrowski w dziale Ogólne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 01-01-2008, 21:05

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •