Kolego Wolak240, Ciekaw jestem czy ci się udało, podziel się spostrzeżeniami i uwagami,czy dał się włożyć ten przód...no i na co zwrócić uwagę ?
Kolego Wolak240, Ciekaw jestem czy ci się udało, podziel się spostrzeżeniami i uwagami,czy dał się włożyć ten przód...no i na co zwrócić uwagę ?
A więc tak:
Zlecenie przeróbki dopadło gościa który na co dzień zajmuje się renowacją zabytków bo wiadomo do takiej pracy nie trzeba mechanika lecz artysty
Części od nowej w ząb nie pasują do starego modelu czyli:
Maska jest 5cm szersza i 10 dłuższa
błotniki nie pokrywają się w żaden sposób bo wiadomo potrzebujesz początek od drzwi z wersji starszej i zakończenia przy zderzaku z nowszej a nie można ich w żaden sposób zespawać bo stare są stalowe nowa ma aluminiowe
Podobnie maska jest także aluminiowa więc rzeźbienie jest mocno utrudnione
Jeśli jednak znajdziesz kogoś kto się tego podejmie (i będziesz wystarczająco uparty żeby mu to narzucić) licz się z kosztami
Bo tak potrzebujesz: maski zderzaka lamp wzmocnienia czołowego zamka błotników kratek nadkoli itp. z nowego modelu i to w stanie zbliżonym do idealnego aby uniknąć szpachli co za tym idzie nie ma co patrzeć a allegro za częściami wg. kryterium "od najniższej"
Dwa koszty robocizny (jeśli znajdziesz odpowiednią osobę) będą kosmiczne w porównaniu np. do naprawy oryginału bo schodzi z każdym elementem 3 razy dłużej niż ze zwykłym więc i cena usługi idzie razy 3.
Sumując wszystko na taką zabawę musisz znaleźć koło 10tyś zł i miesiąc czasu ażeby ktoś tylko przy Twoim aucie siedział
U mnie sytuacja była taka że zakup nowego modelu nie wchodził w grę nie ze względów finansowych lecz powiedzmy to dziwnych upodobań do jeżdżenia czymś nieseryjnym
Czy było warto?? Trudno określić Jeśli jednak przeróbkę przodu dyktować jedynie chęcią posiadania nowego modelu to średnio się opłaca...Załącznik 4575
- - - - - - - - DODANO - - - - - - - - -
fotki w dość początkowym etapie prac robione telefonem więc jakość średniaZałącznik 4576
Fajnie to wygląda, podrzuć jak to wygląda pod maską
Kawal dobrej roboty,polecam dystanse na kola bo sa strasznie schowane.
Powiem szczerze że jestem w szoku widząc efekt. O tyle o ile zawsze śmieszyły mnie różnego rodzaju Audi 80 z przodem od A6 i różne temu podobne twory, to przyznaję że Twoje dzieło wygląda dobrze Mam nadzieję że wrzucisz na forum fotki z finalnego efektu Pozdro!
w tym momencie odszczekuje kazde przesmiewcze zdanie odnosnie tego typu przeszczepow,
na zdjeciach, ktore dales wyglada to w mojej opinii swietnie o_O
nie wiem, czy to tylko kwestia dobrego ujecia zdjecia, czy auto po przeszczepie wyglada na zywo rzeczywiscie, az tak dobrze,
ale jedno jest pewne - chce to zobaczyc na zywo o_O
czy jest szansa na jakies zdjecia z samego przebiegu prac, czy nie bylo takiej dokumentacji ?
rowniez czekam z niecierpliwoscia na szersza relacje z tej transformacji
gratuluje uporu i profesjonalnego podejscia do tematu!
"Love Them BOTH" - M.
Robota bardzo profi. Gratulacje dla blacharza. Ktoś kto się nie interesuje TT nie będzie wiedział o co chodzi i będzie widział nowy model. Ja osobiście źle bym się czuł mając świadomość, że jeżdżę repliką.
I don't have dreams, I have goals.
Mysle, ze replika to nieodpowiednie slowo. To nie jest mk1 obudowane blachami z mk2, tylko mk1 z profi zaadaptowanym przodem.
Ja osobiscie patrzac na mk2 "podebralbym" ze stylistyki tylko agrasywniejsze lampy, ale wszelkie "przeszczepy" jakie widzialem do tej pory wygladaly po prostu komicznie.
Zdjecia z tej strony wygladaja o tyle imponujaca, ze sa pierwszymi jakie widzialem, ktore wygladaja dobrze o_O
Ostatnio edytowane przez M and V ; 30-08-2013 o 01:22
"Love Them BOTH" - M.
Kawał roboty, podziwiam!
Ale jeśli komuś nie pasuje mk1, nie łatwiej kupić po prostu mk2?
Ja na poczatku myslalem ze rozmawiamy o starym zderzaku z tt 8n i grilem z 8j . Taka przerobka to juz niezla sztuka. Gratulacje, ciekawe jak to jest spasowane maska do blotnikow i drzwi. Nasuwa mi sie tylko 1 pytanie. Koszt +/- 10tys. Za przerobienie, audi tt warte powiedzmy miedzy 20 a 25. Daje kwote ponad 30-35 tys. Nie mowie ze ociera sie o kupno nowego modelu ale jest blisko wiec pomimo nieoplacalnosci takiej przerobki ze wzgledow finansowych i tak gratuluje wyniku i mozliwosci jezdzenia autem jakiego nie spotkamy na naszych drogach
Na wstępie dzięki za budujące opinie aczkolwiek ciężko przypisywać sobie zasługi jeśli krecią robotę wykonał ktoś inny...
I to tylko dzięki niemu auto wygląda jak wygląda bo dla większości blacharzy jeśli szczeliny są w granicach grubości małego palca jest ok
Tutaj sprawa wyglądała zupełnie inaczej
Przy składaniu auta procedura była taka że każdy element był dopasowywany, auto składane aby wychwycić jakich poprawek wymaga, rozkładane, przerabiane i ponownie składane I tak wkoło ponad 10 razy
O drobiazgach w stylu przeróbki wycieraczek aby zmniejszyć ich skok przeróbce instalacji itp. nie wspominając...
Fotki powstawania projektu jakieś są aczkolwiek tylko parę bo nie chciałem nachodzić zbyt często wykonawcy z racji tego że pracując przy tym aucie humor średnio mu dopisywał
Odnośnie kosztów to w tym przypadku pomijając robociznę zwiększyły się przez to że nim padło oczekiwane "chyba da się to zrobić" musiałem kupić praktycznie cały zestaw elementów po taniości aby tylko cokolwiek popasować a później docelowe części.
Odnośnie zasadności projektu to ujmę to tak;
Bardziej mam do czynienia z środowiskiem motocyklowym a tam nie liczy się ile pieniążków jesteś w stanie wyłożyć na nowy sprzęt tylko jeśli zrobisz coś sensownie i inaczej niż wszyscy to jest to doceniane i często zdarzało się że na zlocie nagrodę za najładniejszy motocykl dostawał ktoś kto swoim pomysłem i pracą spowodował że nie szło oderwać oczu od jego sprzętu mimo że obok stała 10x droższa ale fabryczna maszyna
Podobnie jest tutaj. Tym bardziej że nawet na tym forum jest dużo opinii że z nowej wersji świetny jest przód a ze starej tył
I to chciałem osiągnąć
Ale aby tu już nie śmiecić jak projekt będzie gotowy zamieszczę fotki i opis w odpowiednim dziale
Pozdrawiam
WOW!!!!
Wygląda to SUPER!
Robota mega profi, na pierwszy rzut oka laik nie zauważy, że to 8N
Czekam na więcej fotek!
http://otomoto.pl/audi-tt-C30545384.html Coś podobnego na allegro znalazłem Zazdroszczę mordki, mnie się mega podoba :P Jeszcze tylko ładna felga, tak 18 cali i będzie elegancko Pozdrawiam...
kiedyś na forum pewien urzytkownik przełożył przód z mk2 do mk1 oczywiście w dosłownym znaczeniu jest to niemożliwe, spotykamy czasem jakieś pseudo przeróbki, które tylko imitują wygląd maski mk2. Okazuje się, że jeśli siedzimy w temacie "rzeźby" i znamy się na rzeczy to nic nie stanie nam na przeszkodzie aby osiągnąć zamierzony cel.
Załącznik 7835Załącznik 7836Załącznik 7837Załącznik 7838Załącznik 7839
Ostatnio edytowane przez TT8N ; 25-01-2015 o 19:06
Nie jestem fanem takich przeróbek, ale powiem że na zdjęciach to calkiem niezle wyglada, zwlaszcza czerwona, czyli efekt końcowy. Ciekawe jak wyglada ten nie skonczony na zdjeciach projekt, no i oczywiscie z bliska jak sie prezentują takie autka.