Po prostu mowie z własnego doświadczenia, przy uszkodzonej uszczelce samochód tracił 1/3 mocy.
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Po prostu mowie z własnego doświadczenia, przy uszkodzonej uszczelce samochód tracił 1/3 mocy.
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
jak uszczelke wydmucha to turbo wstaje dużo później i auto ma gorszą dynamikę. Jeśli ubytek spalin jest na tyle duży to turbo może nie być wstanie już wytworzyć ciśnienia poza tym sonda może wariować itp. Ogólnie w skrócie nie polecam i raczej od razu słychać jak coś pierdzi...
to powierzchnie muszą być równe odpowiednio dokręcone i nic się nie będzie odkręcać![]()
W ostateczności można na pastę do wydechów ale wtedy aby nie było problemów z odkręceniem tego :P
Panowie, śrubka dokręcona z odpowiednim momentem i jest ok, dzięki.
Mimo wymiany wyżej wymienionych elementów auto nie dymi, natomiast nadal ubywa oleju ;( zauważyłem że na dole dv zbiera się olej, przewody i złącza szczelne, skąd on tam się może brać ? uszkodzenie dv? sprawdzałem go (zasysani palca -działa) znowu wyskakują błędy, nadal te same, lambda i czujnik spalania stukowego, czy lambda mogła paść mimo że była wymieniana parę miesięcy temu, czy przez to że w spalinach była spora ilość spalanego oleju ? Z góry dzięki za wskazówki i oczywiście Wesołych Świąt !
- - - - - - - - DODANO - - - - - - - - -
Panowie, pod dv zbiera się olej, po dokładnym wytarciu i przejechaniu parunastu kilometrów wraca, dv sprawdzany (zasysa palec ;P)
http://zapodaj.net/50f4b395bbba1.jpg.html
Skąd tam się bierze, co to może znaczyć? dzieki za info
- - - - - - - - DODANO - - - - - - - - -
Trochę z innej beczki, widział ktoś może TT na takich felach, może to fajnie wyglądać ?
http://allegro.pl/piekne-alusy-audi-vw-seat-17-5x100-komplet-i4931948224.html
A turbina czasem nie mówi papa? Widocznie wali olejem skoro zbiera się nawet w DVce...
Tyle, że dv w środku czysty, rura idąca do dv również czysta ;/ czy może być to znowu coś z pcv, czy raczej niemożliwe ?
Olej się tam z powietrza nie bierze... z TIP-a nie ma opcji, pozostaje tylko rura idąca od turbo, a co za tym idzie sama turbina... Chyba że ktoś ma inny pomysł.
Wymontuj IC i sprawdź ile oleju się z niego wyleje ( lub nie )Tyle że statystycznie jak już turbina puszcza to częściej idzie gorącą stroną..
Układu PCV też bym nie wykluczał bo może ''rzygać'' do TIP-a, dalej zasysa do turbiny i wychodzi drugą stroną wraz ze sprężonym powietrzem ..
Wymontuj ten '' grzybek '' PCV i zobacz czy tam nie jest zabrudzone olejem i jak wyglądają węże tego zaworu ..
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
Dzięki wielkie za zainteresowanie tematem
Panowie, dziś pozbyłem się N249 i N112 i po raz kolejny wymontowałem dv, co się okazało element do którego jest przykręcona ruda idąca od turbo była nie dokręcona(nawet nie wiedziałem że to element wkręcany) po dokręceniu i przejechaniu dziś około 70 km żadnego oleju pod dv nie zaobserwowałemautko nawet lepiej idzie, ale jeszcze nie to co było po zakupie, natomiast jednak olej ten brał się bezpośrednio z dv czyli może jednak idący z tej rury:/ IC jeszcze nie sprawdziłem, zerknę niedługo natomiast widać że sporo oleju do tip dostaje się od grzybka pcv
czyli nadal awaria tego systemu/?
Żeby mieć pewność co do systemu PCV to musisz dokładnie sprawdzić jego szczelność a zwłaszcza zawór PCV znajdujący się pod kolektorem i wszystkie wężyki tam się znajdujące.
Jeśli ten zawór jest nieszczelny to podczas jazdy z doładowaniem przepuszcza on ciśnienie z kolektora do układu PCV i przyczynia się do nieprawidłowego funkcjonowania całego układu.
Możesz też zgłębić temat modyfikacji tego systemu z dodaniem do układu Catch tank-a. Nie będę się teraz wgłębiał w ten temat bo jest kilka bardzo dobrych wątków na forum i tam można do woli o tym dyskutować jeśli będziesz miał jakieś pytania czy wątpliwości..
Daj jakąś dokładną fotkę z bliska bo coś mi tutaj nie pasuje
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
Z tego co kojarzę to w tych pseudo DVkach ten odkręcany element ma iść do TIP-a a ten nieodkręcalny do turbo więc masz go zamontowanego na odwrót.
czyli to nie jest oryginalny dv? jak w moim silniku powinien wyglądać oryginalny? AJQ
Ten zawór który masz to pewnie zwykły chinol tak powinien wyglądać zawór który powinieneś mieć to 06A145710P lub z końcówka N jeśli są jeszcze takowe w sprzedaży![]()
Ostatnio edytowane przez wiewioraandrzej ; 18-01-2015 o 13:46
Using Tapatalk