Tak wiec wymieniłem dv na ori i zawor n 75 przeczyscilem przeplywomierz i musze powiedzieć ze auto jest nie do poznania źle nie jeździł ale teraz jest odlot czekam jeszcze na zamówiony fmic dzięki koledzy bo to dzięki wam
Tak wiec wymieniłem dv na ori i zawor n 75 przeczyscilem przeplywomierz i musze powiedzieć ze auto jest nie do poznania źle nie jeździł ale teraz jest odlot czekam jeszcze na zamówiony fmic dzięki koledzy bo to dzięki wam
Using Tapatalk
Witam ostatnio u mnie w mieście była promocja na hamownie i po ostatnich modyfikacjach skorzystałem wyszło mi 211 km ale mniejsze Nn bo 310 w porównaniu do poprzedniego wykresu gdzie było 182 km i 316 Nn i pytanie czy tak ma być czy coś jeszcze niedomaga
U
Using Tapatalk
Same liczby to nie wszystko, zależy jak kreska idzie bo mozesz miec nieco mniejszy nm ale bedzie lepiej szedl.
Ale faktycznie zastanawiajace, koledzy z wieksza wiedza zaraz ci na pewno odpowiedza
Jeżeli nie zmieniałaeś IC , a nowy pomiar robies na dniach to temp. otoczenia miała mega wpływ na wynik, wtedy chyba było coś ok 27 stopni, teraz powiedzm okolo zera
No właśnie o czym tu dyskutować, skoro nic nie widzimy?
Znowu TT znowu Cabriolet
Wydaje mi się że doszedłem do wniosku z kolegami z forum i innymi że hamownia hamowni nie równa. Ba- odchylki mogą być na tej samej maszynie spowodowane różnymi rzeczami. Nie twierdzę że tak jest u Ciebie ale na swoim przykładzie podam że na jednej hamowni miałem 240KM/342Nm a na innej trochę później 228/340.
Chyba dokładna diagnostyka włącznie z logami by nam coś podpowiedziała