Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 16 do 22 z 22

Wątek: Szelest podczas przyspieszania

  1. #16
    Awatar Jerry
    Dołączył
    Dec 2011
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    2000
    Kolor
    Srebrzysty
    Posty
    3,004
    Cytat Zamieszczone przez Elor Zobacz posta
    Taki wlasnie przypadlosci sprawily ze nie wrocilem i nigdy juz nie wroce do starego auta z turbo. 1.8t to koszmar. Kazdego dnia odpalac auto i modlic sie czy dzis bedzie dobrze jezdzilo albo czy check engine nie wywali bo znowu cos sie zepsulo. 3.2 to jednak ogromny komfort.
    A tam....gadanie. Jak zadbany i wszystkie węże w odpowiednim stanie to nie ma żadnych koszmarów. Grunt to wiedzieć co się ma i o to dbać, proste jak włos mongoła.
    Te Terrere Terrere terererererere …

  2. #17
    Awatar Elor
    Dołączył
    May 2011
    Płeć
    Skąd
    IRL
    Pojemność
    3.2 V6
    KM
    00
    Rocznik
    00
    Kolor
    00
    Posty
    1,356
    Nie jest to takie proste .


    Wysłane z mojego iPhone

  3. #18
    Awatar ZUCZEK
    Dołączył
    Mar 2008
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    3.2 V6
    KM
    700
    Rocznik
    2007
    Kolor
    Stalowy
    Posty
    10,798
    E tam gadanie takie, miałem 1.8T mam 3.2 obydwa chwalę sobie za niezawodność, wystarczy mieć wszystko w dobrej kondycji i leje się tylko paliwo.
    Znowu TT znowu Cabriolet

  4. #19
    Awatar Elor
    Dołączył
    May 2011
    Płeć
    Skąd
    IRL
    Pojemność
    3.2 V6
    KM
    00
    Rocznik
    00
    Kolor
    00
    Posty
    1,356
    Obaj patrzycie z perspektywy zaawansowanych uzytkownikow auta ze spora wiedza. Wiecie co, gdzie jak i kiedy sprawdzic, gdzie i czego szukac. Przecietny Kowalski sprawdzi jak mu sie cos wyswietli na desce albo auto nie odpali. I to tez pojedzie do mechanika. W starym aucie z turbo jednak wiecej usterek moze wystapic niz na wolnossącym, uzytkowanie 3.2 bylo dla mnie zarowno tansze jak i wygodniejsze.


    Wysłane z mojego iPhone

  5. #20

    Dołączył
    Aug 2013
    Płeć
    Skąd
    Wrocław
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    2002
    Kolor
    Granatowy
    Posty
    19
    Kiedyś miałem alfe romeo z silnikiem 2.0 TS. Audi jest przy nim bezawaryjne

  6. #21

    Dołączył
    Aug 2013
    Płeć
    Skąd
    Wrocław
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    2002
    Kolor
    Granatowy
    Posty
    19
    Kiedyś miałem alfe romeo z silnikiem 2.0 TS. Audi jest przy nim bezawaryjne

  7. #22
    Awatar Bejrut
    Dołączył
    Dec 2013
    Płeć
    Skąd
    Krk
    Pojemność
    1.8T
    KM
    224
    Rocznik
    2001
    Kolor
    silver
    Posty
    389
    ....jak dbasz to masz....auto ma prawo się psuć tak jak ludzie mają prawo chorować...3.2 lepsze...ale cięższe i bardziej podsterowne;P

Podobne wątki

  1. Dziwny gwizd podczas przyspieszania(turbo)??
    Przez Krzysztof_B w dziale MK1 (1998-2006)
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 25-02-2017, 15:23
  2. Drżenia i wibracje podczas przyspieszania.
    Przez Kemese w dziale MK1 (1998-2006)
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 04-02-2017, 18:22
  3. spaliny w kabinie podczas przyspieszania
    Przez max1236454 w dziale Ogólne
    Odpowiedzi: 70
    Ostatni post / autor: 29-09-2012, 09:36
  4. Drgania w kabinie podczas przyspieszania
    Przez longtime w dziale Ogólne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 28-07-2011, 11:51
  5. Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 11-09-2008, 21:03

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •