Hehe, nieźle. Jak reagowali ludzie?
I don't have dreams, I have goals.
Jest już ładna felga, teraz będzie trochę niżej, chcę jeszcze zmienić amortyzatory na Bilstein B8.
Sprężyny bajka z b8 to już kosmos.
Znowu TT znowu Cabriolet
Zrobiłem ostatnio listę rzeczy która się popsuła w samochodzie przez prawie 3 lata:
Sprzęgło
Przerywacz kierunkowskazów
Czujnik w zbiorniczku wyrównawczym
Czujnik klimatyzacji
Maglownica i kolumna kierownicza
Wlew paliwa (zaciął się, nie dało się zamknąć)
Pęknięta tylna sprężyna
3 światło stop - kilka ledów nie świeciło
Fis + silniczki od paliwa i temperatury wody
Podświetlenie rejestracji
Złącze elastyczne w downpipe
Siłowniki hydrauliczne od otwierania dachu
Puszka z bezpiecznikami nad akumulatorem
Wiatraki
Radio (regulacja głośności w starym kaseciaku)
Stycznik w drzwiach
Cewka zapłonowa
Odpada nakładka na sprzęgło
Moduł poduszek
Termostat
Niemal wszystkie z tych rzeczy jest typowa dla Audi TT i grupy VAG.
"Audi przewaga dzięki technice"
Ciekawi mnie co z tym fantem zrobiłeś? "Siłowniki hydrauliczne od otwierania dachu"
Ale da śię wymienić
Znowu TT znowu Cabriolet
Sportowe wydechy są fajne ale czasem trochę za głośne. Jest na to sposób
Paweł sterowanie podciśnieniem jest już troche znany, jakies 1,5 roku temu był jeszcze drogi teraz troche staniał, z tego co wiem niedługo będzie jakiś projekt z takimi klapkami i u nas, chyba , że będziesz szybszy
tak wiem o tym projekcie z klapami Dokładnie tak jak piszesz, jest sterowany podciśnieniem więc trzeba mieć jeszcze zaworek, jakiś zbiornik podciśnienia no i coś co tym zaworem wysteruje
Ile takie cudo?
Praca nad zawiasem chyba zakończona. Billstein B8 + eibach pro kit -25mm + 19" 8.5J felga + dystanse 13mm przód, 20mm tył.
TT1.jpg
Paweł, amor super tylko gdzie te -25mm?