Turbo wydaje mi się że szybciej znajdzie się TD04 w dobrym stanie niż K04. Wydaje mi się że volvo ludzie może tak nie katują jak auta typu tt, s3 czy cupra które z założenia są do upalania.
Odnośnie kolektora to też słyszałem że chińskie nierdzewki pękają ale słyszałem że żeliwne są ok i kosztują poniżej 500zł. Natomiast wyspawanie nierdzewnego jak widziałem chyba baq-garage spawa takie kolektory za 1200-1400zł.
300KM według mnie w ośce to i tak już dużo. Na TD04-19T chyba u nas zaprzal wystroił coś około 330KM co już na seryjny motor było by wystarczające.

Pełny setup na K04 to też widziałem na necie pod 3tys zł ludzie wołają.
Kolejna sprawa to też zasłyszałem że turbiny TD04 są wytrzymalsze i nie pękają aż tak.

Kolejna sprawa to jak z wytrzymałością sprzęgła w 1.8T w ośce. Czy seria 240mm da radę pod 300KM czy trzeba kombinować ze sztywnym kołem i spiekiem.

- - - - - - - - DODANO - - - - - - - - -

Znowu TFSI trzeba dać adapter żeby go zamocować i dużo tych turbo nie ma dostępnych z drugiej ręki. Nowa koszt ponad 3000zł