Do mnie dotarlo wszystko Za co jestem dozgonnie wdzieczny Wszystkim. Czekam na jakas dobra oferte swapa na allegro albo od Ciebie Pawel Do wiosny mam zamiar pozbierac wszystko co trzeba.
Do mnie dotarlo wszystko Za co jestem dozgonnie wdzieczny Wszystkim. Czekam na jakas dobra oferte swapa na allegro albo od Ciebie Pawel Do wiosny mam zamiar pozbierac wszystko co trzeba.
swapa k04? czy coś więcej? bo jeśli k04 to jeden już jest a drugi się demontuje ale chce poczekać aż skompletuje wszystko jak trzeba i wtedy oficjalnie je wystawię :P
Czemu myślisz paweł że TD04 pochłonie koszta dość duże jak gt2871 ?? Tych turbin jest masa i można całkiem tanio je kupić i wydaje mi się że cały setup wyjdzie w pieniądzach takich jak zakup samej turbiny gt. gdzieś właśnie na necie widziałem ( nie polska strona) jak ktoś montował takie TD04 na kolektor z flanszą T3 poprzez jakiś adapter http://www.atpturbo.com/mm5/merchant...egory_Code=BCS . Potencjał turbiny z volvo jest około 300KM a po zmianie na 19T można przekroczyć nawet 300KM. Nakład gotówki to myślę że idzie zmieścić się w 4tys zł spokojnie przy tym że sami będziemy grzebali przy tym a nie firma nam zrobi.
W tych 4 tys mam na myśli że spokojnie ogarniemy wtryski, kolektor, turbo, węże woda olej, Dp, Reszte jak FMIC cały wydech itd nie liczę bo spora część ludzi na początku robi to żeby zwiększyć moc a jak brakuje już mocy to wtedy idzie w większe turbo.
Ile warto dać za setup na K04 ??
PS. Po za tym ciężko znaleźć k04 i kolektor do niego bez pęknięć.
- - - - - - - - DODANO - - - - - - - - -
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4985944-8v-engine-rebuild-CIS-turbo tu jest turbo na kolektorze z adapterem.
nie wiem czy tak ciężko. Ja miałem idealny na sprzedanie i wisiało ogłoszenie kilka miesięcy aż dopiero wczoraj go sprzedałem.
Mam jeszcze 2 idealne bez pęknieć. Jeden jest już przygotowany pod moje k04 które idzie do a3 a drugi idealny kolektor idzie razem z kitem.
Odnośnie kosztów na td04 jeśli grzebiesz samemu to można wiele taniej zrobić ale z tymi 4 tysiącami byłbym mocno ostrożny bo robiąc po kosztach potem okazuje się ,że turbo jest do regeneracji bo jest stare , kolektor jest chiński i pęka itp. A robiąc porządnie na fajnym kolektorze ( dobry kolektor z 1500-2000zł ) cena jest spora i nie opłaci się iść w tylko 300km.
Inaczej jest z turbiną k04 od 2.0 tfsi bo turbo i kolektor mamy w jednym więc zostają linie, dp który idzie drugą stroną i TIP który też będzie szedł na około:P Także trzeba to zamocować w głowicy bo mocowanie w 2.0 tfsi jest zupełnie inne ale wszystko jest do ogarnięcia. Jakiś czas temu udało mi się zrobić z kolegą taki patent ,że turbo z insigni dopasowaliśmy do głowicy lanosa i to wszystko działa i jeździ:P Dlatego jak się chce i ma wene i jakiś zasób $ to wszystko można. Tak samo jakiś czas temu nie śniło mi się zaadoptować kompresora od Mercedesa do 1.8t a tu okazało się to do zrobienia i mało tego mam już kolejne "głupie" pomysły...
Turbo wydaje mi się że szybciej znajdzie się TD04 w dobrym stanie niż K04. Wydaje mi się że volvo ludzie może tak nie katują jak auta typu tt, s3 czy cupra które z założenia są do upalania.
Odnośnie kolektora to też słyszałem że chińskie nierdzewki pękają ale słyszałem że żeliwne są ok i kosztują poniżej 500zł. Natomiast wyspawanie nierdzewnego jak widziałem chyba baq-garage spawa takie kolektory za 1200-1400zł.
300KM według mnie w ośce to i tak już dużo. Na TD04-19T chyba u nas zaprzal wystroił coś około 330KM co już na seryjny motor było by wystarczające.
Pełny setup na K04 to też widziałem na necie pod 3tys zł ludzie wołają.
Kolejna sprawa to też zasłyszałem że turbiny TD04 są wytrzymalsze i nie pękają aż tak.
Kolejna sprawa to jak z wytrzymałością sprzęgła w 1.8T w ośce. Czy seria 240mm da radę pod 300KM czy trzeba kombinować ze sztywnym kołem i spiekiem.
- - - - - - - - DODANO - - - - - - - - -
Znowu TFSI trzeba dać adapter żeby go zamocować i dużo tych turbo nie ma dostępnych z drugiej ręki. Nowa koszt ponad 3000zł
Tylko zobacz jakie przebiegi mają te Volvo 99% z jakimi się spotkałem szły od razu do regeneracji, te co nie poszły szlag trafił szybko, tak więc brał bym od razu do regeneracji, kwestia kupienia gratów w dobrej cenie, no ale skoro dodamy do turbiny jakieś dobre wtryski za 800zł to z tych 4tyś mało zostanie, no chyba że lecisz drutem i oszczędzasz na gratach, jest to do zrobienia tylko ile polata tego nie wie nikt.
Sprzęgło ośce masz 224mm, 240mm masz w 6H i ono jest pancerne do takich mocy, zależy w jakim stanie masz swoje, na pewno nówka to nie jest, więc w czasie może się wysypać.
Znowu TT znowu Cabriolet
Co do sprzęgła to obecnie mam 5 biegów skrzynie i na niej sztywne koło zamachowe i sprzęgło z G60 ale niedługo będę miał leona na części i z niego przekładam do siebie cały komplet 6 biegów razem z dwumasem i resztą gratów. Przebieg to 130 tys mil. I auto nie katowane bo od znajomego z UK.
Żuczek jak ktoś chce to poszuka na forum gdzieś i znajdzie takie turbo już w okolicach 800 zł w dobrym stanie. Wtryski 800zł ale np ja mam 380cc u siebie z S3 więc po sprzedaży tych nie dużo wcale trzeba by było dołożyć.
Ale zróbmy podsumowanie jak to wygląda:
Turbo - 800zł
Kolektor chiński żeliwny 500zł
adapter z nierdzewki myślę że jak w USA kosztuje 150zł to u nas na laserze wytnie ktoś za 100zł
Dp tu nie chcę strzelać ale myślę że w przedziale 500-800zł chyba że ktoś ma czym sam zrobić to kwestia w jakiej kasie kupi rury.
węże woda i olej to nie wiem ile może kosztować bo nie dorabiałem.
zaślepka oryginalnego DV 100zł
Wtryski 800zł.
Daje to nam 2800-3100zł doliczmy na jakieś dodatki z 200zł typu uszczelki i inne duperele to daje nam 3000-3300zł to jest po kosztach robienie. Wiem że jak ktoś by chciał zrobić profi i w jakiejś firmie to musi się przygotować na około 10.000zł ale jest kupa projektów w Polsce które powstają w szopach własnoręcznie i na chińskich częściach i mają się całkiem dobrze
super. Kup zrób i ciesz się bezawaryjnym projektem. Swoją drogą nie wiem kto zrobi przejściówkę za 100zł hehe. Flansze na laserze to pewnie i kupisz ale potrzebne są 2 szt i odpowiednio połączone a do tego 2 uszczelki itp. Skoro zrobisz to za 3tys to chyba oddam Ci a3 do zrobienia bo szczerze to ja bym się w tym nie zmieścił robiąc samemu. Potem ktoś poczyta takie mity i się dziwi jakie to wszystko drogie...
dokładnie , jak to przeczytałem to stwierdziłem że chyba oddam pare projektów koledze czaja - taniej wyjdzie
Na założenie TIP TOP k04TFSI czy TD04/5 (nie ma znaczenia defacto) trzeba miec okolice 15kzł mowa o kompleksowym setupie, złożonym tak żeby to jeździło a nie rozpadło się od druta na drucie, raczej pod TD04 nikt nie zostawi seryjnego wydechu czy fmic, a to tylko początek góry lodowej , fmic , wydech, turbo, dp , wtryski , pompa zaraz mamy ponad 10kzł a gdzie reszta....
Najmocniejsze S5 3.0TFSI w PL 550KM/770NM & RS5 5F 550KM/770NM
TTRS 2.5TFSI DAZA Multimap Switching, 3 Power levels.
Ale kolega Wam napisał,szopa i chiny!wyjeżdżając z szopy połowa zostaje w szopie
Dokładnie idąc torem szopa, drut, złom projekt jest wykonalny w tej cenie, a to czy z niej wyjedzie czy nie, to inna para kaloszy.
Znowu TT znowu Cabriolet
Po co takie dyskusje.Zawsze było wiadomo:
Chcesz tanio nie będzie dobrze
Chcesz dobrze nie będzie tanio
Chcesz dobrze i szybko nie będzie tanio.
Mamy na forum liczących na promocje w kupnie TT to i można w promocji tuning robić.
Szczerze to tylko powiem ze wymiana turbo jest ch...wa robota, i raczej bym tam nie myslal o chiniolu, z wlasnego doswiadczenia, sie nauczylem ze na niektorych rzeczach(czesciach) sie nie powinno oszczedzac bo na koniec wychodzi drozej.
Do swojej a6 kupilem jedna chinska sprezyne bo i tak mial byc gwint za dwa miesiace. efekt byl taki ze a6 po wymianie lewej sprezyny stalo wyzej z lewej strony a po TYGODNIU juz wyzej byla strona prawa ??? pozniej wymienilem wahacze przod gora/dol i tez chiniol 100£ komplet ori 330£. wiec 230£ oszczednosci (pozorne) po okolo 1,5 miecha spokoju i powtorka z rozrywki lewa strona odmowila wspolpracy i znowo ta sama robota plus ori komplet prawo/lewo wiec cena 430 £ i gdzie ta oszczednosc ????
moze juz nie tyle chodzi o £££ jak o spokoj i bez awaryjnosc. Nic tak nie irytuje jak wiecznie psujacy sie samochod .
Przewaznie
cena=jakosc=trwalosc=bezawaryjnosc . wiadomo sa wyjatki od reguly.