Dawno sprzedany za dobre pieniądze
Dawno sprzedany za dobre pieniądze
MODEL AUTA: Audi TT 8N
RODZAJ SILNIKA: 1.8T AUQ 180km 235Nm
Przeprowadzone zostały następujące modyfikacje:
-Centralny intercooler FMIC
-Dolot powietrza do turbosprężarki - TIP 2.75cala
-Indywidualne strojenie
RODZAJ HAMOWNI: Dynomet
MOC: po modyfikacjach : 213.5Km 296Nm
TUNER: Gregor10.pl
Wykres po modach:
Więcej fotek i info na stronie www.gregor10.pl i Facebook-owym fanpage https://www.facebook.com/gregor10pl
Ostatnio edytowane przez gregor10 ; 05-09-2014 o 23:13
Najmocniejsze S5 3.0TFSI w PL 550KM/770NM & RS5 5F 550KM/770NM
TTRS 2.5TFSI DAZA Multimap Switching, 3 Power levels.
Chyba nawet wiem co to za auto :P
Szkoda ,że nie został zrobiony wydech bo wtedy tej mocy było by troszkę więcej ;/
Wtryski + dp i mogło by być ciekawie ,bo motor tam jest mega zdrowy.
- - - - - - - - DODANO - - - - - - - - -
Kolejne auTTko modyfikowane w Gregor10.pl
MODEL AUTA: Audi TT 8N
RODZAJ SILNIKA: 1.8T BAM 225km 280Nm
Przeprowadzone zostały następujące modyfikacje:
-Kompletny przelotowy układ wydechowy-
-Customowy kolektor wydechowy Hi-Flow
-Turbina K04
-Większe wtryskiwacze gazowe lpg
-Układ dolotowy Hi-Flow 3 cale
-Centralny Intercooler FMIC
-Instalacja wtrysku gazu â LPG
-Indywidualne strojenie pod wtrysk gazu
Dzięki skorzystaniu z wysokooktanowego paliwa lpg po strojeniu udało się osiągnąć bezpieczne 290KM, 380Nm,
przy EGT nie przekraczającym 920C przy prędkości ~V-max.
RODZAJ HAMOWNI: Dynomet
MOC: po modyfikacjach : 290Km 380Nm
TUNER: Gregor10.pl
Wykres po modach:
Więcej fotek i info na stronie www.gregor10.pl i Facebook-owym fanpage https://www.facebook.com/gregor10pl
- - - - - - - - DODANO - - - - - - - - -
http://gregor10.pl/audi-tt-1-8t-225km-bam-290km-380nm/
Najmocniejsze S5 3.0TFSI w PL 550KM/770NM & RS5 5F 550KM/770NM
TTRS 2.5TFSI DAZA Multimap Switching, 3 Power levels.
Ładnie pociągnięte kreski, bezpiecznie to znaczy że jeszcze coś być zapłonami z tego wycisnął, może jakaś trójeczka by się pojawiła z przodu.
Ps czyż by w końcu ta czarna nieszczęsna TT pewnego niegrzecznego usera została porządnie poskładana i wystrojona?
Znowu TT znowu Cabriolet
taaak dokładnie, jest jeszcze troszeczkę zapasu, przy ostrych nastawach pewnie byśmy zrobili te 300-305km na tym co jest, jednak póki co testujemy lightowy setup ze świeża głowicą na lpg, a na 3ke możliwe że jeszcze przyjdzie czas , prawdopodobnie nadal na k04-23 , ale to w przyszłości
Z ciekawostek odnośnie LPG i EGT- na 3 biegu pod odcinką ~ 800C, na 4 biegu 850C , 5 bieg 890C , 6 ~920C , tak więc , jak już wspominałem są to dosyć bezpieczne nastawy moim zdaniem.
Najmocniejsze S5 3.0TFSI w PL 550KM/770NM & RS5 5F 550KM/770NM
TTRS 2.5TFSI DAZA Multimap Switching, 3 Power levels.
Faktycznie bardzo ładne kreski! Jeśli można zapytać jaką mocą auto dysponuje na benzynie i jaki jest boost?
Stawiam na 1.4 z minutami
Znowu TT znowu Cabriolet
Faktycznie b. dobry wynik, ale obstawiam , że na benzynie ciut gorzej, jbc Gregor popraw mnie
Zuczek - dokładnie tak !Stawiam na 1.4 z minutami
To teraz Was zaskocze, na benzynie nie hamowany
Strojony tylko i wyłącznie na lpg - pompa pb nie wydala przy booscie 1.45 pod odcinke, trzeba by ją wymienić, okazało się to przy mocy +270ps na pb,
Ale z racji że auto jezdzi tylko i wyłącznie na lpg , a pb służy do odpalania, nie skupialiśmy się na benzynce i nie hamowalismy ani nie stroilismy dalej pod nią ,bo nie było sensu tylko odrazu pod LPG.
Nie powiem było to spore wyzwanie aby wystroić auto odrazu na lpg..... i z pewnością drugi raz jak miałbym stroić odrazu na lpg to założył bym jednak nową pompe pb , wystroił auto na pb , a potem na lpg - tak by było łatwiej, ale nie miało być łatwo , tylko dobrze, chyba się udało...
Najmocniejsze S5 3.0TFSI w PL 550KM/770NM & RS5 5F 550KM/770NM
TTRS 2.5TFSI DAZA Multimap Switching, 3 Power levels.
Jakie to ma graty od LPG ??
MODEL AUTA: Audi A4 B6
RODZAJ SILNIKA: 1.8T AVJ 150km
Przedstawiam efekt finalnego strojenia Audi A4 B6 AVJ 1.8T z Hybrydową turbiną K03-029 po modach w gregor10.pl
Okiełznanie turbiny hybrydowej było nie lada wyzwaniem, z którym poradziliśmy sobie bezproblemowo osiągając następujący wynik - 256KM 330Nm, który pozostawiam Wam do oceny.
Sprężarka PLUG and PLAY do wszystkich wzdłużnych silników 1.8T.
Moment obrotowy został ograniczony ze względu na słabe sprzęgło, z kolei moc ze względu na wyczerpanie zapasu paliwa na obecnych wtryskiwaczach.
Przedstawiony wykres jest porównaniem do starego setupu na seryjnej turbinie K03-029 + DP+TIP+FMIC+Wtryski 206KM 295Nm vs K03-029 HYBRYDA 256Km 330Nm
Wspomniana turbina https://www.facebook.com/gregor10pl/...levant_count=1
MOC: po modyfikacjach : 256Km 330Nm
TUNER: Gregor10.pl
Wykres po modach:
Więcej fotek i info na stronie gregor10.pl i Facebook-owym fanpage https://www.facebook.com/gregor10pl
Pozdrawiam wszystkich pasjonatów 1.8T
gregor10
- - - - - - - - DODANO - - - - - - - - -
MODEL AUTA: Audi A4 B6
RODZAJ SILNIKA: 1.8T AVJ 150km quattro
Turbo K04-190 MTM limited
MOC: po modyfikacjach : 260KM 370NM
TUNER: Gregor10.pl
Wykres po modach:
Więcej fotek i info na stronie http://gregor10.pl/audi-a4-b6-1-8t-a...m-limited-k04/ i Facebook-owym fanpage https://www.facebook.com/gregor10pl
- - - - - - - - DODANO - - - - - - - - -
TT 290KM 380Nm 0-200kmh
- - - - - - - - DODANO - - - - - - - - -
Nowa STAGE 2 dla 1.8T na turbinie K04H
MODEL AUTA: Seat Leon Cupra R 1.8T
RODZAJ SILNIKA: 1.8T BAM 225km 280Nm
Przeprowadzone zostały następujące modyfikacje:
-Kompletny przelotowy układ wydechowy
-Turbina hybrydowa K04H by gregor10
-Większe wtryskiwacze gazowe lpg
-Układ dolotowy Hi-Flow 3 cale Badger5
-Centralny Intercooler FMIC
-Instalacja wtrysku gazu LPG
-Indywidualne strojenie hybrydy
Z racji że to FWD niuton prawie na płasko bez strzału z dołu, moc wzrasta liniowo aby przenieść ją dobrze na asfalt.
RODZAJ HAMOWNI: Dynomet
MOC: po modyfikacjach : 300KM 400NM
TUNER: Gregor10.pl
Wykres po modach:
Tak jedzie
https://www.youtube.com/watch?v=j6fSZ2ZX0Q4
Więcej fotek i info na http://gregor10.pl/seat-leon-cupra-1...m-300km-400nm/
- - - - - - - - DODANO - - - - - - - - -
Nowa STAGE 2 dla 1.8T na turbinie K04H
MODEL AUTA: Seat Leon Cupra R 1.8T
RODZAJ SILNIKA: 1.8T BAM 225km 280Nm
Przeprowadzone zostały następujące modyfikacje:
-Kompletny przelotowy układ wydechowy
-Turbina hybrydowa K04H by gregor10
-Większe wtryskiwacze gazowe lpg
-Układ dolotowy Hi-Flow 3 cale Badger5
-Centralny Intercooler FMIC
-Instalacja wtrysku gazu LPG
-Indywidualne strojenie hybrydy
Z racji że to FWD niuton prawie na płasko bez strzału z dołu, moc wzrasta liniowo aby przenieść ją dobrze na asfalt.
RODZAJ HAMOWNI: Dynomet
MOC: po modyfikacjach : 300KM 400NM
TUNER: Gregor10.pl
Wykres po modach:
Tak jedzie
https://www.youtube.com/watch?v=j6fSZ2ZX0Q4
Więcej fotek i info na http://gregor10.pl/seat-leon-cupra-1...m-300km-400nm/
Ostatnio edytowane przez gregor10 ; 02-11-2014 o 15:29
Najmocniejsze S5 3.0TFSI w PL 550KM/770NM & RS5 5F 550KM/770NM
TTRS 2.5TFSI DAZA Multimap Switching, 3 Power levels.
nie wiem czemu auta mają coraz więcej koni a jadą generalnie tak samo albo nawet wolniej;/
Jak patrze na onboard TT co ma 290km i 380nm to widzę ,że jest wolniej niż kiedyś moje druciane mody na seryjnym soft:
https://www.youtube.com/watch?v=Q-m4yzWBnQs
Ja obstawiam ,że było tam ze 270km i ze 360nm. Nie wiem jakim cudem ale 0-200 miałem 2s szybciej a auto nie było nawet strojone;/
Ten leon cupra 300km i 400nm jest deko szybszy z rolki i jedzie dobrze ale chyba nie trzeba mówić jakie przewagi ma lżejsze fwd z rolki a poza tym ma sporo więcej mocy i NM.
Ogólnie auta jadą lecz nie widzę jakiś różnic względem tego co kiedyś namieszałem w seryjnym sofcie ( efekt przejściowy na pół roku przez big turbo ) a wykresy są bardzo obiecujące :P
I chciałem się zapytać czy wyjaśniła się już sprawa z użytkownikiem konrad20vt? Bo pojechał do innej firmy i oni także potwierdzili ,że ta jego hybryda to złom i wiem ,że sprawa reklamacji jest wielkim problemem. Wieści brak , na turbo utopione 2 tys a leon niestety stoi gdzieś tam...
Sprawa wyjasniona, odzyskałem małą częsc kasy, wyszło ze turbo to totalny złom zły pierscien uszczelniający do tego zapieczony hybryda tez zle wykonana dla tego zle wstawała i góry nie trzymała ale została juz dobrze zrobiona, narazie 0.9b do odcinki [wczesniej 0.7b] bez ruszania softu, i rezerwa na zaworku w Poniedziałek powinno juz byc wiadomo ile utrzyma te malutkie turbo do konca, no i zero kopcenia. Sorry za OT . PS bardzo chetnie ustawiłbym sie z tymi k03/k04 od Gregora może w końcu na wiosne będzie okazja... ta Cupra wydaje mi sie ze jedzie fajnie, ale juz ta TT'tka to jak patrze na zegary to moj na tej rozwalonej hybrydzie wydaje mi sie ze podobnie jechał Może na wiosnę będzie jakaś okazja sprawdzić te "konie" :P
Pozdrawiam
Ostatnio edytowane przez Konrad20VT ; 28-11-2014 o 10:06
W sumie tez bym chciał sie złapać bo mam podobne odczcia co przedmówcy
Ps. Konrad jak bede w Płońsku trzeba chyba sobie "pojeździć"