Witam, na wstepie napisze Tak uzylem wyszukiwarki.
Chcialbym sie dowiedzie o ile mozna obnizyc quattro zeby nie wymieniac tylnych wahaczy na te regolowane ?? (zeby nie zjadalo opon)
dzieki
Witam, na wstepie napisze Tak uzylem wyszukiwarki.
Chcialbym sie dowiedzie o ile mozna obnizyc quattro zeby nie wymieniac tylnych wahaczy na te regolowane ?? (zeby nie zjadalo opon)
dzieki
Ja też sie podczepie pod temat bo mam zamiar troche obniżyc ponieważ na orginalnym zawieszeniu wygląda jak wóz drabiniasty.Co bedzie lepsze do normalnej jazdy spreżyny czy gwint i ile da sie obniżyć bez wymiany wahaczy?
Ja mam z przodu gwint tylko , z tylu sprezyny obnizajace delikatnie ,kola sa lekko rozchylone ale bez tragedii , jest akurat moim zdaniem tak jak u mnie(tyl) bo jesli chcialbym nizej tyl to wahacze obowiazkowo na regulowane
Tu link do mojego tematu i fotek - slabo wiadac ale jakais podglad mniejwiecej bedzie
http://www.klubtt.pl/showthread.php?..._tt-225q/page3
Poza tym regulowane wahacze to koszt ok. 500zl wiec do przezycia
DNN
500 zl za komplet czy za jeden ??? jakie masz sprezyny z tylu ( o ile mm poszlo w dol ) chodzi mi glownie o tyl .
500zl KPL
http://allegro.pl/regulowane-wahacze...279786878.html
Tego Ci nie powiem dokladnie ile poszlo w dol , ok. -20-30mm , wdl mnie jest ok
Możesz zobaczyć w tabelce jakie kąty będziesz mieć orientacyjnie po obniżeniu. Ja mam ustawione na -1,40 i przy twardym zawieszeniu autko prowadzi się neutralnie, choć wpływ na to mają jeszcze inne rzeczy. Kąty według specyfikacji to -1.54 do -1.14 podane w stopniach. pozdrawiam
Załącznik 6510
DNN
a jak tylne amortyzatory to znosza ??? dla mnie tak jak ty masz obnizone jest spoko, z reszta w kraju paranoikow (UK) nizej bym sie bal obnizyc bo bym sie wieszal na progach zwalniajacych wielkosci himalaji masakra.
Marini
dzieki
Wdl. mnie jest git tyl jak i przod . Mam Przod ciut nizej od tylu ,kola 225/35 r19 z przodu pomiedzy nadkolem a opona -przeswit na grubosc palca
Na foto mam kola skrecone lekko to tego nie widac zbytnio