Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 16 do 20 z 20

Wątek: PROBLEM: wariują obroty, gaśnie na jałowym, kontrolka esp, strzela z wydechu, TT 8N

  1. #16

    Dołączył
    Dec 2010
    Płeć
    Skąd
    Tuchola
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    1999
    Kolor
    czarny
    Posty
    266
    Cytat Zamieszczone przez BigBird.co Zobacz posta
    Sprawdź jeszcze kabel prowadzący od alternatora do aku bo po 10 latach nie ma już takiej przepustowości jak kiedyś. U mnie nie miał a po wymianie ładuje 15-16V.

    Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka

    15-16v coś za dużo ci ładuje teraz.

  2. #17
    Awatar BigBird.co
    Dołączył
    May 2012
    Płeć
    Skąd
    Wwa
    Pojemność
    1.8T
    KM
    2??
    Rocznik
    2001
    Kolor
    Srebrny
    Posty
    397
    15,4-15,8 takie jest na włączonym silniku bez dodatkowych obciazen, uprościłem z tymi 16-stoma

    Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka

  3. #18
    Awatar Wariat
    Dołączył
    Feb 2013
    Płeć
    Skąd
    Nowa-Ruda
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    1999
    Kolor
    czarny
    Posty
    171
    Moim zdaniem to jest regulator napięcia na alternatorze miałem to samo wymieniłem to sam części ori kosztowały 100 zł Boscha

    Pozdrawiam WARIAT

  4. #19
    Awatar Wariat
    Dołączył
    Feb 2013
    Płeć
    Skąd
    Nowa-Ruda
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    1999
    Kolor
    czarny
    Posty
    171
    Najlepiej żeby się nie pakować w koszty to wyciąg regulator i sam ocenisz czy szczotki są wytarte wpisz sobie na stronie klubu alternator i wyskoczy ci tam fajny temat o tym jak to zrobić samemu

    Pozdrawiam WARIAT

  5. #20
    Awatar Wariat
    Dołączył
    Feb 2013
    Płeć
    Skąd
    Nowa-Ruda
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    1999
    Kolor
    czarny
    Posty
    171
    A sorki nie doczytałem temat rozwiązany

    Pozdrawiam WARIAT

Podobne wątki

  1. Szarpie i strzela z wydechu powyżej 4500 obr/min
    Przez przemeks w dziale MK1 (1998-2006)
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 09-02-2016, 16:43
  2. Kontrolka ciśnienia oleju, obroty na 0
    Przez Czarkinson w dziale MK1 (1998-2006)
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 07-12-2015, 09:33
  3. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 01-01-2013, 19:57
  4. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 21-02-2012, 18:27
  5. Pływające obroty na biegu jałowym
    Przez Tomek_TT w dziale VAG-COM
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 09-07-2009, 22:50

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •