Ręce opadają... Urwał się zawór wydechowy, wbił się w tłok, głowica zmasakrowana, korbowód podgięty, panewka dostała, podejrzewam że wał ma teraz "banana", lecz bez mikrometrów tego nie sprawdze. Co dalej? Bo opcja remontu chyba mija się z celem? Trzeba chyba szukać nowego słupka... Ceny słupków APX to jakaś paranoja tak samo i BAM, co powiecie na AGU? Z tego co wyczytałem korby takie same co w wersji 225. Czy szukać słupek od 180? Cały osprzęt oczywiście trafi z mojej TT. Jakieś sugestie?





- - - - - - - - DODANO - - - - - - - - -

Po raz kolejny Taśka trafiła na dłuższą chwile do garażu.
Dostała nowe serce, został kupiony cały słupek, trafił się naprawdę w bardzo dobrym stanie. Dawcą było A3, słupek o oznaczeniu AGU z przebiegiem 180 tyś. Cała biżuteria została zaadoptowana ze starego słupka.
Oczywiście wymieniłem rozrząd, olej, filtr. Trafiła się też okazja i kupiłem w lepszym stanie dwumase. Nowy kolektor wydechowy, ponieważ mój okazał się delikatnie pęknięty. Dodatkowo trafił downpipe 3 cale. Na dzień dzisiejszy auto ogarnięte w 100% pod względem mechanicznym. Przez 1.5 roku użytkowania zrobiłem nim 8 tyś km a wymieniłem poł auta co zrównało się z ceną zakupu Teraz może wkońcu następne wydane pieniądze, pójdą już w modyfikację a nie w naprawy.
Zewnętrznie też zaszły delikatne zmiany.
Blenda zderzaka została pomalowana PlastiDipem w czarny mat.
Felga została stara lecz front z polerowanego, także został pomalowany w czarny mat.
Kierunki boczne dymione.
Xenon 6000K
Dystanse H&R 25mm tył, 20mm przód.
Hmm narazie chyba na tyle.
Załącznik 6656
Załącznik 6658
Załącznik 6657