Ja też mam zaciski od Porsche i przewody pasują.
Ja też mam zaciski od Porsche i przewody pasują.
Znowu TT znowu Cabriolet
Koledzy jaki jest gwint tloczka przy wkrecaniu go w standardowych zaciskach w mk1 z tyłu? Prawy czy lewy?
Kręcisz zgodnie z ruchem wskazówek zegara i jednocześnie wciskasz aby schować tłoczek, jeśli o to Ci chodzi..
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
Dokladnie o to.. bo mam specjalny wciskacze.. na lewy i na prawy gwint, i stad moje pytanie
Dzieki Arttur
Jaki płyn lejecie? Ja myślę nad Motulem RBF 600
ESI pokazuje, że wchodzi go tam max 1l - info potwierdzone? 8J
Ja używałem kilka lat i byłem zadowolony .
Tak 1 litr ale zawsze warto kupić trochę więcej jak się uleje przy wymianie
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
Ja wymieniam wszystkie płyny po poprzednim właścicielu i cały układ hamulcowy zalałem ATE super blue racing
Kurcze szukam szukam i znaleźć nie mogę. Jaki mamy rozmiar tarczy z tylu w MK2 2.0? 286 mm?
Więc tak: u naszego polecanego na forum kolegi Pavla chce sobie odnowić hamulce. Z przodem nie ma problemu bo hamulce są gotowe więc wystarczy podmiana lecz z tyłem Pavel prosił żebym skonsultował się z wami ponieważ posiada gotowe hamulce z Golfa V GTI które są jednak na tarcze 282 mm. I teraz pytanie czy można je jakoś wyregulować żeby podeszły na tarcze 286 mm?
Głównie chodzi mi o możliwość podmiany hamulców żeby auto nie musiało stać i czekać na proces odnowienia i malowania.
http://allegro.pl/vw-golf-v-gti-eos-...102828494.html