Jak w temacie - wiadomo że kierunki, ale czy coś jeszcze? Czy te kierunki wg. polskiego prawa trzeba koniecznie robić? Robił to już ktoś w Mk2? Najłatwiej pewnie kupić EU lampy ale to koszt od cholery
Jak w temacie - wiadomo że kierunki, ale czy coś jeszcze? Czy te kierunki wg. polskiego prawa trzeba koniecznie robić? Robił to już ktoś w Mk2? Najłatwiej pewnie kupić EU lampy ale to koszt od cholery
1. TT z US to nie klopot
2. Lampy są czasem tańsze niz do MK1- jak zreszta wiele rzeczy mk1 vs mk2
3. Kierunki przerobic to pikus - patrz temat MATEE
4. Inny jest licznik bo ma dodatkowo w predkosc w Milach - dla mnie osobiscie to nigdy nie stanowilo problemu
5. Auto jest takie samo jak EU...jak i wiekszosc aut niemieckich produkowanych na rynek amerykanski
Jak jestes nia zainteresowany to jedz i obejrzyj...bo zastanawiasz sie jak baba
Miałem TT 8N z U.S.A. i nic mnie w nim nie drażniło.
Na forum jest kilka TT zza wielkiej wody, klubowicze nie narzekają.
Grzesiek bo najwiecej do powiedzenia nt aut z us maja ci ktorzy nigdy takiego niemieli lub zazdroszcza ze kto oszczedzil kase kupujac takie samo auto za polowe...mowie ogolnie, czy to audi czy inna marka
Mam z usa mk1 i mechanicznie niczym sie nie różni
Piotr, Cezary pisze o MK II, MK I juz ma
Z tego co mi wiadomo to sporo w PL jeździ samochodow ze stanów i nie slyszalem o marudzeniu, raczej pozytywne opinie.