Chyba będą oszczędności przy sprawdzaniu.
Chyba będą oszczędności przy sprawdzaniu.
wywierć otwornicą otwory w progach i zerknij lusterkiem czy nie ma rdzy, uderz kilka razy młotkiem w maske czy nie ma szpachli, dobrze by było podjechać na poligon i sprawdzić zawieszenie no i silnik czy wytrzyma 3-4 h na obrotach pow 6 tys, zlokalizuj w swojej okolicy sprawny fotoradar i zobacz czy auto osiąga prędkość deklarowana w instrukcji, po tych testach będziesz wiedział wszystko
Troszkę wbije się w wątek.. A co sądzicie o tej: http://tablica.pl/oferta/audi-tt-1-8...tml#9c4374734c Głowy nie urywa ale może warto? Co prawda widać że prawy próg na dole coś do poprawek, silnik brudny (ale to chyba dobrze jak na zwykłego "kowalskiego" który nie poprawia osiągów po przez mody?) Co prawda brakuje jakiegoś plastiku nad lewym lefrektorem i świeci się kontrolka EPC. Co sądzicie
EPC co tam,drobnostka,a mówicie ,że ja się czepiam.Patrz 3 posty wyżej
Nie, no ja nie mówię,że to drobnostka tylko napisałem co zauważyłem. Natomiast wiem, z tego co poczytałem, że może to być nie działające światło stopu albo coś naprawdę poważnego. Dlatego pytam bardziej doświadczonych o opinie
EPC nie działające światło?gdzie to wyczytałeś?z chęcią rzucę okiem
wpisując w google jakieś forum VW wyskoczyło i tam się mądrzyli. Natomiast widzisz cieszę się, że jest ktoś taki jak ty, kto może mnie pouczyć, podzielić się swoją wiedzą bo własnie po to to napisałem. Wiem, że bez VAG-a i wizyty w ASO nie ma co podjeżdżać do kupowania auta bo to jak w laczkach na biegun się wybrać. Ale fajnie wiedzieć czego się można spodziewać jak już się pojedzie oglądać dane auto
Napisałeś to odnośnie mojej wypowiedzi czy jak ?
Jeśli tak to nie wiem co dla Ciebie jest śmiesznego w sprawdzaniu przeszłości auta, oczywistym dla mnie jest sprawdzenie historii po vinie, błędów, zlogowanie czy pomiary grubości warstwy lakierniczej, przebieg dla mnie jest sprawą drugorzędną bo tutaj już zależy jak ktoś auto użytkował.
Ostatnio edytowane przez Slipper ; 08-02-2014 o 05:10
EPC też mu może świeci
EPC świeci, bo auto nie jest odpalone
__________________________
Pozdrawiam
Sliper nie tyczyło się to twojej wypowiedzidzi, po prostu ja rozumiem że trzeba auto sprawdzić przed zakupem, rozwesela mnie tylko jak oceniacie auto 15 letnie za 10 % wartości auta nowego że ma inny odcień na zderzaku a co da sprawdzenie po vinie w serwisie kto z was serwisuje w aso auta, co za problem cofnąć licznik i podjechać w niemczech na wymiane żarówki tylko ktoś obeznany z tymi autami lub dobry mechanik może coś powiedzieć o aucie a jak nie top loteria, TT nie jest super skąplikowanym autem z syper deficytowymi drogimi częściami
Osoba kupująca samochód często nie widzi lub nie chce widzieć niedoskonałości wad i usterek wymarzonego auta. Dlatego przydatna jest opinia osób trzecich, które nie są zaangażowane emocjonalnie, a które często widzą rzeczy, które później pozwalają zaoszczędzić zdrowia i pieniędzy. Ostateczna decyzja zawsze należy do kupującego.
Albo zawsze można kupić sprawdzone auto od klubowicza - satysfakcja gwarantowana
Mam zamiar w tym tygodniu zobaczyc te auto. Może jakieś rady na co zwrócic szczególną uwage a może już ktoś oglądał?
http://otomoto.pl/audi-tt-quattro-C32067283.html