Chciałbym wam przedstawić moją żone, kochankę i dziecko jednocześnie, zakupione 21 listopada 2012r. (tej daty nigdy nie zapomnę)Auto wymaga dopieszczenia..
AuTTko podobno było już wcześniej na forum, bynajmniej tak mówił poprzedni właściciel.
A więc do rzeczy:
Model: TT "TAsia" 8N
Silnik: 1.8T APX 225KM
napęd: Quattro
rok: 1999
Wyposażenie: standardowe dla TT, brak xenon oraz ESP.
Na pierwszy strzał wiadoma sprawa kompletny rozdząd, olej, filtry.
Wymienione głośniki przód na sony x-plode oraz wzmacniacz i skrzynka basowa także Sony X-plode, radio JVC(póki co).
Wymieniony zawór EGR
Tak wyglądała po zakupie.
Karoseria wymagała wiele do życzenia, prawie na każdym elemencie było jakieś uszkodzenie, to otarcie, rysa, mała wgniotka..
A więc w maju 2013r jedźie na regeneracje
stwierdziłem iż całe auto idzie do malowania, bez sensu zostawiac 3 elementy które i tak straciły blask..
Po rozebraniu stwierdzone zostało że auto było wcześniej naprawiane lakierniczo
ale naszczęście nie miało żadnego poważnego dzwona, nie orginalny prawy przedni błotnik oraz prawe drzwi. Reszta ori. Auto dostało także dużo konserwacji.
TAsia wkońcu po miesięcznym pobycie w SPA wygląda tak jak powinna
Lipiec 2013
Wymienione końcówki drążków, gumy na stabilizatorach, łożyska mcpersonów, tarcze oraz klocki tył,
nowy mechanizm otwierania szyby kierowcy, nowy akumulator. opony Continental ContactSport5 225/40/18
Cb president oraz antena Sirco.
Po 4 miesiącach lasowania się i zabawy, podczas sprintu z Subaru Imprezą zabrakło 2giego biegu.. po chwili okazało się że nie ma także 1dynki.
TT wróciło do garażu i tak od konca września przestało właściwie do tej pory, ponieważ brakowało czasu na naprawe.
Teraz gdy już jest czas, prace zostały podjęte, skrzynia wyciągnięta i oddana do naprawy.
W skrzyni urwany wodzik biegu 1-2 oraz do wymiany synchronizator biegu 2giego.
W oczekiwaniu na skrzynie zostały pomalowane felgi na zime, jakże zimowym kolorem
A także w ramach przeprosin za tak długie stanie, TAsia dostaje zawieszenie gwintowane TAtechnix.