Na 100% mam turbo K03S u siebie bo ją dawałem do regeneracji i pamiętam jakie też musiałem uszczelki pod kolektor wydechowy kupować . Kiedyś ktoś mi powiedział że w moim silniku na początku taka turbina występowała.
A to z tym przepływomierzem rozumiem już , w moim przypadku jak kupiłem przepływomierz nowy to wynik na starym miałem 120g a skoczyło do 175-179g , ale więcej nie pokazuje , tak jak ta wartość jest przy 4 tys tak i dalej jest bez zmian jakby więcej nie mogło być , a z obrotami powinno dalej rosnąć , więc może masz i racje z tym przeskalowywaniem .

Co do pompy to próbowałem ją wczoraj wyjąć , jednak mam problem bo przez ten otwór nie chce wyjść, a filtr paliwa był wymieniany we wrześniu , latem były problemy z szarpaniem przy łapaniu boostu i po wymianie filtru się polepszyło .

Zastanawiam się czy jak wgrał bym seryjny program do sterownika , to czy poprawi się ? czy przy mniejszej wydolności pompy ale też i mniejszym booscie będzie poprawa w czasach w wtrysku i przepływka z tego przeskalowywania wróci do normy ?

- - - - - - - - DODANO - - - - - - - - -

Zastanawiam się jeszcze czy i jak objawiał by się uszkodzony zawór PCV przy odmie ? W sumie to jest jedyna część której nie zmieniłem w odmie [wszystkie węże odmy nowe] , jak go sprawdzić ? bo wiem że jak dmuchałem kiedyś w niego to powietrze lecialo w obie strony , tylko w jedną było czuć jakby inaczej [ czuć jakąś sprężystość], a w drugą bez oporu .