Z4 ma wg mnie fatalnej jakosci wnetrze. 5 lat temu przymierzalem sie do niego w salonie, ale odrzucila mnie jakosc materialow.
Z4 ma wg mnie fatalnej jakosci wnetrze. 5 lat temu przymierzalem sie do niego w salonie, ale odrzucila mnie jakosc materialow.
Muszę na 3 godzinki wyskoczyć, ale po powrocie wypowiem się dość konkretnie w tym wątku. Za, przeciw, dlaczego.
Z4 jak już to ten najnowszy model.... a może SLK? Mój ojciec jeździł rocznikiem 2004 tylko że najsłabszą wersją 200 kompresor. Był zadowolony. Jeździło się przyjemnie i nie jest tak sztywny jak TT mk1 i świetnie wygląda. Jedynie na co narzekał to trzeszczący sztywny dach podczas zimy... mocniejsze wersje to 280 -230km i 350- 270-300km no i AMG....
A ja myślę że po tym temacie mądrzejszy nie będziesz i jeszcze bardziej każdy namota ci w głowie, powinieneś sam wiedzieć czego chcesz i na co cię stać, gdy bym ja miał nie okrojony budżet brał bym z R8 Spider.
Znowu TT znowu Cabriolet
Już mogę pisać.
A zatem:
Dla mnie liczy się radość z jazdy. Piotrek, zaproponowałeś ciekawe auta i naprawdę godne uwagi. Jazda bez dachu to naprawdę duża przyjemność i wcale auto nie musi mieć ogromu KM pod maską, bo otwartym samochodem raczej źle się ścigać.
Wybrałem wersję z twardym dachem, bo jest praktyczniejsza w używaniu i bezpieczniejsza.
Praktycznie, bo ryzyko przecieków jest tu mniejsze, wiatr nie ma wpływu na poszycie dachu ( może hałasować ), można bezproblemowo użytkować w każdym klimacie i warunkach pogodowych.
Bezpiecznie, bo komuś z nożem w ręku może nie spodobać się miękki dach cabrio.
Brakuje mi oczywiście napędu na wszystkie koła, ale niestety w tej chwili nie można mieć wszystkiego.
PORSCHE - tu się zbytnio nie wypowiem, bo nie jeździłem, tylko oglądałem. Ale jak pisałem, wystrój wnętrza do mnie nie przemawia i koszt serwisu może okazać się nieprzyjemnie drogi.
Argumenty:
+ PORSCHE
+ wygląd zewnętrzny
+ właściwości jezdne
- serwis/części
- miękki dach
AUDI TT 8J - widać zaawansowanie techniczne firmy i jakość wykonania. Podejrzewam, że właściwości jezdne zbytnio nie różnią się w wersjach coupe i cabrio. O reszcie się nie będę wypowiadał, bo na tym forum to bez sensu.
Argumenty:
+ jakość
+ wygląd
+ napęd 4 x 4
+ poręczność
+ możliwości tuningowe napędu
- miękki dach
MERCEDES SL R230 - wygląd tego samochodu jest bezbłędny. Dźwięk V8 obłędny. Jakość wykonania jest na wysokim poziomie, to nie jest typowy M-B. Prawdą jest, że tył ma tendencje do zrywania przyczepności. I bez znaczenia jest, czy na osi napędzanej są gumy 255, czy 295. Układ ESP w tym aucie działa idealnie, więc nie ma strachu, że kierowca swoje, a SL swoje. Do typowego ścigania się nie nadaje.
Argumenty:
+ wygląd
+ dźwięk
+ radość z jazdy dla kierowcy i ludzi widzących to auto
+ metalowy dach
+ wyposażenie
+ niezniszczalny silnik V8 5.0 m113 i taka sama automatyczna skrzynia biegów 5
- nieudana automatyczna skrzynia biegów 7
- słaba przyczepność tylnej osi
- drogie części
- ograniczona poręczność
Ostatnio edytowane przez elmacho ; 29-12-2013 o 18:58
A więc wstępnie zdecydowałem się na SL-a. Jednego jakoś wykonania przewyższa i Audi i Porsche. Z4 odpada, SLK tak samo. Oba auta mi się nie podobają. Jedyny - jaki widzę w mercu to brak napędu na 4 koła. A co do poręczności, TT kabriolet też poręczna nie jest, SL jest większy.
Widziałem na zdjęciach, że miałeś wersję USA. Ja mam EU, są różnice w wyposażeniu. EU jest bogatszy. Mogą być również różnice w nastawach zawieszenia i skrzyni biegów, ale tego nie jestem pewien.
ojjjj z tym bogactwem w mb z US a EU to bym uwazal - sa rozne specyfikacje. Generalnie MB w US w podstawie jest lepiej wyposazany niz podstawa w EU.
Hubert, zapraszam do siebie, teraz mieszkam blisko Wodzisławia Śl.
Na spokojnie będziesz mógł zapoznać się z TT i SL.
Zresztą u mnie mile widziani są wszyscy klubowicze.
przed wersja usa 3 lata byla wersja eu. Wyposazenie takie samo, usa miala bose fabrycznego