Strona 18 z 25 PierwszyPierwszy ... 81617181920 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 256 do 270 z 366

Wątek: FMIC pytanie

  1. #256
    Awatar wowo
    Dołączył
    May 2010
    Płeć
    Skąd
    Łomża
    Pojemność
    1.8T
    KM
    4xx
    Rocznik
    2001
    Kolor
    czerwony
    Posty
    1,251
    A4 ma silnik wzdłuzny więc nijak sie nie da podpasować do poprzecznego.

    Obejmy jak obejmy, ważniejsze są napawki na końcach rur
    NAPRAWY, PRZEGLĄDY, TUNING grupy VAG i BMW. ZAPRASZAM !!!


  2. #257
    Awatar M and V
    Dołączył
    Jun 2010
    Płeć
    Skąd
    Bydgoszcz
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    2000
    Kolor
    silver
    Posty
    2,274
    Cytat Zamieszczone przez wojtek1989 Zobacz posta
    nie spodziewaj się że ktoś Ci zaraz wypiszę ile jakich rurek dokładnie i ile kolanek z jakimi kątami będziesz potrzebował. To jest wiedza na której się zarabia, jeśli wiesz o co mi chodzi aczkolwiek byłbym mile zaskoczony jeśli ktoś by udzielił takiej informacji
    Pawel juz kilka razy pisal na forum ile i jakich rurek + zlaczek potrzebujemy, wiec nie jest to wiedza tajemna
    w 225 wystarcza zwykle 90tki o ile dobrze pamietam - max kilkanascie minut z wyszukiwarka na forum hasla fmic / cooler / intercooler plus odmiana przez przypadki i bedzie wszystko wiadomo lacznie ze zdjeciami

    - - - - - - - - DODANO - - - - - - - - -

    Cytat Zamieszczone przez Viri Zobacz posta
    Z tego co wiem nie ma zestawow P&P
    sa, ale nie sa tanie
    przyklad Forge

    "Love Them BOTH" - M.

  3. #258

    Dołączył
    May 2012
    Płeć
    Skąd
    wawa
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    2000
    Kolor
    czarny
    Posty
    287
    Cytat Zamieszczone przez wowo Zobacz posta
    A4 ma silnik wzdłuzny więc nijak sie nie da podpasować do poprzecznego.

    Obejmy jak obejmy, ważniejsze są napawki na końcach rur
    Ja mam porobione kołnierze na rurach, mimo wszystko obejmy które zakupiłem w FMIC.pl są niewystarczające i poszukuję czegoś lepszego stąd moje pytanie. Będę wdzięczny

  4. #259
    Awatar Viri
    Dołączył
    Feb 2013
    Płeć
    Skąd
    Siedlce
    Pojemność
    3.2T V6
    KM
    :))
    Rocznik
    1989
    Kolor
    FlipFlop
    Posty
    404
    - - - - - - - - DODANO - - - - - - - - -


    sa, ale nie sa tanie
    przyklad Forge[/QUOTE]

    I jest schowany za maskownicami w zderzaku czy nie ma maskownic i widac rury?

  5. #260
    Awatar oOkillerjezOo
    Dołączył
    Oct 2013
    Płeć
    Skąd
    Węgierska Górka
    Pojemność
    1.8T
    KM
    210
    Rocznik
    2000
    Kolor
    Srebrny
    Posty
    953
    Może i głupie pytanie ale jestem początkujący w tych tematach wiec proszę o wyrozumiałość
    Posiadam silnik 180 konny dodaje schemat http://zapodaj.net/5c315d5ae2b24.jpg.html i intercooler mam podpiąć w miejsca strzałek, tak ?
    A sam cooler ma być z podwójnym wejściem od jednej strony tak?

    Czy wzór podany przez "Arttur" na tej stronie będzie pasował http://www.klubtt.pl/showthread.php?...ht=fmic+cooler

  6. #261

    Dołączył
    May 2012
    Płeć
    Skąd
    wawa
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    2000
    Kolor
    czarny
    Posty
    287
    Masz się wpiąć dokładnie w te miejsca.
    Co do wzoru podanego przez artura, to chodzi Ci o zdjęcie rur które wstawił ? Jeśli tam to, to są rury do wersji 225, więc jest to zupełnie co innego. Chyba kolega gregor10 wstawił zdjęcie FIMC'a w wersji 180KM zamontowanego. Wszystko tam ładnie widać przejrzyj jego posty.

  7. #262
    Awatar oOkillerjezOo
    Dołączył
    Oct 2013
    Płeć
    Skąd
    Węgierska Górka
    Pojemność
    1.8T
    KM
    210
    Rocznik
    2000
    Kolor
    Srebrny
    Posty
    953
    Tak tak o te zdjęcia mi chodzi Rozumiem i dzięki wielkie. Dziś będę starał się jakoś to rozrysować i kompletować własny zestaw

    Jeszcze jedna kwestia bo widzę że zdania są bardzo podzielone po przeczytaniu całego tematu http://www.klubtt.pl/showthread.php?...=gregor10+fmic Lepiej ciągnąc rurę od strony kierowcy na stronę pasażera przed chłodnica czy kupić taki intercooler http://fmic.pl/intercoolery/279-inte...x140x65mm.html (oczywiście stosowną wielkość to tylko przykład) tak żeby skrócić obieg.
    Ostatnio edytowane przez oOkillerjezOo ; 27-10-2013 o 10:58

  8. #263

    Dołączył
    May 2012
    Płeć
    Skąd
    wawa
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    2000
    Kolor
    czarny
    Posty
    287
    Zdecydowanie opcja numer 1. Czyli ciągnąć rurę od strony kierowcy. A już w ogóle najlepiej to by było kupić kolektor dolotowy od wersji 225KM i po problemie z ciągnięciem rur aczkolwiek zdaję sobie sprawę że są to dodatkowe koszta i nie każdy tego potrzebuje
    Tak czy siak. Powodzenia w modowaniu

    Pozdrawiam

  9. #264
    Awatar oOkillerjezOo
    Dołączył
    Oct 2013
    Płeć
    Skąd
    Węgierska Górka
    Pojemność
    1.8T
    KM
    210
    Rocznik
    2000
    Kolor
    Srebrny
    Posty
    953
    A czy wymiana tego kolektora wiąże się z jakimiś dodatkowymi modyfikacjami ? czy po prostu podmiana 180 na 225 ?

  10. #265
    Awatar unsuitable
    Dołączył
    May 2008
    Płeć
    Skąd
    Wejherowo/Lębork
    Pojemność
    1.8T
    KM
    320
    Rocznik
    1999
    Kolor
    Black
    Posty
    481
    po prostu wymiana i przerzucenie instalacji od przepustnicy z tego co kojarzę to chyba jeszcze przedłużenie przewodów właśnie od przepustnicy.

  11. #266
    Awatar gregor10
    Dołączył
    Jun 2011
    Płeć
    Skąd
    Jasło
    Pojemność
    2.0T
    KM
    3xx
    Rocznik
    1999
    Kolor
    Lava
    Posty
    1,265
    i do serwa jeszcze trzeba przelozyc przewod
    Najmocniejsze S5 3.0TFSI w PL 550KM/770NM & RS5 5F 550KM/770NM
    TTRS 2.5TFSI DAZA Multimap Switching, 3 Power levels.

  12. #267
    Awatar oOkillerjezOo
    Dołączył
    Oct 2013
    Płeć
    Skąd
    Węgierska Górka
    Pojemność
    1.8T
    KM
    210
    Rocznik
    2000
    Kolor
    Srebrny
    Posty
    953
    Dziś zamówiłem wszystkie części i jak tylko wszystko dojdzie biorę wolne w pracy i łapię za robotę
    Kosztowało mnie to wszystko nie całe 950 zł. Wszystko zakupione w polecanym przez Was sklepie FMIC.pl
    Zdecydowałem się na intercooler jednostronny http://fmic.pl/intercoolery/278-inte...x180x65mm.html jedna rura metrowa 60mm nierdzewka, 6 kolanek plus 15 obejm SGB i parę na zapas.
    Wiem że polecaliście mi ciągnąć rurę od strony kierowcy na stronę pasażera ale po ponownym przeczytaniu całego wątku "gregor10" i całej reszty jakoś bardziej przychylny jestem osobą za "krótką" wersją.
    Jeśli ktoś mógł by mi jeszcze napisać czy mam na coś uważać podczas montażu czegoś mam się wystrzegać czy trzymać jakiś zasad Jeszcze tego nie robiłem i pytanie kieruje do tych co już to przeżyli Czy muszę przenosić jakieś czujniki czy coś, przypominam ze mam wersję 180
    Pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez oOkillerjezOo ; 28-10-2013 o 14:19

  13. #268

    Dołączył
    Dec 2010
    Płeć
    Skąd
    Tuchola
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    1999
    Kolor
    czarny
    Posty
    266
    Musisz pamiętać o zrobieniu gniazda w rurze na map sensor.Ten intercooler to nie za dobry wybór...

  14. #269
    Awatar M and V
    Dołączył
    Jun 2010
    Płeć
    Skąd
    Bydgoszcz
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    2000
    Kolor
    silver
    Posty
    2,274
    Cytat Zamieszczone przez Viri Zobacz posta
    I jest schowany za maskownicami w zderzaku czy nie ma maskownic i widac rury?
    za maskownicami

    "Love Them BOTH" - M.

  15. #270
    Awatar oOkillerjezOo
    Dołączył
    Oct 2013
    Płeć
    Skąd
    Węgierska Górka
    Pojemność
    1.8T
    KM
    210
    Rocznik
    2000
    Kolor
    Srebrny
    Posty
    953
    Cytat Zamieszczone przez RoGaS Zobacz posta
    Musisz pamiętać o zrobieniu gniazda w rurze na map sensor.Ten intercooler to nie za dobry wybór...
    Dlaczego w czym problem ? Czy czujnik ma być w jakimś bliżej określonym miejscu czy po prostu w miejscu gdzie będzie najwygodniej go umieścić ?
    Jeśli natomiast montaż jest konieczny to czy ten jest właściwy ? http://allegro.pl/czujnik-map-sensor...605604151.html bo nie ma w liście wymienionego pierwszego modelu TT tylko 8J

    Na tym zdjęciu http://www.klubtt.pl/showthread.php?...=gregor10+fmic widać go dokładnie... czyli po prostu wystarczy zrobić otwór w rurze i szczelnie go zamontować ?
    Ostatnio edytowane przez oOkillerjezOo ; 28-10-2013 o 21:52

Podobne wątki

  1. FMIC pytanie
    Przez mlody_mk2 w dziale MK1 (1998-2006)
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 04-10-2016, 07:06
  2. FMIC-pytanie
    Przez iceboy w dziale Tuning i gadżety
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post / autor: 05-05-2015, 12:58
  3. FMIC 2 coolery pytanie
    Przez Audi TT w dziale MK1 (1998-2006)
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 22-10-2013, 14:39
  4. fmic w 180ps co zrobić z czujnikiem na fmic-u
    Przez DORKNEST w dziale Tuning i gadżety
    Odpowiedzi: 62
    Ostatni post / autor: 09-05-2011, 14:40

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •