A4 ma silnik wzdłuzny więc nijak sie nie da podpasować do poprzecznego.
Obejmy jak obejmy, ważniejsze są napawki na końcach rur
A4 ma silnik wzdłuzny więc nijak sie nie da podpasować do poprzecznego.
Obejmy jak obejmy, ważniejsze są napawki na końcach rur
NAPRAWY, PRZEGLĄDY, TUNING grupy VAG i BMW. ZAPRASZAM !!!
Pawel juz kilka razy pisal na forum ile i jakich rurek + zlaczek potrzebujemy, wiec nie jest to wiedza tajemna
w 225 wystarcza zwykle 90tki o ile dobrze pamietam - max kilkanascie minut z wyszukiwarka na forum hasla fmic / cooler / intercooler plus odmiana przez przypadki i bedzie wszystko wiadomo lacznie ze zdjeciami
- - - - - - - - DODANO - - - - - - - - -
sa, ale nie sa tanie
przyklad Forge
"Love Them BOTH" - M.
- - - - - - - - DODANO - - - - - - - - -
sa, ale nie sa tanie
przyklad Forge[/QUOTE]
I jest schowany za maskownicami w zderzaku czy nie ma maskownic i widac rury?
Może i głupie pytanie ale jestem początkujący w tych tematach wiec proszę o wyrozumiałość
Posiadam silnik 180 konny dodaje schemat http://zapodaj.net/5c315d5ae2b24.jpg.html i intercooler mam podpiąć w miejsca strzałek, tak ?
A sam cooler ma być z podwójnym wejściem od jednej strony tak?
Czy wzór podany przez "Arttur" na tej stronie będzie pasował http://www.klubtt.pl/showthread.php?...ht=fmic+cooler
Masz się wpiąć dokładnie w te miejsca.
Co do wzoru podanego przez artura, to chodzi Ci o zdjęcie rur które wstawił ? Jeśli tam to, to są rury do wersji 225, więc jest to zupełnie co innego. Chyba kolega gregor10 wstawił zdjęcie FIMC'a w wersji 180KM zamontowanego. Wszystko tam ładnie widać przejrzyj jego posty.
Tak tak o te zdjęcia mi chodzi Rozumiem i dzięki wielkie. Dziś będę starał się jakoś to rozrysować i kompletować własny zestaw
Jeszcze jedna kwestia bo widzę że zdania są bardzo podzielone po przeczytaniu całego tematu http://www.klubtt.pl/showthread.php?...=gregor10+fmic Lepiej ciągnąc rurę od strony kierowcy na stronę pasażera przed chłodnica czy kupić taki intercooler http://fmic.pl/intercoolery/279-inte...x140x65mm.html (oczywiście stosowną wielkość to tylko przykład) tak żeby skrócić obieg.
Ostatnio edytowane przez oOkillerjezOo ; 27-10-2013 o 10:58
Zdecydowanie opcja numer 1. Czyli ciągnąć rurę od strony kierowcy. A już w ogóle najlepiej to by było kupić kolektor dolotowy od wersji 225KM i po problemie z ciągnięciem rur aczkolwiek zdaję sobie sprawę że są to dodatkowe koszta i nie każdy tego potrzebuje
Tak czy siak. Powodzenia w modowaniu
Pozdrawiam
A czy wymiana tego kolektora wiąże się z jakimiś dodatkowymi modyfikacjami ? czy po prostu podmiana 180 na 225 ?
po prostu wymiana i przerzucenie instalacji od przepustnicy z tego co kojarzę to chyba jeszcze przedłużenie przewodów właśnie od przepustnicy.
i do serwa jeszcze trzeba przelozyc przewod
Najmocniejsze S5 3.0TFSI w PL 550KM/770NM & RS5 5F 550KM/770NM
TTRS 2.5TFSI DAZA Multimap Switching, 3 Power levels.
Dziś zamówiłem wszystkie części i jak tylko wszystko dojdzie biorę wolne w pracy i łapię za robotę
Kosztowało mnie to wszystko nie całe 950 zł. Wszystko zakupione w polecanym przez Was sklepie FMIC.pl
Zdecydowałem się na intercooler jednostronny http://fmic.pl/intercoolery/278-inte...x180x65mm.html jedna rura metrowa 60mm nierdzewka, 6 kolanek plus 15 obejm SGB i parę na zapas.
Wiem że polecaliście mi ciągnąć rurę od strony kierowcy na stronę pasażera ale po ponownym przeczytaniu całego wątku "gregor10" i całej reszty jakoś bardziej przychylny jestem osobą za "krótką" wersją.
Jeśli ktoś mógł by mi jeszcze napisać czy mam na coś uważać podczas montażu czegoś mam się wystrzegać czy trzymać jakiś zasad Jeszcze tego nie robiłem i pytanie kieruje do tych co już to przeżyli Czy muszę przenosić jakieś czujniki czy coś, przypominam ze mam wersję 180
Pozdrawiam
Ostatnio edytowane przez oOkillerjezOo ; 28-10-2013 o 14:19
Musisz pamiętać o zrobieniu gniazda w rurze na map sensor.Ten intercooler to nie za dobry wybór...
Dlaczego w czym problem ? Czy czujnik ma być w jakimś bliżej określonym miejscu czy po prostu w miejscu gdzie będzie najwygodniej go umieścić ?
Jeśli natomiast montaż jest konieczny to czy ten jest właściwy ? http://allegro.pl/czujnik-map-sensor...605604151.html bo nie ma w liście wymienionego pierwszego modelu TT tylko 8J
Na tym zdjęciu http://www.klubtt.pl/showthread.php?...=gregor10+fmic widać go dokładnie... czyli po prostu wystarczy zrobić otwór w rurze i szczelnie go zamontować ?
Ostatnio edytowane przez oOkillerjezOo ; 28-10-2013 o 21:52