Patrzę tak na te zdjęcia mojej mkI. To muszę przyznać, że nawet zadbana była.
Michał coś nie idzie ta pomarańcza :/
..bo to auto rodzinne jest!!!
Wrzucam filmiki:
ODGŁOS WYDECHU
PRZEJAZD W TUNELU
PŁOMIENIE
PRZYSPIESZENIE NA ZEWNĄTRZ
AKCELERACJA 0-200 9.1s
Ostatnio edytowane przez MichalTT ; 20-10-2013 o 01:13
Gratuluje pięknej pomarańczowej TeTuni
Pozdrawiam
Boze jak to zapodaje super
O kur... to przyspieszenie 0-200 jest po prostu piękne! ;]
Michał, pewnie ładnie wciska w fotel?
Dużo filmików, bardzo przyjemnie się ogląda.
Z ciekawości zapytam do jakiej mocy jest silnik zakuty? Coś jeszcze z tego setupu planujesz wycisnąć?
I don't have dreams, I have goals.
Tylko korbowody są kute, reszta seria odprężona na 700ps. Silnika nie kujesz jak masz niskie EGT. Jeżeli Ci się motor gotuje to kujesz.
Korby i tłoki VR6 są trwałe póki ich na czerwono nie zagotujesz.
Ten setup, który mam teraz jest już przygotowany żeby podać dużo więcej.
Ostatnio edytowane przez MichalTT ; 20-10-2013 o 15:06
Super, wzorowo opisane i sfilmowane. Dzięki! Jest teraz o czym marzyć
Przejazd w tunelu miażdży!
No właśnie nie widać na filmiku pełnej mocy - kolega z golfa V z tym samym stage co u mnie doradził mi jak zrobić kolejny przejazd z przerzuceniem biegu. Niestety chyba nie zdążę w tym roku to nagrać.
Dziękuję za miłe słowa od Was, cieszę się, że mój i projekt Compsportu daje tyle pozytywnych emocji. Zawsze chciałem, żeby auto pokroju TT ganiało auta z najwyższej półki typu GT-R, Audi R8, SLS, SLR, M3, M5 itp.
Jeżeli będzie okazja do wspólnego spotkania to chciałbym się podzielić z Wami tym bo auto przeszło moje najśmielsze oczekiwania.
Projekt będę aktualizować na bieżąco.
Pozdrawiam Was!
Ty uważaj na te rady bo ten golf to zdaję się już 3cią skrzynię upala.
Znowu TT znowu Cabriolet
Super auto, super opis, jest wzór do naśladowania!