Cytat Zamieszczone przez dym Zobacz posta
Ok więc te logi postaram się zrobić możliwie szybko - zastanawiam się jednak czy gdybym oddał mechanikowi auto to czy będzie umiał szybko takie coś zdiagnozować czy mnie narazi na koszty wymieniając pół auta na chybił trafił Poczytam oczywiście tematy, które podrzuciliście jak potencjalne możliwe problemy.
Jeżeli mechanik będzie jakiś ogarnięty i zacznie diagnozę od porządnych logów dynamicznych, to możesz mu powierzyć naprawę. Jeżeli powie, że np. trzeba od razu regenerować turbinę, to szerokim łukiem od takich. Z własnego doświadczenia polecam na początek samemu, lub z pomocą któregoś forumowicza, co ogarnia Vaga, zrobić logi i wrzucić na forum. Może to nic poważnego i sam naprawisz


Cytat Zamieszczone przez dym Zobacz posta
aaa i jeszcze jedna rzecz, która mnie trochę niepokoi, a może też ma jedno z drugim związek. Jak samochód jest zimny i się go odpala to się trochę z niego za bardzo kopci, jak jest rozgrzany to już takiego czegoś nie ma. Co to może być?
Kopci? Na jaki kolor? Teraz już jest trochę zimno i na zimnym silniku może po prostu z rury idzie para wodna. To wtedy normalne