Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 16 do 23 z 23

Wątek: zgon turbiny ?

  1. #16
    Awatar wowo
    Dołączył
    May 2010
    Płeć
    Skąd
    Łomża
    Pojemność
    1.8T
    KM
    4xx
    Rocznik
    2001
    Kolor
    czerwony
    Posty
    1,251
    Mi w żadnym ani kapka nie poleciała przy odpiętych cewkach
    NAPRAWY, PRZEGLĄDY, TUNING grupy VAG i BMW. ZAPRASZAM !!!


  2. #17
    Awatar BelfegorTT
    Dołączył
    Jun 2008
    Płeć
    Skąd
    XxxxX
    Pojemność
    2.0T
    KM
    410
    Rocznik
    1999
    Kolor
    srebro
    Posty
    787
    Kusi mnie dorzucić te 500zł i zrobić regenerację + hybryda…tylko ciekawe jak z trwałością….

  3. #18
    Awatar gregor10
    Dołączył
    Jun 2011
    Płeć
    Skąd
    Jasło
    Pojemność
    2.0T
    KM
    3xx
    Rocznik
    1999
    Kolor
    Lava
    Posty
    1,265
    ja bym robil hybryde , 300 koni kusi, kwestia zrobienia jej dobrze , jak cos to mam namiary na miejsce gdzie robia k04 na hybrydzie ktore potrafi dmuchąc 300ps
    Najmocniejsze S5 3.0TFSI w PL 550KM/770NM & RS5 5F 550KM/770NM
    TTRS 2.5TFSI DAZA Multimap Switching, 3 Power levels.

  4. #19
    Awatar Viri
    Dołączył
    Feb 2013
    Płeć
    Skąd
    Siedlce
    Pojemność
    3.2T V6
    KM
    :))
    Rocznik
    1989
    Kolor
    FlipFlop
    Posty
    404
    Cytat Zamieszczone przez gregor10 Zobacz posta
    ja bym robil hybryde , 300 koni kusi, kwestia zrobienia jej dobrze , jak cos to mam namiary na miejsce gdzie robia k04 na hybrydzie ktore potrafi dmuchąc 300ps
    Zapodaj na PW namiar . Wlasnie szukam kogos do K04

  5. #20
    Awatar Arttur
    Dołączył
    Nov 2006
    Płeć
    Skąd
    Schaumburg USA
    Pojemność
    2.0T
    KM
    4XX
    Rocznik
    ////
    Kolor
    czarny
    Posty
    8,863
    Cytat Zamieszczone przez wowo Zobacz posta



    nie mi i kilku innym, tylko całej masie.... róznica polega na tym, czy dany blok tego potrzebuje, czy też nie. Trzeba zrozumieć, że nie wszyscy spuszczają się nad swoimi autami i nie każdy naprawia je w wyspecjalizowanym warsztacie. Większości, auto służy do codziennej eksploatacji, a gdy coś się dzieje nie tak, szukaja wszędzie pomocy, tutaj również. Faktem oczywistym jest, że tutaj spotykają się fani marki, co nie oznacza jednak, że każdy ma inwestować nakłady plnów w auto. Jedni beda wkładać potężne pieniądze w TT, inni chcieliby bezawaryjnie i jak najmniejszym nakładem finansowym przekulać się autem te kilka lat. Dlatego też nie mozna generalizowac i zaogólniać, że to jest ekstra a inne to szajs, bo wszystko przekłada się na kasę i "jednego stac, a drugiego nie"
    Oj ... Kilku , całej masie , garstce , to przenośnie i pisząc kilku zapewne nie miałem na myśli ilości policzalnej na palcach jednej ręki .
    Z tym co pogrubiłem w Twoim cytacie mogę się zgodzić bez żadnych zastrzeżeń , mądrze napisane jednak nie za bardzo w temacie na który miało to być odpowiedzią .
    Stary ... Fizyki ani właściwości materiałów nie zmienisz choć by nie wiem co . To samo dotyczy podstawowych zasad działania uszczelnienia pierścień / cylinder .
    Na każdy silnik 1.8T który ma '' normalny '' przebieg i w którym wymieniane są pierścienie na nowe honowanie ma pozytywny wpływ i jest potrzebne .
    Szczota Flex-hone kosztuje 30$ a cały zabieg to może 15 -20 min roboty więc nie dociera do mnie z żadnej strony argument o kosztach i pakowaniu w auto worka pieniędzy .
    A jak już nie stać na to firmę która świadczy usługi zarobkowo to tylko usiąść i płakać

    Poza tym wszystkim mamy już na forum temat o honowaniu i jak to co tutaj napisałem oraz argumenty zawarte w tamtym temacie Cię nie przekonały to nie widzę sensu o tym dalej dyskutować w tym temacie bo zapewne Cię nie przekonam a będzie niepotrzebne OT
    Zachęcam jednak do zgłębienia tematu samodzielnie z fachowych źródeł bo moim zdaniem wypada żeby entuzjasta przewyższał trochę wiedzą ''Pana Mietka'' co naprawia auta w garażu po godzinach







    Pozdrawiam


    Cytat Zamieszczone przez John Dryden
    Beware the Fury of a Patient Man

  6. #21
    Awatar wowo
    Dołączył
    May 2010
    Płeć
    Skąd
    Łomża
    Pojemność
    1.8T
    KM
    4xx
    Rocznik
    2001
    Kolor
    czerwony
    Posty
    1,251
    Odnośnie mierzenie ciśnienia sprężania, to nikt nie wspomniał, że bardzo często zbyt wysoki wynik, najczęściej bierze się ze zgromadzonego nagaru niestety, a nie z nadzwyczaj sprawnego silnika
    NAPRAWY, PRZEGLĄDY, TUNING grupy VAG i BMW. ZAPRASZAM !!!


  7. #22
    Awatar Pawel-2005
    Dołączył
    Jul 2008
    Płeć
    Skąd
    Płońsk
    Pojemność
    3.2T V6
    KM
    7xx
    Rocznik
    2000
    Kolor
    srebrny
    Posty
    9,782
    tyle już 1.8t rozebrałem i jeszcze nigdy nie widziałem tak zasyfionego aby nagar podniósł stopień sprężania podnosząc w ten sposób kompresję:P Pewnie jeszcze mało widziałem ale 1.8t ma dobre egt to i nagar się wypala :P

  8. #23
    Awatar BelfegorTT
    Dołączył
    Jun 2008
    Płeć
    Skąd
    XxxxX
    Pojemność
    2.0T
    KM
    410
    Rocznik
    1999
    Kolor
    srebro
    Posty
    787
    hybrydy jednak nie ma - po wyjęciu turbiny okazało się że jeszcze muszla jest mocno popękana :/ za regenerację + wymianę muszli + hybrydę zaśpiewali 2 300 kupiłem inne K04 po regeneracji od firmy regenerującej turbiny za 1200zł. bilans jest taki że mam tysiak zaoszczędzony który pewnie zostanie przeznaczony na IC i TIP (chyba da mi to więcej szczęścia niż hybryda

Podobne wątki

  1. Wasze turbiny:)
    Przez kakadd w dziale MK2 (2006-2014)
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 18-08-2013, 21:44
  2. Mapa turbiny K04-23
    Przez olo w dziale Ogólne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 25-06-2013, 14:45
  3. Kondycja turbiny k04-22
    Przez marini w dziale Ogólne
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 09-07-2011, 12:53
  4. Wymiana Turbiny
    Przez Ens w dziale Ogólne
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 23-10-2010, 12:51
  5. turbiny od dostawczaków
    Przez Pawel-2005 w dziale MK1 (1998-2006)
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 16-08-2010, 21:57

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •