Mi w żadnym ani kapka nie poleciała przy odpiętych cewkach
Mi w żadnym ani kapka nie poleciała przy odpiętych cewkach
NAPRAWY, PRZEGLĄDY, TUNING grupy VAG i BMW. ZAPRASZAM !!!
Kusi mnie dorzucić te 500zł i zrobić regenerację + hybryda…tylko ciekawe jak z trwałością….
ja bym robil hybryde , 300 koni kusi, kwestia zrobienia jej dobrze , jak cos to mam namiary na miejsce gdzie robia k04 na hybrydzie ktore potrafi dmuchąc 300ps
Najmocniejsze S5 3.0TFSI w PL 550KM/770NM & RS5 5F 550KM/770NM
TTRS 2.5TFSI DAZA Multimap Switching, 3 Power levels.
Oj ... Kilku , całej masie , garstce , to przenośnie i pisząc kilku zapewne nie miałem na myśli ilości policzalnej na palcach jednej ręki .
Z tym co pogrubiłem w Twoim cytacie mogę się zgodzić bez żadnych zastrzeżeń , mądrze napisane jednak nie za bardzo w temacie na który miało to być odpowiedzią .
Stary ... Fizyki ani właściwości materiałów nie zmienisz choć by nie wiem co . To samo dotyczy podstawowych zasad działania uszczelnienia pierścień / cylinder .
Na każdy silnik 1.8T który ma '' normalny '' przebieg i w którym wymieniane są pierścienie na nowe honowanie ma pozytywny wpływ i jest potrzebne .
Szczota Flex-hone kosztuje 30$ a cały zabieg to może 15 -20 min roboty więc nie dociera do mnie z żadnej strony argument o kosztach i pakowaniu w auto worka pieniędzy .
A jak już nie stać na to firmę która świadczy usługi zarobkowo to tylko usiąść i płakać
Poza tym wszystkim mamy już na forum temat o honowaniu i jak to co tutaj napisałem oraz argumenty zawarte w tamtym temacie Cię nie przekonały to nie widzę sensu o tym dalej dyskutować w tym temacie bo zapewne Cię nie przekonam a będzie niepotrzebne OT
Zachęcam jednak do zgłębienia tematu samodzielnie z fachowych źródeł bo moim zdaniem wypada żeby entuzjasta przewyższał trochę wiedzą ''Pana Mietka'' co naprawia auta w garażu po godzinach
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
Odnośnie mierzenie ciśnienia sprężania, to nikt nie wspomniał, że bardzo często zbyt wysoki wynik, najczęściej bierze się ze zgromadzonego nagaru niestety, a nie z nadzwyczaj sprawnego silnika
NAPRAWY, PRZEGLĄDY, TUNING grupy VAG i BMW. ZAPRASZAM !!!
tyle już 1.8t rozebrałem i jeszcze nigdy nie widziałem tak zasyfionego aby nagar podniósł stopień sprężania podnosząc w ten sposób kompresję:P Pewnie jeszcze mało widziałem ale 1.8t ma dobre egt to i nagar się wypala :P
hybrydy jednak nie ma - po wyjęciu turbiny okazało się że jeszcze muszla jest mocno popękana :/ za regenerację + wymianę muszli + hybrydę zaśpiewali 2 300 kupiłem inne K04 po regeneracji od firmy regenerującej turbiny za 1200zł. bilans jest taki że mam tysiak zaoszczędzony który pewnie zostanie przeznaczony na IC i TIP (chyba da mi to więcej szczęścia niż hybryda