Dokładnie jak Gregor pisze. W 17tys się wyrobisz o ile dużą cześc prac wykonasz sam
Dokładnie jak Gregor pisze. W 17tys się wyrobisz o ile dużą cześc prac wykonasz sam
Ostatnio edytowane przez wowo ; 09-10-2013 o 14:25
NAPRAWY, PRZEGLĄDY, TUNING grupy VAG i BMW. ZAPRASZAM !!!
17 tys to kwota na części, zastanawiałem się również nad używkami. Nie wiem jeszcze jakie turbo kupić, muszę popytać. Miałem okazje jeździć TT-tka na GT4202R i bardzo mi się spodobało, jednak samochód tamten miał grubo ponad 400KM. Gdybym chciał zrobić 400KM z 3.2 litra to którą turbinę powinienem zakupić? Druga sprawa, czy napęd quattro mi się nie rozleci przy takiej mocy? Oczywiście 17 tys to kwota na teraz, z biegiem czasu uzbieram więcej. Cały ten projekt i tak przewidywany jest po zimie, jednak teraz chciałbym zasięgnąć ciut wiedzy.
Zawsze możesz spróbować zadzwonić, czasami warto odłożyć trochę więcej pieniążków - zważywszy, że dostajesz sprawdzony pakiet, przetestowany przez wiele aut z tym samym silnikiem.
Patryk zrobi Ci naprawdę szybkie auto w dodatku będziesz mógł nabijać nim przebiegi.
Warto się nad tym zastanowić jeżeli dostajesz coś sprawdzonego.
Możesz też z Pawel-2005 się skontaktować, na pewno warto bo Paweł ma wiedzę i łeb do tego.
Napęd nie ma prawa Ci się rozlecieć jeżeli auto będzie dobrze zestrojone. Dla przykładu: ja nie należę do osób które oszczędzają auto na setupie 520ps zrobiłem 40.000 przebiegu bezawaryjnie.
Pozdrawiam.
Ostatnio edytowane przez MichalTT ; 09-10-2013 o 15:41
Nie wiem ile miało to mocy bo nie bardzo rozumiem po Niemiecku, wydaje mi się ze cos kolo 600KM. Myślałem nad gt3071R ale nie bylem pewien czy nie bedzie problemu(bo niby pisze na ich stronie, ze do 3 litrow to jest)..
600 po Niemiecku to to samo co 600 po Polsku tak samo jak Gt40 więc znawcą języka nie trzeba być.
To które auto w końcu chcesz tuningować bo już się pogubiłem? Czytałeś trochę tematów na forum bo mam wrażenie że nie bardzo, wiesz taka ta rozmowa mało poważna, jak i twoje pytania, więc albo się ogarnij, albo wywalam ten temat do kosza.
Znowu TT znowu Cabriolet
Nie trzeba byc znawca jezyka jednak gdy niemiec zacznie Ci szybko opisywac pojazd a Ty nie znasz jezyka to uwiez mi mozna sie pogubic. Mam zamiar tuningowac 3.2 jednak tak jak napisalem dopiero po zimie. Mysle, ze bede w stanie uzbierac cos w okolicach 30tys. Bardzo dziekuje za pomoc wszystkich uzytkownikow, dowiedziałem się już wszystkiego o co pytałem także "zuczek" jak najbardziej możesz usunąć temat.
http://hpower.de/
To chyba jedna z bardziej cenowo atrakcyjnych ofert, piszą że za 3700eur mogą przygotować sam motor pod 500hp.
Znowu TT znowu Cabriolet
myślę ,że 20 tys to wyjdą same graty jeżeli mówimy o profi zrobieniu 3.2. Same tarczki do DSG kosztują 12 tys....co trzeba doliczyć jeżeli chcemy mieć więcej niż 450NM.
Podsumowując jestem pewien że 17 tys to wystaczy na zakup większą część gratów ale na rozpoczęcie prac trzeba będzie dozbierać.
Odnośnie turbin to gt3071 jest zdecydowanie za małe do 3.2. Chyba ,że mamy na myśli jakieś większe a/r ale ja i tak wolałbym zapakować gt35 bo różnica w cenie turbiny niewielka a w tym co możemy osiągnąć dosyć spora.....