Artturze a pompa jest mechaniczna, czy elektryczna? I czy moge się przemieszczać samochodem czy raczej nie bardzo.. :/
Artturze a pompa jest mechaniczna, czy elektryczna? I czy moge się przemieszczać samochodem czy raczej nie bardzo.. :/
Pompa oleju jest mechaniczna .
Czy można jeździć to z całą pewnością Ci nie powiem bez oględzin auta albo przynajmniej skanu na błędy .
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
Dziekuje Arttur Jutro sie zabieram za to, mam nadzieje ze z twoja wskazowka dojde do tego. Nie wiem tylko czy holowanie jest konieczne czy dojade bo po dzisiejszym dniu kontrolka swieci sie praktycznie co chwile i na dluzszy czas.
no czujnik wymieniony.. pojezdzilem jakies 100 km i dzis juz swieci sie dalej... masakra... czy teraz czas na wymiane pompy oleju ?
jakie sa mniej wiecej koszta ?
- - - - - - - - DODANO - - - - - - - - -
mam jeszcze jedno pytanie. jezdzilem jeszcze dzis i zauwazylem ze zapala sie tylko przy hamowaniu na swiatlach i przelozeniu na bieg jalowy. czy jest to na pewno pompa oleju do wymiany?
czy mozna jeszcze jezdzic z ta olejarka zapalajaca sie ?
Ostatnio edytowane przez roberto_er ; 14-08-2013 o 18:35
Jazda na zbyt niskim ciśnieniu oleju to proszenie się o kłopoty, do usunięcia usterki odpuściłbym zupełnie jazdę autem. Ta kontrolka pojawia się tylko przy hamowaniu czy gdy auto chodzi na jałowym ?
pojawia sie przy hamowaniu i chwile na biegu jalowym rowniez... dodam ze czujnik wymienilem, chodzil dobrze a po ok. 100 km przejechanych znow olejarka zapala sie. stan oleju oczywiscie ok. wiem nie jezdze juz, tylko do warsztatu pojade
Skoro to się dzieje na jałowym to możliwe, że pompa wybiera się na drugi świat. Dla świętego spokoju sprawdziłbym najpierw czy smok nie jest zasyfiony. Stan oleju nie ma wpływu na ciśnienie, jeśli po drodze coś sprawia, że jest ono zbyt niskie.
tak wlasnie zrobie. przy normalnej jezdzie na biegach nie ma tej kontrolki. niestety pewnie pompa do wymiany. smok nie powinien byc zasyfiony bo czesto zmieniam olej nawet co 2-3 tys. km
- - - - - - - - DODANO - - - - - - - - -
Witam
Ponawiam temat. Moj przypadek to chyba jakis koszmar. Wymienilem czujnik oleju, przez okolo 150 km przejechanych bylo dobrze. Pozniej oczywiscie znowu czerwona olejarka. Nastepnie wymienilem pompe oleju. Przejechalem jakies 250 km bez zastrzezen i dzis nagle czerwona olejarka zapalala sie praktycznie co pare sekund i najczesciej na biegu jalowym. Ktos moze pomoc co dalej z tym fantem zrobic? Bo normalnie czlowiek juz resztki nerwow traci na TT.
po pierwsze na jakim oleju jeździsz?jaka klasa lepkości? po drugie rozumiem, że zapala Ci się to na rozgrzanym silniku? tylko na biegu jałowym?
Teraz jezdze na oleju elf 5W40. Tak, dzialo sie to dzisiaj na rozgrzanym silniku i biegu jalowym. Potem auto zgasilem i wjezdzajac na posesje palilo sie praktycznie caly czas.
A silnik pracuje normalnie? nic nie rzęzi i ma moc jak powinien??
Znowu TT znowu Cabriolet
Tak pracuje normalnie, bez zadnych dziwnych dzwiekow no i moc raczej tez nie spadla. Nie wiem naprawde co to moze byc. Moze jednak cos z komputerem ?
auto kopci? trochę dziwna sprawa. Takie przypadki mam w silnikach DV6(1.6HDi) takie same objawy, nic się nie dzieje poza tym, że gubią ciśnienia. A spowodowane jest to tym, że jakiś kanał olejowy się zatyka nagarem i nie ma ciśnienia. Prowadzi to do zatarcia motoru. Skoro nie ma żadnych objawów, silnik pracuje normalnie to czeka Cię loteria. Bo albo gdzieś na instalacji jest zwarcie i zapala kontrolkę(kiedyś z Jerrym podmienialiśmy licznik u mnie i wsadziliśmy nowszą wersję to wywalało ciśnienie oleju na FIS) albo zatrze Ci motor. Warto jeszcze zmierzyć ciśnienie oleju w aucie.
O kopceniu nie ma mowy,z tylku jest czysciutko. Po wjezdzie na posesje,zgaszeniu auta i otwarciu maski silnik byl strasznie goracy. Podejde jutro do mechanika ktory sie zajmowal tym od poczatku. Czyli silnik do wyrzucenia?
wpierw trzeba pomierzyć parametry a potem decydować co do naprawy.
A jakie parametry moga byc przydatne?