Strona 20 z 34 PierwszyPierwszy ... 10181920212230 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 286 do 300 z 507

Wątek: [ Arttur ] Black TT quattro 225

  1. #286
    Awatar lelu666
    Dołączył
    Sep 2011
    Płeć
    Skąd
    Szwecja/Falkenberg
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    2000
    Kolor
    srebrny
    Posty
    1,999
    Super wszystko wyglada, jak zawsze dopracowane co do najmniejszych szczegolow Pozostaje tylko zazdroscic i czekac ,az czlowiek sam sie troche douczy i bedzie w stanie jakies lepszy projekt wykonac sam.
    I jak to z toba bywa, zawsze fajne rozwiazania. Podzielilbys sie nr tej oslony na kable do cewek ?
    W życiu piękne są tylko chwile ...

  2. #287
    Awatar Arttur
    Dołączył
    Nov 2006
    Płeć
    Skąd
    Schaumburg USA
    Pojemność
    2.0T
    KM
    4XX
    Rocznik
    ////
    Kolor
    czarny
    Posty
    8,863
    Cytat Zamieszczone przez ZUCZEK Zobacz posta
    Do odpalenia brakuje nie wiele, więc lada dzień zagada, tak więc powodzenia, mam natomiast pytanie odnośnie odmy i tanka, czy powrót robisz do Tipa, czy na zewnątrz i jeżeli do tipa jak masz zamiar rozwiązać sprawę wysysania oleju ze zbiorniczka, bo przy takiej turbinie to raczej pewne.
    Powrót ze zbiorniczka będzie do TIP-a za pośrednictwem regulatora podciśnienia ( grzybek ) .
    Też się zastanawiałem nad tym wysysaniem oleju ale mam nadzieję że dopracowana konstrukcja zbiorniczka w połączeniu z grzybkiem da radę . Wszystko wyjdzie w praniu ...
    Na pewno będą większe przepływy w TIP-e ale w sumie ma on też 3,5 cala na prawie całej długości ...

    Jak ten układ się nie sprawdzi to zrobię system z dwoma zbiorniczkami



    Cytat Zamieszczone przez MaTTeusz Zobacz posta
    Nie powiem, że nie ale świetnie to wwszystko wyglada Boże tyle czasu i pieniedzy, czego sie nie robi dla pasji ale czekam z niecierpliwoscia na efekt koncowy
    Dzięki , ja też czekam na efekt końcowy ale w sumie już bliżej niż dalej




    Cytat Zamieszczone przez lelu666 Zobacz posta
    Super wszystko wyglada, jak zawsze dopracowane co do najmniejszych szczegolow Pozostaje tylko zazdroscic i czekac ,az czlowiek sam sie troche douczy i bedzie w stanie jakies lepszy projekt wykonac sam.
    I jak to z toba bywa, zawsze fajne rozwiazania. Podzielilbys sie nr tej oslony na kable do cewek ?

    Dzięki

    Jeśli chodzi o osłonę to ja kupiłem 06F971824C można też dostać w kolorze czerwonym 8E0971824S







    Pozdrawiam


    Cytat Zamieszczone przez John Dryden
    Beware the Fury of a Patient Man

  3. #288
    Awatar lelu666
    Dołączył
    Sep 2011
    Płeć
    Skąd
    Szwecja/Falkenberg
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    2000
    Kolor
    srebrny
    Posty
    1,999
    Wystarczy juz tej czerwieni , bedzie czarna. Dziekowac
    W życiu piękne są tylko chwile ...

  4. #289
    Awatar M and V
    Dołączył
    Jun 2010
    Płeć
    Skąd
    Bydgoszcz
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    2000
    Kolor
    silver
    Posty
    2,274
    ja tylko dodam,
    ze jesli sfera audio-video po odpaleniu tego projektu bedzie na forum tak zaniedbana jak przy wczesniejszym setupie to osobiscie zahacze o Illinois, by nagrac jak to lata i wrzucic na forum
    sa profi photo-stories, ma byc i video i nie ma innej opcji

    podoba mi sie to z jakim pietyzmem zabierasz sie za kazdy element, w ktory ingerujesz ale to nie nowosc w Twoim wypadku
    zero kompromisow - albo profi - albo wcale super

    w aktualnym widoku tego co pod maska mocno odcina mi sie tylko dosc surowo zachowane orurowanie, ale to juz kwestia indywidualna

    3mamy z V kciuki za pierwsze przekrecenie kluczyka!
    Ostatnio edytowane przez M and V ; 14-09-2013 o 18:05

    "Love Them BOTH" - M.

  5. #290
    Awatar ZUCZEK
    Dołączył
    Mar 2008
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    3.2 V6
    KM
    700
    Rocznik
    2007
    Kolor
    Stalowy
    Posty
    10,798
    Grzybek niestety nie daje rady, tak więc cała nadzieja w zbiorniczku, u mnie niestety popija sobie szczególnie po strojeniu, przy 0.9 bara problemu nie było, ale przy 1.3 pojawił się, tak więc albo zignoruję dolewając czasem oleju, albo wywalę w atmosferę.
    Odnośnie obudowy kabli, świetny pomysł, bo wygląda fajnie, pytanie z czego to jest i czy nie zacznie się wytapiać w czasie, bo muszla gorąca blisko, a w ceramikę nie bardzo wierzę, pewnie masz jakąś obudowę na turbinę, ja zanim nie wymyślę czegoś to jedynie kocem termicznym się ratuje, bo on robi robotę, jedynie tak jak mówisz, walory estetyczne
    Znowu TT znowu Cabriolet

  6. #291
    Awatar Jaqob
    Dołączył
    Nov 2010
    Płeć
    Skąd
    لودز
    Pojemność
    brak
    KM
    ---
    Rocznik
    ---
    Kolor
    ---
    Posty
    4,582
    Śmiem twierdzić, że silnik wygląda LEPIEJ jak z taśmy produkcyjnej Audi! Pierwsza klasa, wszystko high end! Trzymamy kciuki za odpalenie auta.
    I don't have dreams, I have goals.

  7. #292
    Awatar PietruchM
    Dołączył
    Sep 2012
    Płeć
    Skąd
    Ostrowiec Świętokrzyski
    Pojemność
    1.8T
    KM
    1+1
    Rocznik
    2000
    Kolor
    Czarny
    Posty
    501
    Niezła sieka , normalnie szczena opada czekam z niecierpliwością na efekt końcowy. Powodzenia ;D

  8. #293
    Awatar wottka
    Dołączył
    Apr 2011
    Płeć
    Skąd
    Otwock
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    1999
    Kolor
    srebrny
    Posty
    750
    Gratki postępów, widać że już ostatnia prosta przed Tobą , super patent z osłoną przewodów do cewek , jednak podpinam się pod obawy Żuczka, temperatury tam potężne, chyba że ceramika Made in USA jest lepsza niż ta Made in Poland

  9. #294
    Awatar Pawel-2005
    Dołączył
    Jul 2008
    Płeć
    Skąd
    Płońsk
    Pojemność
    3.2T V6
    KM
    7xx
    Rocznik
    2000
    Kolor
    srebrny
    Posty
    9,782
    W końcu jakieś fajne konkrety
    Jak tam z miejscem w okolicach turbo? bardzo ciasno czy mieści się ?
    Rozumiem ,że chłodnicy oleju nie planujesz?
    Napisz jakie masz sprzęgło bo tak nie wiem czy z ex setupu czy jakieś nowe?
    Odnośnie catch tanka to niestety mi się jakoś tam prawie nic nie zbiera. Ja swój dosyć mocno modyfikowałem i na k04setupie super działał to teraz na efr nie daje rady bo tip zawsze mokry
    I czemu ja nie mam naklejki z EFR

  10. #295
    Awatar PiotrekHIT
    Dołączył
    Feb 2012
    Płeć
    Skąd
    Warszawa Saska Kępa
    Pojemność
    brak
    KM
    225
    Rocznik
    2001
    Kolor
    Niebieski
    Posty
    3,019
    zazdroszczę tej cierpliwości jaką Ty masz ... ja już mam tydzień wyjętą skrzynię i nie mogę przez to spać po nocach

  11. #296
    Awatar humidorek
    Dołączył
    Jul 2012
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    2.0T
    KM
    342
    Rocznik
    2008
    Kolor
    czarny DSG
    Posty
    2,015
    Noo, jakbym ja jeździł bez skrzyni to też bym nie mógł spać, nawet za dnia!

  12. #297
    Awatar Arttur
    Dołączył
    Nov 2006
    Płeć
    Skąd
    Schaumburg USA
    Pojemność
    2.0T
    KM
    4XX
    Rocznik
    ////
    Kolor
    czarny
    Posty
    8,863
    Dzięki serdeczne za dobre słowo Panowie

    Heh , filmy jakieś będą . Postaram się już tak nie zaniedbać tej sprawy

    Wracając do kwestii technicznych ...
    Rur na razie nie ruszam bo TIP muszę jeszcze delikatnie skrócić i dospawać 2 króćce . Jeden na powrót tanka drugi dla DV na wypadek gdyby ten wbudowany w turbinę nie spełniał moich oczekiwań .
    Chodzi mi po głowie kilka wariantów wykończenia rur ale na dzień dzisiejszy na czołowym miejscu jest czerwony półmat z pomarszczoną fakturą .
    Coś w tym stylu :


    Jeśli chodzi o osłonę kabli cewek to jest to jakiś ''wysoko temperaturowy'' plastik zbrojony dodatkowo cienkimi włóknami szklanymi . Tak przynajmniej mi się wydawało jak to docinałem .
    W sumie też po części podzielam wasze obawy ale uznałem że warto spróbować . Dodatkowo będzie tam jeszcze osłona z cienkiej blachy aluminiowej .

    Kwestia układu PCV przy BT to rozległy temat . W zasadzie mamy dużo większe ciśnienie w cylindrach więc potrzebujemy również sprawniejszy ten system bo jednak więcej gazów będzie się dostawać do skrzyni korbowej .
    W zasadzie to nie jest tak że grzybek nie daje rady bo on pewnie spełnia swoją rolę czyli redukuje podciśnienie przy dużym przepływie w TIP-ie . To co nie daje rady to niestety tank .
    Oczywiście ludzie ''wywalają w atmosferę '' tyle ze wtedy nie ma podciśnienia w skrzyni korbowej które jest pożądane i sprzyja lepszym osiągom i żywotności silnika .
    Tak czy inaczej , temat rzeka

    Z miejscem w okolicach turbiny nie jest źle , spodziewałem się że będzie trochę ciaśniej nie mniej jednak słabo bym widział taki setup na wyrobionych seryjnych mocowaniach silnika . Jeśli chodzi o dostęp na serwisowanie to jest o niebo lepiej niż w serii
    Czy chłodnica oleju będzie potrzebna zdecyduje za mnie wskaźnik temperatury oleju , ale to dopiero po finalnym programie .
    Sprzęgło jest to co było , w sumie już dyskutowaliśmy o tym w tym wątku
    Naklejki EFR niestety nie przychodzą z turbinami , firma w której zamawiałem turbinę miała je wtedy więc kupiłem za dolara czy 2





    Pozdrawiam


    Cytat Zamieszczone przez John Dryden
    Beware the Fury of a Patient Man

  13. #298
    Awatar STELMI
    Dołączył
    Jun 2012
    Płeć
    Skąd
    Bydgoszcz
    Pojemność
    2.0T
    KM
    207
    Rocznik
    2008
    Kolor
    Srebrny
    Posty
    1,098
    zapewne ten wężyk/plastik to poliamid z włóknem - to tworzywo stosowane do pracy przy wyższych temperaturach, np Fiat ma zrobione szczotkotrzymacze z poliamidu, bo u nas je robimy

  14. #299
    Awatar hubi_pl
    Dołączył
    Sep 2012
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    3.2 V6
    KM
    250
    Rocznik
    2004
    Kolor
    Czerwony
    Posty
    7,038
    haha wszedlem w temat - ostatni post, otwiera sie zdjecie silnika ferrari - mysle WOW Arturro swapa robi!

  15. #300
    Awatar ZUCZEK
    Dołączył
    Mar 2008
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    3.2 V6
    KM
    700
    Rocznik
    2007
    Kolor
    Stalowy
    Posty
    10,798
    Ta chłodniczka oleju wymiennik, w naszych TT jest bardzo wydajna, u mnie okolice 90 stopni, przy pałowaniu rzadko dochodzi do 100, więc jeśli nie upalasz na torze to obejdzie się bez dodatkowej.
    Pomysł z taką fakturą bardzo ciekawy i nie koniecznie w czerwonym kolorze, chodz też może być.
    Z chęcią poczekam na efekty pracy twojego super, hiper, mega, wypasionego tanka i wtedy podejmę jakieś decyzje.
    Pytanie odnośnie kolektora wydechowego, nie zastosowałeś żadnej izolacji, dlaczego?
    Ostatnio edytowane przez ZUCZEK ; 17-09-2013 o 14:32
    Znowu TT znowu Cabriolet

Podobne wątki

  1. Black TT by Dominik
    Przez nebeu w dziale MK1 (1998-2006)
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 07-04-2019, 10:18
  2. MK1 - Crystal Black TT // N°27
    Przez No27 w dziale MK1 (1998-2006)
    Odpowiedzi: 64
    Ostatni post / autor: 15-06-2017, 13:42
  3. [SebasTTian] Black TT, FWD, 180 ps
    Przez SebasTTian w dziale MK1 (1998-2006)
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 07-10-2015, 20:46
  4. TT 225 Quattro '99 Black Yoda
    Przez Quarter w dziale MK1 (1998-2006)
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 01-10-2015, 19:34
  5. wrapping black mat
    Przez marcinb444 w dziale MK1 (1998-2006)
    Odpowiedzi: 35
    Ostatni post / autor: 09-01-2013, 14:12

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •