Ostatnio edytowane przez wowo ; 14-08-2013 o 12:01
NAPRAWY, PRZEGLĄDY, TUNING grupy VAG i BMW. ZAPRASZAM !!!
Też muszę się z tym zgodzić ,że Michała lekko poniosło z tymi zawodami;/ Brakuje gdzieś tak jeszcze przynajmniej ze 200km , super slicków szper itp bo moc w ośce to nie wszystko. Co nie zmienia faktu że cabrio Żuczka jeździ się całkiem przyjemnie
Odnośnie tego czy mam szanse z Żuczkiem czy nie to nie widzę sensu nad tym debatować gdyż zapewne ani ja ani Żuczek nie będzie się migał od pojedynków :P Dla mnie liczy się fun i nie koniecznie wygrana ( bo to taki miły dodatek) dlatego zapewne niebawem powinny być jakieś konkrety a nie teoretyzowanie bo już nie raz spotkałem się z tym ,że wyniki pojedynków są zupełnie inne niż przewidywania...
Paweł-2005:
Więcej optymizmu polecam Ci, taki niedowartościowany a tyle dobrej roboty robisz dawno na zawodach nie byłeś i pajęczyną między kołem a nadkolami zalatuje
Warto spróbować swoich sił, gdyż (tu lista aut):
http://www.nightpower.pl/nightpower-...awodnicy/lomza
Auto ma bardzo duże szanse znaleźć się w pierwszej trójce. Warto o tym pomyśleć jak lubisz trochę emocji i banana na Twarzy wracając z pucharkiem w ręku
Zawody FWD TURBO na SSS też nie przerażają dla mocy Żuczka :
Lista wyników i aut, poniżej z Bemowa.
http://www.sss.org.pl/timingdb.php?view=210413
Dodam, że Żuczek ma dobre predyspozycje do czołowych pozycji.
Dobra. Zwracam honor
Ostatnio edytowane przez MichalTT ; 14-08-2013 o 14:44
Probujemy z Pawlem powiedziec, ze nie sama "moca" sie wygrywa, ale zawsze mozna postartowac
NAPRAWY, PRZEGLĄDY, TUNING grupy VAG i BMW. ZAPRASZAM !!!
zuczek od ilu zaczynales przygode z TT od 150, czy 180 ? ?
4ka w mejsce seryjnej jedynki na wykresie - przyjemna sprawa w ilu krokach ten przeskok 2, czy 3 ?
"Love Them BOTH" - M.
Wg mnie również zawody dla fun ale miejsce na pudle ciężko wyjąć. Patrząc na zabawki takie jak Szwagra CRX który waży tyle co nic a mocy ma ponad 500 i inne takie wydumki. Ale najważniejsza jest zabawa. Jak się poskłada Honda to zobaczymy jak będzie z rewanżem za Modlin :P
Jak by autko moglo zrzucic przynajmniej 200 kg to kto wie, niestety cabrio to ciezki klocek po za tym tak jak wowo pisze przebieg kresek te 400hp jest dostepne przez sekunde,zrobimy paliwko bo pompa to szmelc i jak uda sie pociagnac krzywe wyzej tak a bym mial te 400hp przez co naj mniej przez jakies tys obrotow to wtedy bede usatyswakcjonowany.
- - - - - - - - DODANO - - - - - - - - -
Ponieważ tylne hamulce dały mi się we znaki ostatnio w zasadzie to upaliłem klocki, popękały gumki, stanęły tłoczki, kilka razy zszedłem z 250 i tarcze z ciemniały, tak więc miarka się przebrała i postanowiłem wywalić ten szajs co najwyżej do Fabii RS może być dobry.
Decyzja podjęta i na tył wejdzie coś mocniejszego z podwójną tarczą 280mm zacisk od Tuareg, wszystko Ori VW.
Ostatnio edytowane przez ZUCZEK ; 17-08-2013 o 17:39
Znowu TT znowu Cabriolet
Fajnie wyglądają te zaciski ale mogłeś się już pokusić o 4 tłoczkowe Brembo. Ręczny sam byś sobie ogarnął.
I don't have dreams, I have goals.
Trochę przerost formy nad treścią, do 4 tłoczkowych trzeba by większą tarczę 312mm i było by to nie adekwatne do przodu, gdzie trzeba by znowu zwiększać tarczę myślę że stosunek 280mm w stosunku do 312 jest już mały, a przepaść do ori 230mm, pamiętać trzeba że seryjna pompa też sobie musi z tym poradzić i efekt może rozczarować, pełen power idzie na przód, tu jest jeden solidny tłok, na prawdę przemyślałem ten zestaw, bez Brembo można żyć he he.
Po za tym tak jak piszesz nie muszę nic kombinować z ręcznym, jest p&p, a na tym mi zależy.
Ostatnio edytowane przez ZUCZEK ; 06-09-2013 o 14:34
Znowu TT znowu Cabriolet
Obecny zestaw masz wypas i o czymś takim myślałem do swojej TT jako alternatywę dla Brembo na tył bo wszystko ładnie pasuje. Wszystko zamówione w "znajomym" sklepie?
I don't have dreams, I have goals.
Ostatnio edytowane przez ZUCZEK ; 06-09-2013 o 15:25
Znowu TT znowu Cabriolet
fajne hebelki na tył:P wreszcie i ja muszę założyć u siebie bo jakoś czasu mało a tarcze 280mm też leżą i czekają:P opisz odczucia po ich założeniu bo ciekawi mnie jak rękaw zacznie łapać:P
A ja przeskoczę na inny temat.
Czy są jakieś wnioski co do wpływu oszlifowania komory spalania na uzyskany wynik? Nie ukrywam, że interesuje mnie to bardzo.
Nikt na to i nie odpowie. Mogło dać na + jak i na - a przy takich modyfikacjach do końca tego nie wiadomo. Trzeba by było wystroić, zdjąć głowice, obrobić i hamować, wtedy dopiero mielibyśmy odpowiedź.
NAPRAWY, PRZEGLĄDY, TUNING grupy VAG i BMW. ZAPRASZAM !!!